LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kvdkrab
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2011 17:01

Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door kvdkrab »

Ik heb een maand of 3 geleden 2 bijzetstoelen gekocht in wit kunstleer. Uiteraard flink wat van de prijs af weten te praten (kan daar erg goed...), Levertijd 12 weekjes, is normaal, want alles wordt in China en Polen gemaakt, en me onder de aanbetaling vandaag weten te praten (is wettelijk niet eens toegestaan). Maar na 10 weekjes kreeg ik heel beleefd een telefoontje dat de stoelen binnen waren gekomen. Heb ze dezelfde dag nog opgehaald, incl bakje koffie. Kom ik thuis: eentje in de verkeerde kleur... Ik dacht: nu begint het ge-etter... GELIJK gebeld, reactie: Kom gelijk terug, er zit een verkeerde sticker op, de goeie staat hier nog. Heb de goeie opgehaald met de nodige excuses hunnerzijds. Thuis de pootjes eronder gezet, en zit er dagelijks op met veel plezier, OOK met een spijkerbroek. Als je het goed bijhoudt dan krijg je het er makkelijk vanaf... Alleen de sticksels blijven wat blauwig, maar we moeten niet te moeilijk doen voor die prijs.

Dus een compliment voor Seats and Sofas GOES!!!

Het geheim van S&S: Lage prijs = Jonge doelgroep die niet veel te besteden heeft. Maar we blijven Hollanders: voor een dubbeltje op de voorste rij... Wil je kwaliteit waar je 15 jaar mee doet? Gewoon eventjes doorsparen...

witte angora
Berichten: 30970
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door witte angora »

Uiteraard flink wat van de prijs af weten te praten (kan daar erg goed...)
Hun zijn er ook goed in, maak je maar geen zorgen dat ze niks verdiend hebben. :wink: :lol:

kvdkrab
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2011 17:01

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door kvdkrab »

witte angora schreef:
Uiteraard flink wat van de prijs af weten te praten (kan daar erg goed...)
Hun zijn er ook goed in, maak je maar geen zorgen dat ze niks verdiend hebben. :wink: :lol:
haha dat weet ik wel zeker... schoorsteen moet roken toch? maar 2 stoelen voor 440 euro en dan je handtekening zetten voor 300 euro dan klap ik in mn handjes... :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Eigenlijk vind ik het een beetje voorbarig nu al te concluderen dat u tevreden bent. Eerst maar eens afwachten wat de staat over een jaartje of 2 a 3 is. Of als er al sneller een klacht is afwachten hoe deze afgehandeld wordt.

Ik wens u wel veel plezier met uw aankoop.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Jannes22 »

U bent nu tevreden omdat S&S gewoon hun werk hebben gedaan. Dit zegt genoeg over S&S.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Remster »

Het geheim van S&S: Lage prijs = Jonge doelgroep die niet veel te besteden heeft.
300,- voor 2 bijzetstoeltjes vind ik niet echt goedkoop eerlijk gezegd. Als je ook nog eens 10 weken (!!) moet wachten, eerst nog een verkeerde stoel meekrijgt, zelf nog de poten er onder moet draaien, en als klap op de vuurpijl ook nog eens blauwe stiksels krijgt als je er met een spijkerbroek op gaat zitten, dan zijn er echt wel betere alternatieven te vinden.

kvdkrab
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2011 17:01

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door kvdkrab »

Remster schreef:
Het geheim van S&S: Lage prijs = Jonge doelgroep die niet veel te besteden heeft.
300,- voor 2 bijzetstoeltjes vind ik niet echt goedkoop eerlijk gezegd. Als je ook nog eens 10 weken (!!) moet wachten, eerst nog een verkeerde stoel meekrijgt, zelf nog de poten er onder moet draaien, en als klap op de vuurpijl ook nog eens blauwe stiksels krijgt als je er met een spijkerbroek op gaat zitten, dan zijn er echt wel betere alternatieven te vinden.
Tja goedkoop is voor iedereen weer een ander begrip. 10 weken levertijd is normaal, lees mijn bericht volledig... Dat ik een verkeerde stoel mee krijg: we zijn allemaal mensen. en halfuurtje later stond de goeie bij mij in huis. Spijkerbroeken geven af, ook al zijn ze 10 jaar oud, ik mag al blij zijn dat het van de bekleding af te krijgen is, is NIET te voorkomen (info heb ik van internet)

Duidelijk voorbeeld wat jou betreft: Sommige mensen krijg je nooit tevreden en zoeken werkelijk alles op iets op aan te merken

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door CSM »

Laat die bromsnorren maar zeuren joh. Haters gonna hate.

