LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

@E,

Een érg lang betoog weer...., maar het komt er dus op neer dat ik gelijk heb???

Dank je wel......

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Een érg lang betoog weer...., maar het komt er dus op neer dat ik gelijk heb???
Ik denk dat onozele hals nog een erg vriendelijke kwalificatie is. Zelfs Nederland snap je niet. Econometrist heeft zojuist betuigd dat je volledig ongelijk hebt aangaande jouw gedachte wat de rechter vindt van Amway en wat de FTC vindt van Amway.

En nog steeds ontbreekt de tekst waaruit blijkt dat de rechter iets positiefs zou zeggen over de producten van Amway. Tenzij:
Of moeten we de uitspraak dat Amay geen piramide spel is als positief beschouwen? Als dat jouw hele "rechter zegt iets positiefs over Amway producten" is, dan vond je zeker ook de uitspraak van de Nederlandse rechter dat de oprichting van de "pedo partij" niet illegaal was een pluim voor die partij?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Werd je uitgejouwd, jongen, toen je lid werd???

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Maar, "for the sake of justice"..... hier wat de rechtbank er na uitgebreid onderzoek van vindt, wat jou weer geen reet uitmaakt want je mening staat al vast.
Quote:
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products

Au! Au! Au!....... :twisted:
Quote:
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market.

Au! Au! Au!....... :twisted:
Quote:
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)

Au! Au! Au!....... :twisted:

Wel... er is niet veel veranderd......... sinds 1970. Laughing

Eat your hearts out.... :twisted:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nu zit je alweer de woorden van de advocaat te quoten.
Nogmaals, wat zegt de rechter dat positief is over de producten van Amway?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Zet de naam van de advokaat er ff bij dan, wil je.....
Volgens mij... en iedere normaal mens, staat er oveal:
"De aministratieve rechter"........

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ooh, gooi je het over die boeg?
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar de advocaat is geen partij in de rechtszaak. Zijn naam is niet van belang, en wordt ook niet genoemd.

Of ga je nu beweren dat ieder normaal mens ook dacht dat de FTC Amway steunde?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Jammer..., Lazy B.......

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

http://www.mlmstartup.com/articles/aw-art.htm
Someone reading the Orders in this case might miss the incredible significance to MLM and Pyramid law because of the significant focus on price fixing. The Order in the Initial Decision has half of its space devoted to price fixing. The FINAL ORDER of the commission has fully two-thirds of its space devoted to price fixing.

Rich De Vos, in 1971 in Dallas Texas, was recorded speaking to Amway Direct Distributors: "If you have a distributor who is selling Amway products at wholesale to a customer, our action has got to be first of all to get a complaint on it and find out who the distributor is that's doing it. Our next move has got to be to work on his removal, but that isn't an easy problem, because if this person wishes to sell to anybody on the street at whatever price he wants to, you're getting into some touchy areas on price fixing. Now the only thing you can point out is that sooner or later the distributor is going to go broke - because you can't go on selling the product at what you paid for it and survive in the business." In the same speech, De Vos said that price fixing is a serious matter that the federal people and the FTC watch like a hawk. Still he persisted in his advice to pressure the price cutting distributor into compliance. "You do a sales job on the guy and pointing out that if he's going to continue that he's going to destroy his own business, he's gonna work at a no-profit situation, he'll ultimately not be able to recruit distributors, because they can't make any money and what he's doing is destroying himself, and therefore in most cases where you have it happen it disappears quite rapidly."
En de reden voor de FTC om zo fanatiek achter mlm aan te hobbelen??

Misschien dezelfde als waarom Lazy B en mlmscammer en Eco op deze manier bezig zijn??
Frustratie omdat ze er niet in zijn geslaagd, in eerste instantie, hun gelijk te halen? Zeer waarschijnlijk....!
TÉ kleine schoentjes aangehad in hun jeugd...?
Bij enkelen beslist een waarschijnlijkheid.....

