LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chemtrails

Willem191257
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2012 10:51

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Willem191257 »

De verwijzingen aangaande het fenomeen chemtrails in welke vorm dan ook staan onderaan mijn bericht, het opzoeken ervan kostte me slechts een kwartiertje, er staat zelfs een verwijzing naar persbureau Reuters bij dus dat lijkt me wel voldoende

Het bestaan ervan wordt wel degelijk erkend en toegegeven.
Hoe het ook zij, er worden en werden in het kader van klimaatbeheersing en/of radar-verstoring vele tonnen aan voor de mensen schadelijk materiaal over hen uitgestort.
Allemaal erkend en bekend en toegegeven, wanneer we de meest gevaarlijke stoffen er buiten laten (dit om u de kans te ontnemen dit ter sprake te brengen alszijnde complot-theorien gevolgd door de nu al zeer vervelende termen als alu-hoedje of iets derglijks) en alleen afgaan op dat wat er toegegeven is moet een ieder die het tegendeel blijft beweren erkennen dat er in die gevallen geen sprake was van contrails en dat veel mensen (dus ook die hier een poging waagden het te bespreken) dus wel degelijk een andere vorm hebben waargenomen dan de bekende contrails omdat er aluminium, barium, plastic etc in zat/zit dat werd/wordt uitgestoten door die desbetreffende vliegtuigen.
Buiten dat is het vlieg-gedrag (ook s'nachts tijdens een vliegverbod) van deze vliegtuigen van een dermate vreemde aard dat gewoon vliegverkeer in deze kan worden uitgesloten.
Verkeers of militaire vliegtuigen vliegen niet zo vaak heen en weer om een zeer dicht patroon als dat van een dambord of wat dan ook te maken, dus me dunkt.

Dus die mensen die al die vreemde escapades van die vliegtuigen en de afwijkende vormen zagen verschijnen boven hun hoofden zagen het goed en wanneer deze mensen dan informatie gaan vragen aan de lokale of nationale overheden omdat ze zich zorgen maken en dan geen antwoord krijgen is het logisch dat er wantrouwen ontstaat en dat heeft niets te maken met welke complot-theorie dan ook.

Er zijn al veel rare dingen gebeurd waar overheden makkelijk mee weg kwamen en u die hier iedereen die er vragen over stelt of ervaringen plaatst op een zeer onvriendelijke manier belachelijk tracht te maken zoudt zich moeten schamen.

De verlopen benamingen als alu-hoedje en dergelijke zijn ronduit beledigend, het zou zeer prettig zijn wanneer u een ieder in zijn/haar waarde laat.

Over het bewijzen van deze materie gesproken, kunt u bewijzen dat chemtrails er in welke vorm dan ook niet zijn ?

Met vriendelijke groeten,
Willem191257

Verwijzingen aangaande het fenomeen chemtrails,

http://www.reuters.com/article/2010/10/ ... 8320101021

http://www.youtube.com/watch?v=IaPqCMIuEk4&

http://www.youtube.com/watch?v=yZFNJplylns&

http://www.youtube.com/watch?v=UiJ_R8JVpi4&

http://www.youtube.com/watch?v=udEtOc2IFO8

http://www.youtube.com/watch?v=XS8ahQgy5hM

http://www.youtube.com/watch?v=VRdJ5v8WdFo

http://www.youtube.com/watch?v=ogp44qKfGts

http://vimeo.com/16219493

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

Alu-hoedje Willem,

Cloud-seeding heeft niet met contrails of de fantasiebenaming chemtrails te maken. Het is een techniek die al vanaf de mid-70'er jaren wordt toegepast...op wolken. De gebruikelijke methode is vanuit vliegtuigjes die net boven of in de wolken zitten. Hoogte? To zo'n 5 à 6 kilometer.

Contrails zitten kilometers boven de eigenlijke wolken, op de hoogte waar verkeersvliegtuigen vliegen, tussen de 9 en 12 kilometer.

Klok...klepel en u heeft géén idee waar ze voor zijn. U spruit nonsens, bent aan behandeling toe, heeft spruitjes in de kop, haalt dingen door elkaar, kortom u heeft ze niet allemaal op een rijtje voor wat betreft dit onderwerp en haalt de duvel en z'n ouwe moer erbij.

