Zeer slechte service DFS Banken

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Yalla64
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2022 16:50

Zeer slechte service DFS Banken

Ongelezen bericht door Yalla64 »

Zeer slechteservice DFS Banken

Zeer slechte service.
Onze bank begon door te zakken, DFS heeft toen in juli een monteur van de firma Oranje langs gestuurd, deze heeft de bank meer kwaad dan goed gedaan. De kant waar mijn hoogbejaarde moeder van 87 zit, zit bobbelig, en schreef, je valt naar 1 kant toe.

DFS gevraagd dit probleem op te lossen, dit wilden ze niet doen, na veel aandringen en steeds lang wachtend op een reactie van hun kant, (kreeg steeds pas antwoord als ik er weer een mail eroverheen gooide), lieten ze na maanden (pas in december) weer een monteur van de firma Oranje langskomen, helaas voor mij, was dit de zelfde prutser die de bank in julie verknooide, en hij werd ook alleen maar gestuurd om te oordelen, meneer oordeelde in zijn rapport aan DFS dat de klacht ongegrond was.
DFS laat weten dat het rapport leidend is en dat ze de casus gaan sluiten, ze deelden nog mee dat het mij vrij staat de firma Oranje op eigen kosten te laten komem.
Ik laat het er niet bin zitten en ga nu juridische stappen ondernemen.

Dus wees gewaarschuwd!!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Zeer slechte service DFS Banken

Ongelezen bericht door Jablan »

Erg weinig informatie voor een waarschuwing. Om wat voor soort bank gaat het?

Beetje rondneuzen op de site dfs-banken.nl zegt mij iets meer. Brits, een klein aantal winkels in Nederland (en Spanje?), tevens verkoper van kredieten. Het productpalet is vrij standaard, vergeleken met andere meubelverkopers.

Gesloten