Nog even... en dan willen deze personen een "bewijs" hebben dat we geen buitenaardse wezens zijn die middels dit mlmkomplot de wereld willen veroveren....:roll:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik weet niet wat er met jou gebeurd is sobeit, maar als je goed had gelezen heeft jouw grote goeroe Rich de Vos hier in 1971 een speech over gehouden.
Ondanks hun intenties worden ze in latere jaren alsnog op de vingers getikt voor dergelijke zaken (je weet die zaak waarvan jij dacht dat de FTC amway een warm hart toedroeg).
Gek toch, dat je wordt veroordeeld voor iets waarvan je zelf al aangeeft dat het niet goed is.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ik weet niet wat er met jou gebeurd is sobeit, maar als je goed had gelezen heeft jouw grote goeroe Rich de Vos hier in 1971 een speech over gehouden.
Ondanks hun intenties worden ze in latere jaren alsnog op de vingers getikt voor dergelijke zaken (je weet die zaak waarvan jij dacht dat de FTC amway een warm hart toedroeg).
Gek toch, dat je wordt veroordeeld voor iets waarvan je zelf al aangeeft dat het niet goed is.
Dom... dommer..... jij bent het domst...! :lol:


Jij dacht dat de hoofdaanklacht "Pricefixing" was??? :?

En wat staat er nou helemaal???

Dat de rechter vond dat Amway niet DUIDELIJK genoeg heeft uitgesproken dat .......leesmaarboven...!:wink: Jij begrijpen??
ONDANKS het feit dat de bewijslast van pricefixing járen oud was...!!
Of was dat óók de advokaat van Amway soms?? :evil:....:lol:

Wat zouden figuren als Jij... de FTC... E-tje e.a. ons graag pakken op "piramideverkoop".......! Whhhhhooooeeeeiiiiiiiihaaaaahhhhiiiihaaaa!!!:lol:

Sbi
maar als je goed had gelezen heeft jouw grote goeroe Rich de Vos hier in 1971 een speech over gehouden.
Toch weer de hand aan jezelf geslagen, Lazy B.....???

Had nog zó gezegd...: "Boven de dekens", knul...!
Wat je hierboven vermeldt over de "speech", had ik reeds 2x vermeld... :roll:

Verder vind ik het hier gewoon wat schunnig worden....:cool:

Figuren als jij zullen de grootste smerigheid blijven insinueren uit frustratie over hun onmacht.
Verder mag je je situatie thuis vergelijken met de pedopartij, en niet hier, want ik reageer helemaal niet meer op jou .... noch op E...noch op Scammer.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

http://www.amway-europe.com/default.asp ... age_Select

Bron www.amway.startkabel.nl

En moeten wij nu geloven dat dit ook maar énig verschil maakt in jullie opinie????


De volgende banale vraag zal wel weer zijn waarom het éne etiket puntig is en het andere ronde hoeken heeft???:roll:

En dat doet natuurlijk vermoeden dat er fraude in het spel is zeker???

SBI
En kom nu maar met de info op jullie flesjes...! :twisted:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Amway

Ongelezen bericht door S. »

De hoeveelheidbandbreedte
De hoeveelheden van de stoffen die volgens de EG-Aanbeveling moeten worden vermeld op de verpakking worden niet exact weergegeven. Het exacte percentage vermelden maakt het erg makkelijk om een product na te maken. De hoeveelheden worden daarom weergegeven in een viertal bandbreedten:

* minder dan 5%
* 5% en meer, maar minder dan 15%
* 15% en meer, maar minder dan 30%
* 30% en meer
Hier vandaan; isditproductveilig

Donders, ik kruip weer terug onder dat donzen dekbed.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Wat is dat voor bijdrage....? :shock:

Maar je houdt gewoon je vóóroordeel, hè, S....? :?

