LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Krijg nou wat, we zitten hier al enige maanden, zelfs jaren, de toolbusiness (promotiemateriaal, motivatie materiaal, CD's, brochures, zogenaamd 'persoonlijke' websites, MLM boeken etc.) als een van de pijnpunten van het hele MLM systeem aan te klagen, er wordt amper gereageerd door mlm'ers, en plots komt dat stuk onbenul beweren dat we er nooit iets over gezegd hebben?! :roll:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Krijg nou wat, we zitten hier al enige maanden, zelfs jaren, de toolbusiness (promotiemateriaal, motivatie materiaal, CD's, brochures, zogenaamd 'persoonlijke' websites, MLM boeken etc.) als een van de pijnpunten van het hele MLM systeem aan te klagen, er wordt amper gereageerd door mlm'ers, en plots komt dat stuk onbenul beweren dat we er nooit iets over gezegd hebben?!
dat klopt, Ééngel..., jullie hebben zéér weinig kritiek gehad op de toolbusiness.....!

Ik kan me nog een posting van mij herinneren dat ik jullie uitdaagde met iets reeels om over te klagen, maar opmerkingen over de toolbusiness? Hó maar!!! Wat een stel leugenaars zijn jullie.....

Jullie zeuren liever over het feit dat je een paar tientjes moet betalen voor inschrijving, DVD, Foldermateriaal, etc.....

waarom???
Omdat jullie achterlijke gedachtegang is dat de "upline" daar een deel van krijgt!!!

NIETS daarvan gaat naar upline!!
Het hele bedrag..., het volledige grootse bedrag van 5 tientjes is kostprijs voor het bedrijf....
Jij snappen?
Nee, natuurlijk!!!!

So be it....
En hoe was het ook weer??? Niemand verdient toch in mlm???
Oh, da's nie waar/......
De bovenste wél, toch??? :roll:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Nau......
Van de 381 postings zullen er toch wel 300 gaan over de "toolbusiness", Ééngel....

Laat er eens een stel zien....?

SBI...:lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Weinig in de media, was het toch???
http://www.forbes.com/video/?video=fvn/ ... lton011007
Zélfs op door jullie zo geliefde Forbes website vinden ze de "buurtsuper" toch wel interessant...!:lol:

En nóg een paar.....
http://ecoupled.com/news-coverage.html
CNN, Fox, BBC........

Oh.....? Jullie wisten niet dat Amway er achter zat???
Maar jullie weten wel méér niet (dan wél), toch?? :lol:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En het volgende valt me dan natuurlijk óók weer op.....:
Nau......
Van de 381 postings zullen er toch wel 300 gaan over de "toolbusiness", Ééngel....

Laat er eens een stel zien....?
En??? Komt er nog wat van, "jokkertje".......??

So be it
Misschien iemand anders??:roll:E? W? M?....X?Y?Z?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Zeg ik ergens dat 300 postings over de toolbusiness gaan? Nee!

Maar heb het wel degelijk aangekaart, in dit topic vrij snel trouwens.
Geplaatst op 25 Jun 2007 12:47 door mlmangel
"And we personally were used to somewhere - to extract somewhere between three and four million dollars, I'm estimating, of good people's money that went to books, tapes and seminars, which is really the real secret income source that our upline Amway diamond was making money from." BRON: http://www.amquix.info/scheibeler.html
Toen had jij er niets over aan te merken, en nu doe je plots alsof we het nooit aangekaart zouden hebben?!

Maar goed, 'k ben blij dat je toegeeft dat dit één van de pijnpunten van MLM is.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Mooi.....
Ik zal je bijdrage aan leugens in het topic "boevenstreken"....
Dank je wel.... 8)

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Scheibeler, die inmiddels heeft toegegeven dat hij de boel bedonderd heeft, heb ik al lang ontmaskerd als leugenaar...
Maar we komen er natuurlijk op terug, want nu komt de bagger bij elkaar te staan, E-ngerd......

