LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] clubjes voor aan de eettafel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sonja van leeuwen

clubjes voor aan de eettafel

Ongelezen bericht door sonja van leeuwen »

In oktober 2003 hebben wij 6 clubjes voor aan de eettafel gekocht bij Profijtmeubel in Utrecht
Omdat wij een grindvloer hebben raadde de verkooper ons aan om niet de wieltjes die onder de stoel geleverd werden te nemen maar parketwieltjes die steviger zijn en beter.
Met een kleine extra bijdrage hebben wij de parketwieltjes erbij besteld.
Ik denk nog geen mnd later kregen wij problemen met de wieltjes vielen uitelkaar en vanaf dat moment ook eigenlijk niet bruikbaar meer.
Eén telefoontje naar de service afdeling en 4 wk later nw wieltjes 2 stuks
Maar het hield niet op.Inmiddels al zo'n 10 wieltjes versleten gingen de stoeltjes doorzakken.
Weer één telefoontje naar de service afdeling de situatie uitgelegd dat we na het stoeien van de wieltjes nu de stoeltjes begonnen door te zakken (2 stuks) Mevr van de service afdeling vond dat dit niet kon en zou er voor zorgen dat er de volgende dag een brief in de bus zou liggen om voor het zelfde geld nw stoeltjes uit te gaan zoeken
Mijn verbazing was zeer groot Eén telefoontje en alles geregeld???
Inderdaad de volgende dag een brief van de firma Profijtmeubel dat wij voor € 990. nw stoeltjes mochten gaan uitzoeken.
Ik ben vandaag 28.10.04 nw stoeltjes gaan uitzoeken Ik hield zelfs geld over en heb daar twee hokkers voor uitgezocht.De verkoopers zijn daar zeer vriendelijk en verdienen een dikke pluim

Voor de Firma Profijt meubel die wil ik graag voordragen voor de warme douche[/b]

els

Re: clubjes voor aan de eettafel

Ongelezen bericht door els »

heerlijk als er eens gewoon gedaan wordt wat er gedaan moet worden.Idd een warme douche verdiend!

jufberta

Re: clubjes voor aan de eettafel

Ongelezen bericht door jufberta »

een tien met een griffel en een kus van de juf..

rwijma

Re: clubjes voor aan de eettafel

Ongelezen bericht door rwijma »

Graag wil ik reageren op het berichtje van Sonja van Leeuwen; zij wil Profijtmeubel in aanmerking laten komen voor de warme douche.
Wij hebben in 2004 een 3zitsbank gekocht bij Profijtmeubel, na 8 maanden staken de latten aan de onderkant van de bank dwars door de stof heen. De bank is compleet verzakt. Ons werd verteld dat er geen garantie meer was op deze bank, onderaan de rekening stond inderdaad vermeld dat op de meubels van Profijtmeubel een half jaar garantie werd gegeven. Absurd!

Met vriendelijke groet,
A. Wijma

Spark

Re: clubjes voor aan de eettafel

Ongelezen bericht door Spark »

Algemene voorwaarden vallen onder het aanvullend consumenten recht. Een half jaar garantie lijkt me erg weinig voor een 3-zitter (of hij moet absurd goedkoop zijn geweest, winkelmodel e.d.). Ik zou contact opnemen met uw rechtsbijstand verzkering of anders de rechtsbijstand winkel.

Gesloten