LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofa

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Hazelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2010 14:45

Seats and Sofa

Ongelezen bericht door Hazelaar »

In januari 2009 kregen we na 4 maand wachten eindelijk het bankstel dat we besteld hadden.
Het ging om bankstel type Whisper goede kwaliteit rundleren en ook de achterkant zou helemaal van leer zijn dat was onze voorwaarde.
We hebben 2 fauteuils besteld van dit type met uitklapbare voetensteun en een 3 zits met uitklapbare voetensteun alleen rechts.
Vrijwel direct toen het bankstel geleverd werd, begon de ellende. We hebben bij de aankoop vermeld dat we een kat hadden. Voorheen hadden we jarenlang van een andere leverancier een echt rundleren bankstel gehad waar hooguit door de kat krassen in het leer kwamen dus we waren vol vertrouwen dat ook dit goed zo komen.
Inderdaad kwamen er krasjes op het “leer” maar onze kat trok er zo witte stof uit. Dit is dus zeker geen goede kwaliteit rundleer. Ook de rest van het bankstel houdt zich heel slecht. Bij de leuningen langs de randen gaat de verf eraf en ook de voetensteunen beginnen scheurtjes te vertonen.
Toen ik deze klacht uiteindelijk telefonisch en schriftelijk heb ingediend kreeg ik van de telefoniste te horen dat de achterkant van de stoelen en de bank van kunstleer was. Niet te geloven we zijn dus gewoon voorgelogen!!! Toen we 1 fauteuil hebben ingediend om te laten beoordelen kregen we te horen dat alle schade veroorzaakt was van buitenaf. Ze hadden de voetensteun het leer daarvan, waarschijnlijk geplakt, de leuning was voorzien van een nieuw lak laagje dat er vrijwel meteen weer af was.
Nu krap anderhalf jaar verder staat er een bank van destijds 1900 euro in de kamer die eigenlijk al aan vervanging toe is. De scheurtjes in de voetsteunen, onderaan de bank, zijn zeker niet veroorzaakt door schade van buitenaf!! Volgens een kennis is hier sprake van een goedkoop soort spitleder en zeker geen goede kwaliteit rundleren bankstel. Dus Seats and Sofa zeker een afrader!!!!

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Seats and Sofa

Ongelezen bericht door witte angora »

Laat die laatste A van Seats en Sofa dus maar zitten. :wink:

Overigens, je bent de zoveelste, dit forum stikt van de klachten over Seats en Sofa's.

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: Seats and Sofa

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Ook ik heb een keer een bankstel gekocht bij S & S. Met het bankstel daarvoor heb ik 16 jaar gedaan en eigenlijk alleen weggedaan omdat je na zo'n tijd wel eens wat anders wil.
Het S & S bankstel was best wel prijzig. Nu na 4 jaar zijn alle veren gesprongen, is de bekleding zo smerig dat deze niet meer schoon te krijgen is, vallen de schroeven eruit en werkt de uitklapfunctie niet meer.
Het bankstel is naar de vuilstort gebracht. Een dure les, maar voor mij nooit meer Seats en Sofa's.

reus16
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 12:51

Re: Seats and Sofa

Ongelezen bericht door reus16 »

Mensen, vergeet ook absoluut niet dat Seats and Sofa's en Poppeliers van een en dezelfde eigenaar is!!!!!
Nooit kopen bij deze 2 zaken dus!!!

Marga de K
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2010 15:13

Re: Seats and Sofa

Ongelezen bericht door Marga de K »

Wij hebben jaren geleden een stoel gekocht bij S and S. Dan moet je gelijk betalen en daarna inladen. Wij betalen. Inladen? Ho maar. Die stoel was er niet meer. Andere stoel? Niet meer in die kleur. Dan zou de 1e stoel na weken geleverd worden. Was een andere stoel. Weer kontakt gehad. Volgende keer werd er een stoel geleverd die kapot was. Weer kontakt gehad. En zij maar aandringen dat we dan toch de hocker in elk geval zouden houden. Echt niet. En dus kwamen ze weer weken later terug met een hele stoel. Maar al met al dus niet de stoel die we wilden.
Gewoon niet meer komen dus. Trouwens: de hele verkoopstijl bevalt me niet.

Marga

corriej
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 okt 2006 12:02

Re: Seats and Sofa

Ongelezen bericht door corriej »

hallo.
jaja. 4 jaar geleden kreeg mijn zoon een woning. zo hij zocht voor een redelijke prijs een bankstel. zo kwamen wij uit jaja bij S en S.wij kegen dus niet de bankstel die wij op de folder stond en ook niet die in de winkel stond uitgestalt. we kregen wel de goedkopere stof waar je met je nagel zo doorheen gaat. die wij wilde hebben moesten we meer voor betalen als dat wij gezien hebben. we kregen een flinke ruzie dat het een misleidend reclame was. er was nog een stel mensen bij ons ook zij vonden dat het niet kunnen wat S en S mee bezig was. we gingen met z.n 4en gelijk de deur uit haha. en de bankstel mogen ze in ...je weet wel.. steken. :twisted:

Gesloten