En DIT is wat je in werkelijkheid schreef....:
Krijg nou wat, we zitten hier al enige maanden, zelfs jaren, de toolbusiness (promotiemateriaal, motivatie materiaal, CD's, brochures, zogenaamd 'persoonlijke' websites, MLM boeken etc.) als een van de pijnpunten van het hele MLM systeem aan te klagen,
Je doet het voorkomen dat je sinds jaar en dag dagelijks ons met ons neus op de "feiten" drukt!!!

Maar volg je goeroes maar op "Boevenstreken" want ik ga ze wel ff uitkleden...!:lol:

SBI

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Mijn mlm-verhaal is voorbij. Dit hele topic word meer en meer beheerst door 1 persoon die een topic opent , De vragen erin zet en voor het gemak de antwoorden zelf ook geeft. prima, Maar niet mijn manier van handelen.Ik moet erkennen dat ik me niet voor 100% heb ingezet omdat ik de lijn bij 20 uur per week trok. Ik vind de produkten van amway prima in orde maar het boeit geen hond dat het veel langer meegaat of beter voor het milleu is. Men gaat liever naar de Lidle waar soortgelijke produkten tot 600% goedkoper zijn. Ik heb dus mijn IBO goed in het oog gehouden en ik zie een man die naar eigen zeggen weken van meer dan 80 uur maakt maar nog steeds het ( hoofdinkomen) van zijn vrouw nodig heeft. En dit na een aantal jaar!Op het moment zou ik een behoorlijke investering moeten doen in oa advertentie's om verder te komen dan quite spelen.Even had ik een kleine bijverdienste maar mensen geven het vaak net zo vlug weer op waardoor dit weer verdwijnt. Nogmaals in deze tijd waar mensen via het internet goede info kunnen krijgen is de vraag steeds meer, Ik wil eerst weten wat het kost zonder een heel verhaal vooraf, Ze willen dat zelf via het internet opzoeken en stuiten dan op een barriere die dit verhinderd. Openheid is een groot struikelblok en kan me dat nog goed voorstellen ook, Reden natuurlijk voor kritiek van mijn IBO. Ik ga hem verder hier niet afvalllen omdat hij zijn best voor mij heeft gedaan maar voor mij is het gewoon over en uit. Laat het duidelijk zijn, Heb geen vermogen verloren of vrienden kwijtgeraakt , Ik stop omdat ik geen zin heb op mijn leefttijd in teveel uren en een behoorlijk hoge investering.Zou ik jonger zijn begon ik er ook niet aan want als ik dan toch een grote investering moest doen deed ik die liever in een eigen zaak waar ik volkomen onafhankelijk was.Of ik nu een loser ben laat ik graag aan anderen over maar ik voel me niet zo.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Eens kijken Jor, of je het bij de waarheid hebt gehouden.....
Mijn mlm-verhaal is voorbij.
Dus je blijft ook geen "klant" meer...?
Dit hele topic word meer en meer beheerst door 1 persoon die een topic opent , De vragen erin zet en voor het gemak de antwoorden zelf ook geeft. prima, Maar niet mijn manier van handelen.
Tja.... blijkbaar is er maar één dan die de feiten op een rijtje zet???
Bepaalde mensen de mond snoert....?
En je mlmverhaal is "over" door mij?? :roll: Daar begin je tenminste mee!!!
Ik moet erkennen dat ik me niet voor 100% heb ingezet omdat ik de lijn bij 20 uur per week trok.

En jij vindt dat je er niet "hard" voor hebt gewerkt??
Dus het afgelopen half jaar heb je deze 20 uur/week "gewerkt"?consequent? Of zat er wel eens een week BIJ van 20 uur? Intervieuws gedaan? (Warm en/of koud) Gebruikt om plannen uit te leggen? Je reistijd zit daar in?
Je weet zéker dat je er geen 20 uur over hebt gepraat??
Want als jij écht consequent die 20 uur/week hebt gemaakt.... vind ik dat je wél hard hebt gewerkt!!
Ik vind de produkten van amway prima in orde maar het boeit geen hond dat het veel langer meegaat of beter voor het milleu is.