No matter what......, mlm deugt niet, toch?? So be it

So be it

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Amway

Ongelezen bericht door S. »

Via de link vind je alles wat op een etiket staat en wat het precies doet.
MLM deugt voor mij niet, omdat ik mijn vrijheid te lief heb.
Toch was jouw etiket-info blijkbaar niet te vinden door een niet ingeschrevene, terwijl de door mij geplaatste link zo naar voren ploepte.

Wanneer een product meer geconcentreerd is dan een vergelijkbaar product, dan moeten de percentages ook aanzienlijk hoger liggen. Dus in deze is mijn link zinvol.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

MLM deugt voor mij niet
Ben ik verbaasd....?
Nee hoor........
Je hebt geen gelijk..., maar nee hoor....!:lol:
Als je éénmaal je oordeel al klaar hebt zal niets..... je van een tegendeel kunnen overtuigen..., de uitzondering daargelaten...!

So be it

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Halve feiten zijn geen feiten.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zet de naam van de advokaat er ff bij dan, wil je.....
Appearances

For the respondents: Lee Loevinger, Philip C. Larson and Robert J. Kenney, Jr., Hogan & Hartson, Washington, D.C. and John E. Stephen, Ada, Mich.

Vijf advocaten derhalve. What's your point?
Volgens mij... en iedere normaal mens, staat er oveal:
"De aministratieve rechter"........
Jouw norm is de mijne niet. En wat je met 'overal' bedoelt ontgaat me verder ook.
Jij dacht dat de hoofdaanklacht "Pricefixing" was???
Nee, we waren in deze discussie nog steeds op zoek naar de lovende woorden die volgens jou door de FTC, of nee, door de rechtbank, over amway zijn uitgesproken. Dat jouw concentratie de spanningsboog van een MTV puber heeft die zijn aandacht niet 3 seconden bij hetzelfde onderwerp weet te houden is jouw probleem, maar het onderwerp hier was niet "de hoofdaanklacht in de rechtzaak tussen de FTC en amway", maar het vinden van de "lovende woorden" over amway, waar jij het al ruim anderhalf jaar vol trots over hebt, maar die je eventjes niet weet te vinden.
Dat je hierbij niet verder komt dan de vermelding dat amway in een bepaalde aanklacht niet veroordeeld is, komt op hetzelfde neer als de "lovende woorden" van de rechtbank die Dutroux heeft vrijgesproken van moord omdat er geen sprake is geweest van voorbedachte rade.
Wat zouden figuren als Jij... de FTC... E-tje e.a. ons graag pakken op "piramideverkoop".......!

Het is nog nooit weersproken dat er geen sprake is van piramide verkoop. Al vaak heb ik hier geventileerd dat de secteleiders dit slim aan pakken en juridisch buiten schot blijven, terwijl ze totaal binnen lopen op de sukkels zoals jij die na de hele dag in hun winkeltje te hebben gewerkt ook nog eens van deur tot deur sjokken in de hoop een zeepje te kunnen slijten (niet mijn woorden, maar afkomstig uit jouw lijfblad Forbes). Hoe zo'n vanAndel en deVos het aanpakken weet ik niet, maar geeft mij ook zo'n mansion om de hele dag port in je bubbelbad te liggen slempen, op de inspanningen van de sukkels die daarnaast nog eens met hun broodtrommeltje naar hun werk gaan, en mij hoor je nóóit meer over mlm....

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Mooi.., E..., dat zijn we van je gewend.... Oeverloos gezwam... in een mooie schrijfstijl...!:lol:
Appearances

For the respondents: Lee Loevinger, Philip C. Larson and Robert J. Kenney, Jr., Hogan & Hartson, Washington, D.C. and John E. Stephen, Ada, Mich.

Vijf advocaten derhalve. What's your point?
Appearances??
Zo?? Zaten ze in het publiek??
Jouw norm is de mijne niet. En wat je met 'overal' bedoelt ontgaat me verder ook.
Beter lezen.
Jij dacht dat de hoofdaanklacht "Pricefixing" was???