Een paar Youtube waanzin filmpjes zijn géén wetenschappelijk bewijs. Dat is er natuurlijk wel en toont aan dat het onderwerp paniekzaaierij van de eerste orde is.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Willem191257 schreef:Over vage internet-sites en dergelijke heb ik met geen woord gerept, dat maakte u er van.
Op klinklare nonsens .......... zit ik ook niet te wachten
....................
Ik zal de verwijzingen naar de betreffende artikelen en nieuwsuitzendingen zo spoedig mogelijk plaatsen
En wat krijgen we dan? Niets. Wat Youtube filmpjes, maar die zijn of juist van die vage zooi of het gaat over iets compleet anders.
Willem191257 schreef:De verwijzingen aangaande het fenomeen chemtrails in welke vorm dan ook staan onderaan mijn bericht, het opzoeken ervan kostte me slechts een kwartiertje,
Opzoeken? Maar het bewijs was er toch al? En jij had het toch al gezien? Ga je nu zeggen dat jij het ook nog niet had gezien?

Willem191257 schreef:er staat zelfs een verwijzing naar persbureau Reuters bij
Welke niet gaat over chemtrails.
Willem191257 schreef:Het bestaan ervan wordt wel degelijk erkend en toegegeven.
Maar waar blijft dat bewijs dan? Dat missen we nog steeds.
Willem191257 schreef:Hoe het ook zij, er worden en werden in het kader van klimaatbeheersing en/of radar-verstoring vele tonnen aan voor de mensen schadelijk materiaal over hen uitgestort.
Nogmaals, waar is dat bewijs dan? Kom nou eens met die onderzoeks rapporten.
Willem191257 schreef:Allemaal erkend en bekend en toegegeven,
Je kan dit wel blijven roepen, maar je blijft compleet in gebreke aangaande het bewijs.
Willem191257 schreef:De verlopen benamingen als alu-hoedje en dergelijke zijn ronduit beledigend, het zou zeer prettig zijn wanneer u een ieder in zijn/haar waarde laat.
Continu iets roepen en geen bewijs hebben en elke verklaring die je niet zint afwijzen maakt hetgeen je stelt tot een complottheorie en dus tot een alu-hoedje.
Wil je van die benaming af, lever het bewijs dan eindelijk eens. En leg gelijk eens uit hoe het kan dat de vliegtuigen hoog boven ons vliegen, de wind hun condenstrails verspreiden maar er toch een specifieke groep mensen getroffen zou moeten worden met hetgeen jij als chemtrails bestempelt. En leg gelijk eens uit wat dan precies het doel zou zijn van die dingen.
Kortom, kom eens met echt bewijs, dan houdt het alu-hoedje genoemd worden vanzelf op.

Tenslotte nog deze:
Willem191257 schreef:ik hoop dat we er dan uitkomen aangaande dit alles
Je doelt erop dat we het met jou eens gaan zijn. Dat zegt al genoeg over je. We komen er pas uit als we jouw zienswijze overnemen. Maar zoals al gezegd, dan zal je het eerst moeten bewijzen. En tot nu toe ben je daar jammerlijk in gefaald.

Rob fiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 jul 2011 21:49

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door Rob fiets »

HAHA deze onzin is allemaal nep, bewijs : http://www.youtube.com/watch?v=27Cs6RjkBSE

AbigailOK
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2013 22:25

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door AbigailOK »

http://www.youtube.com/watch?v=qtp9aLmNP38. Nog een: http://www.youtube.com/watch?v=WKyOhURHXqc

Ik vind het stuitend wat ik hier lees. In de ons omringende landen en de USA zijn wetenschappers, zakenlui, huisvrouwen, oftewel mensen of all walks of life hier serieus mee bezig. Er wordt over gepraat. Alleen in Nederland en ook hier op deze site lees ik de meest infantiele dingen door lui die als sceptici willen worden aangezien. Is dit volk dan zo makkelijk voor te liegen dat je maar even een sarcastisch geluid hoeft te laten horen (bv. samenzweringstheorieen om mensen maar de mond te snoeren omdat men geen ander geluid wil horen of laten horen. Een mening als belachelijk voorstellen en daarmee diegene die die mening uit teneinde te voorkomen dat anderen meer te weten komen en niet als schapen in het gareel blijven lopen en niet zelf nadenken. Google Beaufort groep eens b.v.. blijf niet altijd als domme figuren achter die denkbeeldige dijken hangen en google eens iets hierover in het Engels of Frans. Je wereld gaat open. Kennis is macht. Laat je niet voorliegen door figuren die willen dat je onwetend blijft.
Laatst gewijzigd door AbigailOK op 10 mar 2013 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