Vind je dat niet vreemd?? Jij vindt de producten wél prima in orde....
Jij bent de enige hier die ervaring heeft met de producten. En iedereen die jij vraagt:
"Wil je DIT product eens uittesten voor mij... en wanneer het je bevalt mág je het kopen???"
En toen zeiden ze alle honderd:
Nee, nee!!! Véél te duur!!! Gaat veel te kort mee?? Niemand wou je een kans geven je?? (Hoe wisten ze de prijs dan?)
Men gaat liever naar de Lidle waar soortgelijke produkten tot 600% goedkoper zijn.

Dus iedereen gaat naar de Lydle??? Niemand meer naar AH? Niemand koopt meer "goudmerk"...?
Ik heb dus mijn IBO goed in het oog gehouden en ik zie een man die naar eigen zeggen weken van meer dan 80 uur maakt maar nog steeds het ( hoofdinkomen) van zijn vrouw nodig heeft.
"Je IBO" in de gaten gehouden??
Wat is dat? "Je IBO"?
Degene die je heeft gesponserd?? Je Platinum? Je upline Smaragd? Of een 3%-er? (9%-er?? (Of weet je niet wat dat betekent?)
En je hebt hem "gevraagd" of hij het inkomen van zijn vrouw nodig had?? Je durft..!:lol:
Hij is nu ook maar gestopt?
Op het moment zou ik een behoorlijke investering moeten doen in oa advertentie's om verder te komen dan quite spelen.
Advertentiekosten?? :shock:
Weet je wel zéker dat je in Amway zit?? Adverteren? Waar? Hoe? En met wat??
(Een advies..., praat eens met je upline platinum of hij dat bereikt heeft met "advertenties"...!)
Even had ik een kleine bijverdienste maar mensen geven het vaak net zo vlug weer op waardoor dit weer verdwijnt.
En jij gelukkig niet. Jij geeft het niet gauw op.Maar ik probeer je natuurlijk er weer in ten lullen anders kan je upline "niks verdienen aan je verlenging en aan de 200 euro die je elke maaand voor je zelf dan moet bestellen" toch??:roll:
Jij hebt géén zin om élk jaar voor 4000 euro aan tapes te kopen? Te moeten scheiden omdat je in Amway zit? Je faillisement nadert al??
Gelukkig kunnen ze je hier goed opvangen, Jor.
Vertel je verhaal ff op de site van de scammer, wil je.
Nogmaals in deze tijd waar mensen via het internet goede info kunnen krijgen is de vraag steeds meer,
Ik wil eerst weten wat het kost zonder een heel verhaal vooraf, Ze willen dat zelf via het internet opzoeken en stuiten dan op een barriere die dit verhinderd.
Dus je hebt éérst geprobeerd ze een verhaaltje op de mouw te spelden?
En over wélke "barriere" heb je het??
Openheid is een groot struikelblok en kan me dat nog goed voorstellen ook,
Hardstikke fout dus! Je bent dus niet eerlijk geweest tegen mensen?? Boontje komt om zijn loontje. Maar aldoende leert men...:wink:
Reden natuurlijk voor kritiek van mijn IBO. Ik ga hem verder hier niet afvalllen omdat hij zijn best voor mij heeft gedaan maar voor mij is het gewoon over en uit.
Vind ik stom. En nogmaals..., WAT is "jouw" IBO?? Wat betekent dat?
Laat het duidelijk zijn, Heb geen vermogen verloren of vrienden kwijtgeraakt , Ik stop omdat ik geen zin heb op mijn leefttijd in teveel uren en een behoorlijk hoge investering.
WÉLKE investering?? Adverteren?? Wat waren je plannen dan in die richting??
Zou ik jonger zijn begon ik er ook niet aan want als ik dan toch een grote investering moest doen
Begin je WEER over een investering!!!! WELKE investering???
€ 48,00 voor het inschrijven?? En je zit toch nog binnen 90 dagen, Jor??? Gauw de boel terug geven.
Inclusief de veel te dure producten!!!
Deed ik die liever in een eigen zaak waar ik volkomen onafhankelijk was.
Vertel, Jor.... waar werd je toe GEDWONGEN, jongen??? waarin was je niet "onafhankelijk"? Je wilde zelfs gaan "adverteren"... waar Amway hélemáál niet blij mee is!!!
Of ik nu een loser ben laat ik graag aan anderen over maar ik voel me niet zo.
Nee. I vind je géén loser. Maar of je werkelijk met Amway te maken hebt gehad...?? En of je eerlijk t.o jezelf bent??