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Remster »

Sommige mensen krijg je nooit tevreden
??? Ik ben juist een heel tevreden mens. Ik hoef nooit op meubels te wachten, en ik heb nog nooit een stoel gehad die blauw werd van een spijkerbroek. Mij hoor je niet klagen.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door CSM »

Hhmmmm.... Ja daar heeft Remster wel een punt. Mijn witte leren eettafel stoelen gaan al zo'n 9 jaar mee, en ik zie nergens spijkerbroekvlekken. Maar ja, die waren ook wel wat duurder en er kwamen echte koeien aan te pas.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Ik krijg altijd de kriebels als een verkoper een 'speciale' aanbieding doet en dat ik het product voor de helft van de prijs kan krijgen. Als ze dan ook nog beginnen te roepen dat het eenmalig is en dat ik nu moet beslissen. Dan ben ik weg, en volgens mij zijn dit juist de Seats&Sofas praktijken.

Overgens is een aanbetaling helemaal niet verplicht. Dat is de keus van de verkoper om wel of geen aanbetaling te vragen.

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Umad »

kvdkrab schreef:
witte angora schreef:
Uiteraard flink wat van de prijs af weten te praten (kan daar erg goed...)
Hun zijn er ook goed in, maak je maar geen zorgen dat ze niks verdiend hebben. :wink: :lol:
haha dat weet ik wel zeker... schoorsteen moet roken toch? maar 2 stoelen voor 440 euro en dan je handtekening zetten voor 300 euro dan klap ik in mn handjes... :lol:
S&S klapt heel wat harder! Ongelofelijk, 300 €, hij had tot 200 kunnen gaan, hadden we nog winst gehad, denken ze dan.

Kwikshit
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 jun 2011 16:52

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door Kwikshit »

Inderdaad, korting krijg je nergens. De prijskaart is gewoon verkeerd.

van helden
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2011 09:37

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door van helden »

:cry: TEVREDEN EN SEATS & SOFAS IN 1 ZIN ?
ONMOGELIJK

IK HEB NA MEERDERE CONTACT POGINGEN GEWAARSCHUWD NAAR DE MEDIA TE STAPPEN ALS IK WEER GEEN REACTIE ZOU KRIJGEN DUS BIJ DEZE MIJN VERHAAL

wij hebben op 10 januarie 2011 een tweezitter besteld en het zou in 2mnd echt geleverd zijn volgens verkoper nr 1
toen wij het vreemd vonden dat er op de bon een uitloop werd vermeld tot week 32 werden wij verzekerd dat dat niks om handen had, 2 mnd was met die leverancier gewoon te doen

Nou we kregen begin juni bericht dat de bank er was
5 maanden dus!!!

Omdat er niet genoteerd was dat wij doorgegeven hadden dat weekend dan de bank te komen halen werd er zeer dreigend ingesproken door mevrouw eindhoven dat als wij niet meteen de bank op kwamen halen er per dag geld bij moest

Alles behalve leuk na een ruim dubbele levertijd te hebben gewacht

Aangekomen met geleende aanhanger en al bleek de bank ook nog es KAPOT
5 maanden gewacht op een kapotte bank

Nou toen begon het pas echt
Door meneer de magazijnbeheerder werden wij gewoon uitgelachen dat wij de bank niet wouden accepteren
Ruim 1100 euro voor een kapotte bank,dacht het niet

Door deze o zo vriendelijke benadering en proffesionele afhandeling van de problemen werden we met de dag ellendiger dat we ondanks alle kritieken voor SEATS & SOFAS gekozen hadden
We werden gewoon te kakken gezet en er was niks mogelijk
Onze wens onze aanbetaling terug te krijgen werd weggevaagd omdat we hun de kans moesten geven de bank te repareren
Na 5 maanden hebben hun recht op een kans!?
En dan voor 1100 euro een gerepareerde bank accepteren die nog in de winkel weer duidelijk liet zien dat de reparatie niet geslaagd was!
Dat is ronduit onredelijk!!!