AbigailOK schreef:Google Beaufort groep eens b.v.. blijf niet altijd als domme figuren achter die denkbeeldige dijken hangen en google eens iets hierover in het Engels of Frans.
Eerste paar resultaten van Google maar even gechecked, je weet maar nooit, toch?
Tsja:
"The Beaufort Group is the third of the main subdivisions of the Karoo Supergroup of geological strata in Southern Africa. It follows conformably after the Ecca Group and consists essentially of sandstones and shales, deposited in the Karoo Basin from the Middle Permian to the early part of the Middle Triassic periods."

"Beaufort Group (BG) is an independent risk management and Insurance broker service provider. BG offers extensive knowledge and experience of oil and gas risk management to its clients. Our clients’ benefit from a worldwide pool of experts who are unencumbered by complex organizational barriers or directives. Which also offers access to Global markets utilizing the best resources for the best results."

"Simon Goldthorpe has been appointed chairman of the new Beaufort Group, a new financial services group of companies offering financial planning and fund management services to clients and investors."

Kunt u ietsje specifieker zijn a.u.b.? Is er een bepaald soort aluminium wat beter werkt bij het vouwen van hoedjes?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door newmikey »

AbigailOK schreef:Een mening als belachelijk voorstellen en daarmee diegene die die mening uit teneinde te voorkomen dat anderen meer te weten komen en niet als schapen in het gareel blijven lopen en niet zelf nadenken.
Taalkundig kom ik hier ook niet helemaal uit, wat zegt u nu exact? Dat u uw mening uit om te voorkomen dat anderen meer te weten komen en dat wij dat willen voorkomen? Da's toch juist goed van ons dan? Dat uw mening niet belachelijk zou zijn omdat u zelf nadenkt? Sorry, dat gaat mij boven de pet (niet van aluminium).

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

Aah, een YouTube filmpje. Ja, dat is DE standaard voor wetenschappelijk bewijs.
AbigailOK schreef:Ik vind het stuitend wat ik hier lees. In de ons omringende landen en de USA zijn wetenschappers, zakenlui, huisvrouwen, oftewel mensen of all walks of life hier serieus mee bezig.
En serieus mee bezig betekent dat het bewezen is? Heb ik iets gemist qua wetenschap dat er serieus mee bezig is tegenwoordig voldoende is?
Trouwens, welke wetenschappers? Geen eens namen. En de link naar hun onderzoek etc.

AbigailOK schreef:Alleen in Nederland en ook hier op deze site lees ik de meest infantiele dingen
Zoals? Wat voor infantiele dingen? Wat klopt er dan niet?
AbigailOK schreef: Een mening als belachelijk voorstellen en daarmee diegene die die mening uit teneinde te voorkomen dat anderen meer te weten komen en niet als schapen in het gareel blijven lopen en niet zelf nadenken.
Je zegt dus eigenlijk dat er geen kritiek gegeven mag worden op allerlei waanzin theorieën. En dat als we daar niet in meegaan we als schapen in het gareel lopen, ondanks dat het wetenschappelijke bewijs keer op keer op keer uitblijft?
AbigailOK schreef: Google Beaufort groep eens b.v..
Ach ja, we zijn er weer. Nul bewijs leveren, behalve "google maar". Hoe standaard. Kunnen jullie nu nooit eens gewoon een fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek aanleveren waarin het bewijs staat?
AbigailOK schreef:Je wereld gaat open. Kennis is macht. Laat je niet voorliegen door figuren die willen dat je onwetend blijft.
Ook hier, kom nou eindelijk eens met het wetenschappelijke bewijs. Hoe moeilijk is het nou? Ik bedoel, dat heb je toch wel?