So be it

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geloof kan ik je niet schenken,En deert me verder ook niet! Succes verder.

Jor.
Zou ik jonger zijn begon ik er ook niet aan want als ik dan toch een grote investering moest doen
Er zijn in het begin behalve het kleine inschrijfbedrag geen kosten, Maar wil je echt doorbreken dan kost dat zeker wel geld!. Ik houd me bewust op de vlakte omdat ik niemand wil kwetsen die me goed heeft geholpen. De produkten zijn duur maar gezien de kwaliteit niet te duur, Echter de mensen willen alles steeds goedkoper en kwaliteit doet er minder toe op 1 of andere manier.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Hi Jor,
Geloof kan ik je niet schenken
Geloof héb ik al.....
Zou ik jonger zijn begon ik er ook niet aan want als ik dan toch een grote investering moest doen
Er zijn in het begin behalve het kleine inschrijfbedrag geen kosten, Maar wil je echt doorbreken dan kost dat zeker wel geld!.
Vertel, Jor... en dan met name over de "advertentiekosten"......
Hoort daar óók het huren van een stand bij dan..., bijvoorbeeld op de millionairsbeurs??
Ik wil niet cynisch zijn, sorry, maar ik weet écht niet waar je het over hebt....
En ik heb nog nooit gehad dat iemand op mijn vraag:
"Sta je open voor ideeen, want ik zoek iemand in deze regio om mee samen te werken....?"......
Het antwoord gehad...:
"Nee..., de producten zijn te duur en ik wil niet langs de deur lopen leuren..."!
Ik houd me bewust op de vlakte omdat ik niemand wil kwetsen die me goed heeft geholpen.
Je hoeft hier ook helemaal niet de draak met hem te steken, Jor..., maar wanneer hij/zij je vertelt dat je moet gaan "adverteren"... zou ik maar eens een praatje gaan maken met zijn... en dus ook jouw upline!!
De produkten zijn duur maar gezien de kwaliteit niet te duur, Echter de mensen willen alles steeds goedkoper en kwaliteit doet er minder toe op 1 of andere manier.
Verwacht je misschien dat IEDEREEN klant wil worden bij jou???
Kan iemand die een winkel begint... verwachten dat idereen die langs komt... of zelfs maar binnenkomt...., klant wordt??
In tegendeel!!
Ze halen je hele toko overhoop... en vertellen je dan dat "ze misschien nog wel terugkomen"!!!
En dan hoor je vriendelijk te vertellen dat ze welkom zijn!! :lol:

Dus laat dát je niet tegenhouden Jor!!:wink:

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ongestructureerd bijkomende deelnemers zoeken zorgt voor een wildgroei aan IBO'ers en onnodige concurrentie. Reguliere bedrijven schatten in hoeveel verkopers er nodig zijn, en gaan er niet meer aanwerven dan noodzakelijk. Bij MLM staat hier geen maat op. Bijkomend, in een regulier bedrijf zijn het niet de verkopers die bijkomende verkopers gaan zoeken.

Een echt goede verkoper die je zou kunnen vergelijken met een 'diamond', haalt ook een ton per jaar, met extralegale voordelen, en zonder 's avonds en in het weekend te moeten werken. En hoeft geen marketingmateriaal te kopen, maar krijgt dit aangeboden.