Het ergste is dat de bank wegens gezondheidsredenen gekocht was en dat dat 5 maanden in beslag had genomen ipv 2 was al dramatisch genoeg
Maar ook nu de reparatie geen succes bleek kregen wij onze aanbetaling niet terug
Er zou een andere besteld worden
Aangezien wij er van overtuigd waren dat een andere dezelfde problemen met zich mee zou gaan brenegn omdat de stoffering gewoon niet correct werd aangebracht was dat voor ons geen optie
Ook dat kon hun niks schelen,dan moesten we toch maar voor leer gaan ipv stof en kwam er nog ff 300 bij
Inmiddels was het 24juni

Toen wij uitsproken erg bang te zijn voor nog es zo'n onredelijke levertijd was dat volgens dhr E Artan totaal ongegrond
Normaal werd er toch echt rond de 2mnd door deze leverancier geleverd
Ook verzekrde hij nog dat als het weer langer zo gaan duren hij het ook onacceptabel vond en we in dat geval gewoon onze aanbetaling terug zouden krijgen
Hij zou hem zelfs met spoed bestellen gezien mijn vrouws gezondheidsproblemen

Het enigste wat wij konden doen was hopen dat het in 2mnd geklaard zou zijn en nog 300 euro te verzamelen

Helaas is onze angst weer waarheid geworden

Ik vond dat ik het recht had na 3 mnd wachten een mail te sturen dat ik er klaar mee was en nu toch echt mijn aanbetaling terug wou!
Hierop belde mevr Eindhoven en zei ze dat ze de opgevraagde informatie had en de bank zou eind october geleverd gaan worden.
Nog een maand later dus!
Dat wordt dus 4 mnd levertijd,weer het dubbele als hij er dan is
Ze was totaal niet geintereseerd in mijn weerwoord dat ik gemaild had dat ik mijn geld terug wou en niet gevraagd had naar afleverdatum

van helden
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2011 09:37

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door van helden »

VERVOLG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vervolgens nam dhr Artan de floormanager contact op en vond mij totaal onredelijk en wenste mij niet meer te woord te staan en hing op!
Erg volwassen!
Hij had nooit gezegd dat hij en lager levrtijd onacceptabel vond en ik kon gewoon wachten op het telefoontje dat de bank er was
PUNT

Toen heb ik een mail gestuurd naar het hoofdkantoor waarin ik kenbaar heb gemaakt hoe het er in Eindhoven aan toe gaat en dat ik me niet voor kon stellen dat hun dit als hoofdkantoor acceptabel vinden,dat ik vind dat ik hun ruimschoots de kans heb gegeven het in orde te maken maar dat dit geen acceptabel levertermijn is wat ons niet al te veel hinder laat ondervinden zoals in de voorwaarden geschreven staat en nu dan ook echt mijn aanbetaling terug eis

Nu schijnt dus ook het HOOFDKANTOOR VAN SEATS & SOFAS totaal niet geintereseerd te zijn hun klanten fatsoenlijk te helpen dus doe ik wat ik hun toegezegd heb want ik kom mijn beloftes namelijk WEL na!!!

DUS TEVREDEN EN SEATS & SOFAS IN 1 ZIN...............
ONMOGELIJK!!!

DENK NIET NET ALS WIJ IK WIL HET ZELF WEL ONDERVINDEN WANT JE WORDT ECHT ZWAAR GEDUPEERD DOOR DIT BEDRIJF!!!

16again
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door 16again »

dat dat 5 maanden in beslag had genomen ipv 2
Volgens mij is dat nog wel binnen de S&S algemene voorwaarden.

Echter dat beding lijkt mij onredelijk bezwarend omdat de winkelier zich een onredelijk lange termijn verschaft om alsnog te leveren.
Volgens alom gebruikte CBW voorwaarden krijgt winkelier immers maar een extra maand om alsnog te leveren....

van helden
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2011 09:37

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door van helden »

helaas heeft S&S zijn eigen voorwaarden maar ook daarin staat dat het binnen een tijdsbestek moet zijn die niet teveel ongemaak geeft voor de koper
Nou ik ben inmiddels weer een paar weken verder en heb nog steeds niks gehoord
Ik heb meerdere mails gestuurd en zelfs een brief aan het hoofdkantoor maar het intereseerd niemand!!!
Echt te gek voor woorden
Ik heb zelfs geen berichtje gehad tot op de dag van vandaag wanneer hun menen die bank nog te leveren
TRIEST

witte angora
Berichten: 30970
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door witte angora »

S&S staat wat jou betreft dus voor Sick & Sof

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

Nee Suf en Sleets

witte angora
Berichten: 30970
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Tevreden klant van... jaja Seats&Sofas

Ongelezen bericht door witte angora »

Suf en Sof dan

Gesloten