AbigailOK
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2013 22:25

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door AbigailOK »

Er is bewezen - in laboratoria - dat er o.m. aluminium, barium en strontium wordt gespoten. Wat deze stoffen in de sterkten en hoeveelheden waarin ze gesprayed worden (dag en nacht) doen is velerlei. In ieder geval komen ze om te beginnen op het oppervlaktewater, op de grond, op mens, dier, en natuur neer en een ieder levend wezen ademt het in.
Maar er is nog veel meer. Een van de docus is Nederlands ondertiteld. Voor types die het Engels niet of niet voldoende beheersen.

Echter, gezien uw onwetendheid, grenzeloos domme agressie en de wil om alles te ontkennen om u moverende redenen, en u daarbij zichzelf graag voor schut zet, zie ik verder geen reden om u nog als enigszins waardevol gesprekspartner te erkennen. Verspilling van mijn tijd en geest.

AbigailOK
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2013 22:25

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door AbigailOK »

http://www.youtube.com/watch?v=LhQ0-xfdp_c Dit is buitengewoon belangrijk: geoengineering oftewel weermodificatie modellen en -experimenten boven Europa, de USA en Australie. Alleen in Nederland probeert men de bevolking dom te houden. De bijen, bomen en vlinders en mensen zijn in direct gevaar. En zij niet alleen. Maar je kunt natuurlijk alles belachelijk maken en daarmee jezelf.

Is er alweer een lang commentaar op mijn commentaar dat ik net een seconde tevoren had geplaatst dat probeert mijn betoog belachelijk te maken oftewel to discredit me?

AbigailOK
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2013 22:25

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door AbigailOK »

To sin by silence when they should protest makes cowards of men. ~~ Abraham Lincoln

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

AbigailOK schreef:Er is bewezen
En de link naar het rapport is waar? Oh wacht, ik weet het al, het standaardantwoord van de complot theoristen, google maar.
AbigailOK schreef:Echter, gezien uw onwetendheid, grenzeloos domme agressie en de wil om alles te ontkennen om u moverende redenen, en u daarbij zichzelf graag voor schut zet, zie ik verder geen reden om u nog als enigszins waardevol gesprekspartner te erkennen. Verspilling van mijn tijd en geest.
Ah, nog een standaardtactiek van de complot theoristen. De andere mening dom noemen, maar zelf werkelijk nul, komma niets komma nakkes komma noppes aan bewijs kunnen leveren.
Wauw, weer een youtube filmpje. Jaa, die hebben we nog niet genoeg gezien. Wat we echter nog steeds missen is een fatsoenlijk rapport. Oh wacht, nee die is er wel, google maar.
AbigailOK schreef: Maar je kunt natuurlijk alles belachelijk maken en daarmee jezelf.
Jij bent er zelfs een meester in. Heb je er weleens aan gedacht om les te geven in jezelf belachelijk maken? Ik schrijf met alle plezier een aanbevelingsbrief voor je. Jouw posts hier kunnen prima als onderbouwing voor jouw capaciteiten op dit vlak dienen.
AbigailOK schreef:dat probeert mijn betoog belachelijk te maken oftewel to discredit me?
Ik zal dit ook maar herhalen. Jouw betoog maakt jouw betoog belachelijk. Jij discredit jezelf voldoende. Daar zijn geen anderen voor nodig.

ronaldv2
Berichten: 146
Lid geworden op: 13 aug 2009 13:09

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door ronaldv2 »

Waarom doet het Parlement en de Regering hieraan mee en steunt ze dit sproeien en verbiedt ze het niet onmiddellijk?
De individuen die in nu de regering zitten zijn slechts ter lering en vermaek van het domme publiek, die nog in hun kracht geloven! Het is een papieren, inhoudsloze ruggengraatloze tijger die er alleen voor dient om een toneelspel op te voeren, een illusie te creeeren en de publieke aandacht vast te houden (via de media), maar voor de rest geen r** doet voor de bevolking die ze onderdrukken.

Waarom heeft geen enkel lid van het Parlement tot nu toe Kamervragen aan de regering gesteld?
Omdat ÏEDERE DEELNEMER tijdens de hun politiek installatie / inzwering hun ziel heeft verkocht aan Brussel, EU en de Verenigde Nazies. Ze weten er misschien inhoudelijk alles van, maar hebben er BEWUST VOOR GEKOZEN om hier niets aan te doen. De politiek zal hier nooit, uit zichzelf, wat aan gaan doen. PUNT!

