VidaXL

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Anne1111
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mar 2012 09:34

VidaXL

Ongelezen bericht door Anne1111 »

Twee nachtkastjes besteld. De helft van de planken was beschadigd. Een plank kon ik direct in 2 delen breken. Dan mailen, krijg je een soort robotachtige mails retour, zeer onpersoonlijk. Om het product terug te sturen, moet je een etiket uitprinten (wat niet lukte, omdat ik geen printer heb). Ik bestel nooit meer iets op VidaXL, waardeloos!!!!!!!!!!!! Ik zou mijn geld teruggestort krijgen, niets ontvangen. Ze zeggen dat het aan mijn bank ligt. Klopt niets van. Bank heeft alles verwerkt, maar dus nog geen geld van VidaXL. Ik heb al met diverse 'personen' gemaild bij VidaXL, ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Nu weer een reactie van Femke. Hoe kan ik je bereiken Femke? Nogmaals: bestel nooit iets bij VidaXL, een rampzaak!!!!!

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: VidaXL

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Dat u geen printer hebt is niet het probleem van het webshop. Mogelijk verwacht u te veel.

VidaXL is lid van Thuiswinkel waarborg. U kunt na het indienen van een klacht bij de webshop op www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ vragen voor bemiddeling of naar de geschillencommissie gaan voor een bindend uitspraak.

Neem tevens contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Ook kunt u contact opnemen met een deurwaarder. Na een rechtzaak kunt hij/zei het geld voor u incasseren.

Plaats reactie