Het is duidelijk dat zij die zich met mlm inlaten er volledig door geobsedeerd geraken.
Natuurlijk zijn er mensen, en groepen van mensen... die afwijken van de principes van de oprichters, maar ik kan jullie verzekeren dat de overgrote massa van distributeurs, mensen zijn zoals u en ik. Wél eerlijk en niet bereidt tot het uitzuigen van mensen.
Dat weten we, daarom ook dat wij het niet hebben over losers, maar over slachtoffers.

Op de site http://freetheibo.com/, is te lezen welke gerechtelijke stappen er genomen worden tegen Amway/Alticor/Quixtar.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Marketing group merely ‘selling a dream’ November 27, 2007

The British subsidiary of one of the world’s biggest marketing groups was accused yesterday of breaking company law by “selling a dream” of unachievable wealth.
...

The Government investigation claims to have revealed that just 10 per cent of Amway’s agents in Britain make any profit, with less than one in ten selling a single item of the group’s products. It claims that Amway’s main activity is encouraging other people to join its salesforce so that they pay the registration fee and buy marketing materials.

http://business.timesonline.co.uk/tol/b ... 951266.ece

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Amway Accused : "A Lottery" & "Inherently Objectionable
Dateline London: Times Online Reports Business News

"Amway, which had 39,000 selling agents in Britain during 2005-06, is “inherently objectionable”, operates as a lottery and is trading unlawfully, the Companies Court was told.

Mark Cunningham, QC, on behalf of John Hutton, the Secretary of State for Business, Enterprise and Regulatory Reform, told the court that the Government was seeking to wind up Amway in the public interest following an investigation into its business practices.

http://freetheibo.com/component/content ... able-.html

Meer informatie over Amway: http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/amw ... ation.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Onze mlm-scammer weer in de bocht......
Het begon te tochten in zijn holletje...:lol:
Ongestructureerd bijkomende deelnemers zoeken zorgt voor een wildgroei aan IBO'ers en onnodige concurrentie.
Net zo'n "wildgroei" als met Tupperware-demonstratrices? :shock:
Whhhhhhoooooeeeeiiiihhhhaaaaaa!!!!!!
Reguliere bedrijven schatten in hoeveel verkopers er nodig zijn, en gaan er niet meer aanwerven dan noodzakelijk. Bij MLM staat hier geen maat op. Bijkomend, in een regulier bedrijf zijn het niet de verkopers die bijkomende verkopers gaan zoeken.
Briljant!!! (Om maar in de edelsteen-stemming te blijven. :wink:)
Héél goed van je mlm-devil!!! Je ZIET waarempel voor het éérst het verschil!!! Brova!! Haroe!!!! Je ziet het licht!!! klapklapklapklapklap!!!!
Een echt goede verkoper die je zou kunnen vergelijken met een 'diamond', haalt ook een ton per jaar, met extralegale voordelen,
Ja hoor..., qua inkomen wel.... en wanneer hij na zijn baanverlies 2 jaar verder is.... zit hij gewoon in de bijstand.......
en zonder 's avonds en in het weekend te moeten werken.
dat valt nog te bezien....
JIJ gaat dat wel beweren, maar IK hoor van zulke mensen dat voor dat leuke inkomen de baas wel wat meer van ze verwacht dat 40 uurtjes!! :lol:
En hoeft geen marketingmateriaal te kopen, maar krijgt dit aangeboden.
Klopt. Het is hun eigen toko ook niet.
Wanneer haal je die bagger van je eigen site eens uit je oren?? :roll:
Het is duidelijk dat zij die zich met mlm inlaten er volledig door geobsedeerd geraken.
Tja... ik kan me niet meer concentreren bij de wok.... (Was erg lekker weer...).... en wanneer mijn familie op bezoek is praten we alleen nog maar over zeep... en zo... je kent het blijkbaar....??
Hoe lang is jouw lid-maatschap al, mlm-deviltje??
Dat weten we, daarom ook dat wij het niet hebben over losers, maar over slachtoffers.
Niet liegen knul.....
Op de site http://freetheibo.com/, is te lezen welke gerechtelijke stappen er genomen worden tegen Amway/Alticor/Quixtar.
www.free the Ibo.nl??
Whhhhhooooeeeeiiiiihhhaaaaa!!!!!
Das gemakkelijk!!!
Wanneer je binnen 3 maanden bent ingeschreven, duveltje, stuur je de hele handel terug... en je krijgt onvoorwaardelijk het HÉLE geweldige kapitaal van 48 euri weer op je rekening gestort...!
En wanneer je langer dan 3 maanden bent ingeschreven hoef je niet te verlengen en je inschrijving verloopt aan hget eind van het jaar...!