Google eens op het zoekwoord GEO-ENGINERING, wat dat is de moderne naam van het globale project waar "chemtrails" slects 1 onderdeel van uitmaken

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door kuklos »

ronaldv2 schreef:Google eens op het zoekwoord GEO-ENGINERING, wat dat is de moderne naam van het globale project waar "chemtrails" slects 1 onderdeel van uitmaken
Ooh joepie, weer zo'n Google maar eens figuur.
Wat is dat toch met jullie dat de onderbouwing altijd beperkt blijft tot een paar Youtube filmpjes en Google maar antwoorden, maar niemand een fatsoenlijk rapport heeft wat de wetenschappelijke toets kan doorstaan?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door sjohie »

De tuin omspitten is ook een vorm van geo-engineering, onder die noemer kan je alles wel vangen. :wink:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

GEO-ENGINERING
Als je dan een een zoekterm voorstelt SPEL M DAN GOED !!!!

ronaldv2
Berichten: 146
Lid geworden op: 13 aug 2009 13:09

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door ronaldv2 »

kuklos schreef:
ronaldv2 schreef:Google eens op het zoekwoord GEO-ENGINERING, wat dat is de moderne naam van het globale project waar "chemtrails" slects 1 onderdeel van uitmaken
Ooh joepie, weer zo'n Google maar eens figuur. Wat is dat toch met jullie dat de onderbouwing altijd beperkt blijft tot een paar Youtube filmpjes en Google maar antwoorden, maar niemand een fatsoenlijk rapport heeft wat de wetenschappelijke toets kan doorstaan?
Vraag: Is het MIJN verantwoordelijkheid om alle informatie die JIJ eventueel in staat zou kunnen zijn om te begrijpen (laat staat accepteren) op een gouden dienblaadje aan te reiken? Of ga je zelf eens wat meer activiteiten ontplooien online door bijv. het zelf verrichten van inspanningen en ergens tijd en energie in te steken? Als jewat wilt weten, lijkt het me handig om er zelf ook eens iets voor te doen ;-)
heeft wat de wetenschappelijke toets kan doorstaan?
Zolang JIJ hier niet aangeeft wat JOUW persoonlijke kennisnivo, en staat-van-bewustzijn is m./b.t. dit onderwerp en "chemtrail-wetenschap" is, zal ik er geen tijd insteken om je bewijzen aan te leveren die je wel in staat bent om te snappen. Hoe kunnen andere mensen weten hoe intelligent je werkelijk bent ;-) en of je uberhaupt in staat bent om deze complexe materie te snappen ?


Als toetje (Voor iedereen)
Dit is een link een gratis engelstalige cursus van de universiteit van Berkely, waarvan ik persoonlijk vind dat het de beste gratis internet zoek cursus is (die ik tot nu toe heb kunnen vinden):
http://www.lib.berkeley.edu/TeachingLib ... dInfo.html
Ik zou zeggen, doe er je voordeel me

ronaldv2
Berichten: 146
Lid geworden op: 13 aug 2009 13:09

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door ronaldv2 »

sjohie schreef:De tuin omspitten is ook een vorm van geo-engineering, onder die noemer kan je alles wel vangen. :wink:
Ik moet wel zeggen, je heb humor! Maar blijkbaar zitten we niet op een goflengte...:-)
Deze websites laten zien wat bedoel ik met (mijn versie van) geo-engeneering:
http://aircrap.org/
http://www.geoengineeringwatch.org/
http://chemtrailsnorthnz.wordpress.com/ ... he-motive‏
http://www.countercurrents.org/murphy030310.htm
http://www.bibliotecapleyades.net/cienc ... trails.htm
http://www.checktheevidence.co.uk/cms/index.php

Nu de hamvraag: Wat versta jij er precies onder het begrip geo-engineering?

ronaldv2
Berichten: 146
Lid geworden op: 13 aug 2009 13:09

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door ronaldv2 »


bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Chemtrails

Ongelezen bericht door bprosman »

Betaald dat een beetje ? Ben ook al eens bij Blackwater geweest maar die salarissen liggen wel erg laag.

Gesloten