LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] seat and sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik zei al: ik hoefde helemaal geen bank, ik wilde alleen kijken hoe het met hun ''service'' gesteld was.


Het was me al snel duidelijk dat ze hun leven nog steeds niet hadden gebeterd.


Waar ik wel benieuwd naar ben, is: zijn er mensen die de beloofde tablet wel hebben ontvangen?

Ik weet zeker dat het geen I-Pad is, maar dat beloofden ze ook nergens in de folder. Maar wat is het dan WEL voor iets, zoveel tablets zijn er immers niet, met het aangegeven formaat van 10 inch.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door sephora30 »

Inderdaad. Zolang mensen blijven kopen, zolang kan SS blijven bestaan.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb de uitzending van 17 mei teruggezien, en ik werd ook op deze manier benaderd door die glibbers in Heerlen. Zo van ''Meneer: als dit is wat u echt wil, dan bestellen we hem zo, maar dan duurt het een aantal weken''.

Niks 2 minuten dus. En toeval of niet: in dit geval was het Tablet ''momenteel'' ook niet leverbaar.


Als het ding niet leverbaar is, moeten ze hem ook niet beloven. Directeur Keij is dus een kei in het om de tuin leiden van mogelijke klanten. Dat ie schermt met die hoge aantallen verkochte banken (hij noemt het een half miljoen zitplaatsen, maar dat zijn dus geen half miljoen bankstellen....), wil niet zeggen dat ie daarmee het gelijk aan zijn zijde heeft.

Maar goed, een inhoudelijke reactie van directeur Keij hoef ik hier echt niet te verwachten.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door Emmy75 »

bodejosm43 schreef:Ik zei al: ik hoefde helemaal geen bank, ik wilde alleen kijken hoe het met hun ''service'' gesteld was.
Ik zei ook niet dat u per definitie een bank wilde kopen. De opmerking om elders te gaan was meer algemeen bedoeld voor iedereen die dit topic leest.

Een beetje bankstel heeft toch gauw 5 zitplaatsen... :mrgreen:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Emmy75 schreef: Een beetje bankstel heeft toch gauw 5 zitplaatsen... :mrgreen:
Moet je er geen sumo-jappen op laten plaats nemen........

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door Emmy75 »

bodejosm43 schreef:
Emmy75 schreef: Een beetje bankstel heeft toch gauw 5 zitplaatsen... :mrgreen:
Moet je er geen sumo-jappen op laten plaats nemen........
Zou ik ook zeker niet doen met een bank van seats en sofa's :lol:
Als ik mij de uitzending goed kan herinneren, was kwaliteit van de aanbiedingen ook bagger.

berend67
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 sep 2008 14:59

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door berend67 »

Als er elke keer zoveel klachten zijn over deze firma snap ik niet waarom ze nog bestaan. Waarschijnlijk zijn er toch lui bij die dit een fantastische winkel vinden. Mij zien ze er trouwens ook niet, ik pluis altijd het hele internet door voordat ik wat bij iemand koop.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: seat and sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik snap ook helemaal niets van hun beleid.

Ze geven zelf toe dat ze bagger verkopen, en dat drukken ze af in de folder. Waarom niet gewoon spullen van goede kwaliteit, weliswaar duurder in prijs, n hun foldfers afdrukken, waarbij ze in alle eerlijkheid kunnen zeggen: deze bank kost 700 euro, maar is van echt leer, en is (al of niet direct) leverbaar in 5 kleuren.

Mensen weten waar ze aan toe zijn, addertjes onder het gras zijn er niet, en het bedrijf krijgt een vriendelijkere reputatie.

Dan kom je ook met plezier terug. Een kadootje als die namaak I-Pad of die 11-delige huishoudset hoef ik niet, als ik maar eerlijk word voorgelicht.

Gesloten