Nee, we waren in deze discussie nog steeds op zoek naar de lovende woorden die volgens jou door de FTC, of nee, door de rechtbank, over amway zijn uitgesproken. Dat jouw concentratie de spanningsboog van een MTV puber heeft die zijn aandacht niet 3 seconden bij hetzelfde onderwerp weet te houden is jouw probleem, maar het onderwerp hier was niet "de hoofdaanklacht in de rechtzaak tussen de FTC en amway", maar het vinden van de "lovende woorden" over amway, waar jij het al ruim anderhalf jaar vol trots over hebt, maar die je eventjes niet weet te vinden.
Dat je hierbij niet verder komt dan de vermelding dat amway in een bepaalde aanklacht niet veroordeeld is, komt op hetzelfde neer als de "lovende woorden" van de rechtbank die Dutroux heeft vrijgesproken van moord omdat er geen sprake is geweest van voorbedachte rade.
Zo kennen we je weer joh!!! Bravo!! Klinkt als een klok. Erg veel humor....
Quote:
Wat zouden figuren als Jij... de FTC... E-tje e.a. ons graag pakken op "piramideverkoop".......!

Het is nog nooit weersproken dat er geen sprake is van piramide verkoop. Al vaak heb ik hier geventileerd dat de secteleiders dit slim aan pakken en juridisch buiten schot blijven, terwijl ze totaal binnen lopen op de sukkels zoals jij die na de hele dag in hun winkeltje te hebben gewerkt ook nog eens van deur tot deur sjokken in de hoop een zeepje te kunnen slijten (niet mijn woorden, maar afkomstig uit jouw lijfblad Forbes). Hoe zo'n vanAndel en deVos het aanpakken weet ik niet, maar geeft mij ook zo'n mansion om de hele dag port in je bubbelbad te liggen slempen, op de inspanningen van de sukkels die daarnaast nog eens met hun broodtrommeltje naar hun werk gaan, en mij hoor je nóóit meer over mlm....
Ik WIST wel (hoopte al...)dat je pissig zou worden!!! :lol:......
Zullen we het de mensen nog even laten lezen, knul???
CONCLUSIONS
The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, notably into the highly oligopolistic soap and detergents market. Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products

Au! Au! Au!.......
Quote:
What this means overall is that consumers are obviously well served by the products that Amway supplies them with. In fact, they are so well¬served, in the face of a large number of available substitutes, they purchase Amway products to a degree which is almost unknown to other brands in the market.

Au! Au! Au!.......
Quote:
In 1970, retail prices set for most Amway catalog products were set below the prices for comparable items sold in department stores but above prices charged by discount stores. (CX 522¬Z¬ 176 to 177)

Au! Au! Au!.......
Er is weinig veranderd sinds 1970...:wink:

SBI
En ik vind het zó tekenend voor je dat je mij blijft verwijten dat ik de fantastische opmerkingen van de rechter heb toegedacht aan de FTC....
Ik moet er óók nog steeds om lachen....
En hoe vaker je deze verstrooiing van mij ... tégen mij gebruikt..., hoe móóier ik het vind... want het toont aan hoe jullie omgaan met een vergissing van iemand...!:lol:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

En ik vind het zó tekenend voor je dat je mij blijft verwijten dat ik de fantastische opmerkingen van de rechter heb toegedacht aan de FTC....
Tekenend voor jou dat je geen flauw benul hebt waar het over gaat. Het voor de rechter slepen, of het door de rechter veroordeeld worden, zet zich in jouw vernauwde bewustzijn vast als "lovende woorden". Je bent echt te stom om de wereld te begrijpen, zelfs niet dat je in zo'n geval beter niet al te veel kabaal kan maken. Als jij het uithangbord bent voor de andere 3,6 miljoen sukkels valt het te vrezen dat amway er in de komende 50 jaar net zo weinig van bakt als in de afgelopen 50. Behalve voor de erven deVos en vanAndel natuurlijk, die zitten nog wel even op rozen...

Gesloten