Je bent dan helaas wél je geweldige INVESTERING van 48 euro kwijt..., maar daar heeft de regering (en jouw website) toch wel financiele en psychische hulplijnen voor om zo'n trauma te kunnen overleven, jongen??? (Ik begin me serieus zorgen om je te maken, knul....:()

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Dank je wel voor je baggerbijdragen, mlm-duvel...., ik kom heus nog wel een paar keer op jouw site hoor....
Mijn spamfilter begint al die aanvallen van "jouw" site steeds makkelijker te verwerken....
Als je nu geld nodig hebt om een eigen domein te bewerken, kan ik je aanraden met een goed mlmbedrijf in zee te gaan knul.....
Met jouw capaciteiten ben je over 15 jaar dan wel een 3%-er!:wink:

Marketing group merely ‘selling a dream’ November 27, 2007
The British subsidiary of one of the world’s biggest marketing groups was accused yesterday of breaking company law by “selling a dream” of unachievable wealth.
Accused" lees ik toch??
Dan is het geen prioriteit, jongen...
Vind je het erg dat ik me er niet druk om maak??:wink:
...
The Government investigation claims to have revealed that just 10 per cent of Amway’s agents in Britain make any profit, with less than one in ten selling a single item of the group’s products. It claims that Amway’s main activity is encouraging other people to join its salesforce so that they pay the registration fee and buy marketing materials.
Claims... claims......:roll:
Maar goed dat ik de misstanden van de toolbussiness onder je neus heb gewreven, hè, scammer... heb je echt wat om mee te gooien..., maar waarom zo laat pas??

http://business.timesonline.co.uk/tol/b ... 951266.ece
Ik zal óók even wat quoten uit dit artikel....
Accused...
accused...
accused.... etc....
Dus?
told the court that the Government was seeking to wind up Amway
Je geheugen even opfrissen......., dat is wel vaker geprobeerd hè?? :wink:
The Government investigation claims to have revealed that just 10 per cent of Amway’s agents in Britain make any profit,
Dus jullie komen vanaf nu NOOIT meer aan met je lullige 1% die wat verdiend???
Dank jullie wel, Regering van Engeland!! (Deze houden we er óók in, toch??Whhhhooooeeeiiihhhaaaaa!!!!
with less than one in ten selling a single item of the group’s products.
Ahá!!!! Geloven jullie NU dat verreweg het merendeel geen reet uitvoert en de meesten het voordeel van de inkoopsprijs mee pakken???
Dank je wederom, regering van Engeland!! Jullie helpen mee een stel prolurken de les te lezen hier!!!:lol:

Gaan we door met het volgende sprookje en wishfullthinking van ons duiveltje....

zóóó, mlmduveltje!!! Wat zien ik?????????
Uit je doosje???
Een nieuwe site begonnen???
Geluk gehad in de loterij????
En gelijk weer hier je nieuwe, wel mooiere, site komen spammen???
Kom..., we gaan daar de komende dagen eens mooi gehakt van maken!!!
:twisted:
En geheel in stijl sta je er te pronken met een duivelsmasker op!!!:lol:
http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/amw ... ation.html
Amway Accused : "A Lottery" & "Inherently Objectionable
Ja, ja..., krijgen we dát verhaaltje weer...
Het wordt eentonig, mensen....
Steeds dezelfde onzin....
Op zulke momenten overweeg ik wel eens weg te blijven bij zulk dom volk....:roll:

Dus geld verdienen in mlm heeft net zoveel kans als de hoofdprijs winnen in de loterij toch??
En overreden worden door een boeing 747 is net zo waarschijnlijk als 1000 euro per maand kunnen verdienen met mlm, toch???
Wel, ik garandeer je wederom, mlmduvel, dat wanneer je weer eens je terroristenpakkie aantrekt..., het vliegveld binnendringt... en je voor een 747 werpt die net bezig is met de "take-off"... dat je ff wat meer kans hebt "overreden te worden" door deze 747 dan dan dat je het maken kan met mlm...:lol:
Whhhhooooeeeeiiiihhhhaaaaa!!!!

