LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door Bart4 »

Ik wil een groot hoekbureau kopen van 2,4meter breed, maar het is echt megaduur waar ik tot nu toe heb gezien.
Kan iemand mij vertellen waar ik voor een redelijke prijs zo'n bureau kan kopen??
Alvast erg bedankt.

Groetjes Bart

marcovanderspek
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:20

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door marcovanderspek »

kijk op www.haco.nu

Bart4
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 dec 2007 15:50

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door Bart4 »

HACO ben ik al geweest. Deze hebben niet zo'n groot bureau helaas.
Ik hoop dat iemand andere ideen heeft?

Groet Bart

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Zelf timmeren :twisted:

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door nana 3 »

Hoi Bart
Je zou eventueel nog kunnen kijken bij de meubelverrassing
Daar heb ik een een buro kunnen kopen van 2 bij 0,80
voor 115 euro

MaLin8286
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mar 2008 09:55

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door MaLin8286 »

Bart,

is niet zo moeilijk. gewoon even zelf maken.
bij de bouwmarkt heb ik meubelpanelen gehaald. balk in de muur schroeven en daarop laten rusten, poten eronder (kan je ook krijgen bij de bouwmarkt) en voila een L-vormig bureau van ongeveer 100 euro.

succes

Nick_Den_Haag
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2008 17:41

Re: Waar groot bureau voor leuke prijs kopen?

Ongelezen bericht door Nick_Den_Haag »

Ene Marco van der Spek gebruikt dit forum om mensen aan te sporen om eens bij HACO te gaan kijken omdat de service daar zo goed.
Nou, ik kan je vertellen dat niets minder waar is.

Geheel tegen de gedragregels van dit forum in is Marco vrolijk bezig om zijn eigen bedrijf te promoten. Dit is des te kwalijker, omdat service of klantvriendelijkheid geen speerpunten zijn van de firma HACO.

Zelf heb ik een buitengewoon negatieve ervaring met de HACO in de Megastores in Den Haag. Het personeel daar heeft te weinig kennis van hun eigen producten. Ik had er een paar planken voor een kast (model Hollywood) besteld. De maten van deze kast zijn vorig jaar door de fabrikant veranderd. Daardoor pasten de geleverde planken niet in mijn kast. Uiteindelijk had ik het na 4 keer slepen met deze planken door Den Haag gehad. Als HACO niet in staat is te leveren wat ik heb besteld, dan wil ik mijn geld terug.

Nou dat gaat dus niet. Eerst beschuldigt de filiaalmanager Marco van der Spek mij ervan dat ik de boel belazer. Alleen als ik kan bewijzen dat ik echt een Hollywood kast heb, dan krijg ik mijn geld terug. Nadat ik de drie jaar oude aanschafbonnen naar hem toe heb gemaild, belt hij om te zeggen dat de maten van de kast in de loop der tijd inderdaad zijn veranderd. Excuses voor het feit dat ik door zijn onkunde tevergeefs vier keer met loodzware planken door Den Haag heb gesleept geeft hij niet, net zo min als mijn geld terug. Ondanks hij me dat wel had beloofd.
Hij had nog een paar oude planken in het magazijn liggen, die mag ik komen ophalen.

Bij mijn laatste bezoek aan de winkel weigerde hij opnieuw om geld terug te geven. Schaamteloos werd ik ervan beschuldigd dat ik gewoon geld nodig had. Ik kon de oude planken uit het magazijn meenemen. Ze hadden er gaten voor me ingeboord, dus ze moesten wel passen. daarna liep hij weg.

Conclusie: ipv perfecte planken van de fabriek heb ik voor 96,- euro!! (de hele kast kosten nog geen 900 euro) drie oude planken meegekregen en moest daar in totaal 4,5 maanden opwachten. Als ik gewoon bij de Gamma een paar planken had gekocht was ik goedkoper uitgeweest, niet geschoffeerd en had ik niet vijf keer door de stad hoeven sjouwen.

Gesloten