"Free the Ibo. com"........Whhhhooooeeeeiiiihhhaaaa!!! :oops:
Meer leugens door onze mlmdevil over Amway: http://mlmpage.blogspot.com/2007/09/amw ... ation.html

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

The Times provided numbers to support the reality behind those "good paying" Amway jobs:

39,000 - agents working for Amway [in Britain]

27,000 - (71%) had no income

11,410 - (30%) earned something

7,492 - (of the 11,410) received average of £13.53 [about $27] per year

101 - agents received 75 per cent of bonuses

£116K - paid to top earner Trevor Lowe

26 - number of years Mr Lowe was an agent

http://www.bloggingformichigan.com/show ... aryId=1170

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Mr Cunningham... zei je???

Enig idee wat "cunning" betekent??? :lol:

Bron vermelden??? Niet nodig???
Natte vinger werk???
Gauw op jouw website plaatsen.......
Doe je het dan tegelijk met:
http://zoeken.rechtspraak.nl/ResultPage.aspx
zoektekst: piramidespelen datum uitspraak: 01-02-2005 t/m 28-02-2005
1. LJN: AR8424, Hoge Raad, 00607/04 E Datum uitspraak: 08-02-2005
Datum publicatie: 10-02-2005 Rechtsgebied: Straf Soort procedure: Cassatie

en....

CONCLUSIONS http://www.mlmlegal.com/amway.html

The Amway Sales and Marketing Plan is not a pyramid plan. In less than 20 years, the respondents have built a substantial manufacturing company and an efficient distribution system, which has brought new products into the market, --------Consumers are benefited by this new source of supply, and have responded by remarkable brand loyalty to Amway products. (Finding 186) (Respondents' restraints on price competition, however, must be prohibited.)
Au, hè mlmduiveltje!!

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

It is ordered, That respondents Amway Corporation and Amway Distributors Association ..., shall forthwith cease and desist from:

1. Fixing the price at which any distributor may advertise, promote, offer for sale or sell any product at retail.

2. Fixing the price at which any distributor may sell any product to any other distributor.

3. Requesting or obtaining any assurance to comply with, continuing, enforcing, or announcing any contract, agreement, understanding, or arrangement with any distributor or prospective distributor which fixes the price at which any product is sold or advertised by such distributor or prospective distributor.

4. Threatening to withhold or withholding bonus payments or profit sharing payments from any distributor because of the price at which said distributor advertises or sells any product.

5. Requiring or requesting distributors to report the price at which products are resold, or to report the identity of any other distributor because of the retail price at which such distributor is advertising or selling any product; or acting on any reports or information about such retail prices by threatening, intimidating, coercing, terminating or contacting in any way the said distributor because of those reports or information.

6. Terminating or taking any other action to prevent or limit the sale of any product by any distributor because of the retail price at which the distributor is advertising or selling any product, whether or not in conjunction with any of the Amway trademarks or servicemarks.

7. Publishing or distributing, directly or indirectly any wholesale or retail price list, order form, promotional material or any other document which employs resale prices for products sold by respondents without stating clearly and conspicuously in conjunction therewith the following: 'The prices stated herein are suggested prices only. Distributors are not obligated in any way to adhere to any suggested prices. Distributors may determine for themselves the prices at which their product may be sold to other distributors or to consumers.'

8. Allocating retail customers of distributors.


http://www.mlmlegal.com/amway.html - May 8, 1979

Gesloten