LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN bij 'ook dat nog'

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
bruintje beer

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door bruintje beer »

burtie vertel eens wat jij onder Piramide verstaat voordat je MLM er onder laat vallen. graag duidelijk alle overeenkomsten en verschillen noemen he,

je zult zien dat er wel degelijk verschil in zit.

Gast

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Gast »

Ach ja je heb altijd mensen die makkelijk oordelen over iets waar ze de feiten niet van kennen en die zal je altijd blijven houden. Gewoon geen aandacht aan besteden en doorgaan, doorgaan en nog eens doorgaan en dan kom je er vanzelf.
Forums zijn zonde van je tijd, dus ook ik verdoe me tijd, voordat er weer iemand vraagt wat ik hier doe.

stevenbrowns
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2008 17:24

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door stevenbrowns »

Bij de MLM company ACN willen ze hebben, dat je zoveel mogelijk zogenaamde vertegenwoordigerschappen (maar liefst bijna 500 Euro) verkoopt. De rest van de producten die zij verkopen zijn van ondergeschikt belang.

Ik ken dit bedrijf al sinds mijn periode in the States in 1995 en heb tevens een onderzoek gedaan naar deze MLM company. Deze company bestond daar toen al 2 years.

Mensen die met ACN in zee gaan worden binnen een zeer korte tijd gehersenspoeld. Dit wordt niet alleen in de States gedaan, maar ook in de rest van de landen waar ACN active is.

Je kunt met die gehersenspoelde mensen praten totdat je een ons weegt zoals ook op dit forum, maar je krijgt toch geen gelijk van ze. Het enige wat hun zien is, dat wit zwart is en dat zwart wit is. Deze mensen willen de waarheid niet weten, omdat je ze dan hun dromen en hoop wegneemt.

Je vindt hier veel van deze gehersenspoelde mensen die met ACN in zee zijn gegaan.

Tip voor normaal denkende personen op dit forum;

Negeer deze hersengespoelde mensen gewoon en laat ze gewoon in hun waan. Deze mensen doen je alleen pas wat aan, wanneer ze jou ook op een slinkse wijze een nietszeggend ACN vertegenwoordigerschap hebben verkocht t.w.v. bijna 500 Euros.

Warm regards,

Steven Browns

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Feb 2004 20:38 door Mo
Hallo allemaal,

Ik heb hele positieve ervaringen met ACN.

Daarnaast heeft een ieder de mogelijkheid om zelf ook vertegenwoordiger te worden. Daar betaal je ongeveer Eur 650,- voor. Vergelijk dit opstartbedrag eens met de kosten die je zou maken als je voor jezelf zou gaan beginnen. Zoals al beschreven is door een ander, kan dat in de vele 10 duizenden euro`s gaan lopen. Bovendien biedt ACN je de mogelijkheid om je instapgeld terug te krijgen. Hiervoor is het alleen noodzaak dat je binnen een bepaalde termijn aan bepaalde voorwaarden voldoet (binnen 1 maand 3 vertegenwoordigers met 20 klanten inschrijven, geloof ik). Het is dus aan jou of het je geld kost of niet?!!!
Wat verwacht je anders van dit type figuren,in 2004 was het al zaak om vertegenwoordigers te ronselen (die ook weer moeten ronselen)om het inleggeld ( €650.- ) terug te verdienen.Op deze manier begint het wel heel erg op een piramidespel te lijken. :idea:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Is toch een telecombedrijf? Wat hebben ze voor aanbiedingen? Als het niet interessant is voor de klanten, niet aan beginnen. Is het dat wel, dan moet je eens kijken wat je er mee kunt verdienen. Als het inkomen inderdaad vooral uit het werven van andere vertegenwoordigers moet komen dan zou ik er niet aan beginnen.
Maar aan de andere kant; zonder onderbouwing zeggen dat de mensen die daar mee bezig zijn gehersenspoeld zijn werpt bij mij de vraag op: Wie ben jij dat je dat zonder onderbouwing kunt beweren? Een gehersenspoelde tegenstander?! Want zo kunnen we natuurlijk wel heen en weer gaan lopen schelden en dat is wel het favoriete tijdverdrijf van veel tegenstanders hier, maar zulke posts heeft helemaal niemand wat aan.
Waarom trek je de conclusie dat ze gehersenspoeld zijn? Omdat ze enthousiast zijn over hun bedrijf? En als dat nou eens is omdat ze geld verdienen? Of mag je van jou niet enthousiast zijn over het bedrijf waar je werkt? Of alleen als het geen MLM bedrijf is?

Zo zie je, je niets-zeggende post werpt meer vragen op dan dat het antwoorden geeft (hoewel, geef je ook maar één antwoord?!)
En Jor's mening doet niet echt gek veel ter zake; hij word helemaal opgewonden zodra er iemand tegen MLM is maar loopt keihard weg zodra er om antwoorden word gevraagd. Hij heeft na al die jaren ook nog niet eens door dat hij gefaald heeft in MLM omdat hij aan het ronselen was. Hij luistert echt naar helemaal niemand, zelfs niet naar zijn vrouw! Oeps, daarmee valt hij onder jouw definitie van iemand die gehersenspoeld is. Sorry!! ;-)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 30 Mrt 2009 15:42 door stevenbrowns
Bij de MLM company ACN willen ze hebben, dat je zoveel mogelijk zogenaamde vertegenwoordigerschappen (maar liefst bijna 500 Euro) verkoopt.

Je kunt met die gehersenspoelde mensen praten totdat je een ons weegt zoals ook op dit forum, maar je krijgt toch geen gelijk van ze. Het enige wat hun zien is, dat wit zwart is en dat zwart wit is.
Goed punt steven. :wink:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Inderdaad een heel goed punt. En dat zie je nu ook in de praktijk:

* Jor geeft geen commentaar op iemand die tegenstander van MLM is als die reageert op een thread die al 5 jaar stil ligt (en hij haalt zelf ook een thread naar boven haalt die al meer dan een half jaar stil liggen) , maar hij bekt wel voorstanders af die threads omhoog halen die een maandje of 4 stil liggen. Met zijn hersenspoeling ziet hij niet dat hij andere regels toepast voor voorstanders dan voor tegenstanders.

* Jor geeft geen antwoord op tal van vragen. Sterker nog: hij loopt er voor weg. Hij wil niet in een situatie geplaatst worden waarin blijkt dat hij ongelijk heeft wat typerend is voor iemand die gehersenspoeld is

* ondanks dat tal van zijn stellingen inmiddels onderuit zijn gehaald haalt Jor ze toch met enige regelmaat naar boven. Ook dat is typerend voor iemand die gehersenspoeld is; ze willen de realiteit niet onder ogen zien als die niet overeenstemd met hun waanbeelden.

Hij plaats een ;-) omdat hij denkt een slimme opmerking te plaatsen terwijl die opmerking juist hem laat zien als iemand die een probleem heeft. En met die ;-) bevestigd hij dat nog eens. Ach, in "One flew over the Cuckoo's nest" werd ook veel geglimlacht.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door jor »

Jor,Jor,Jor.Veel verder als op de man spelen kom je niet.Argumenten voor mlm zijn kennelijk niet te vinden en dan spelen aardig wat mlm-ers de man/vrouw.Geeft niet hoor, je word nu eenmaal sneller overreden door een strontkar dan een gouden koets.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Juist Jor, omdat je geen antwoorden geeft, je met dooddoeners er van af maakt en anderen beschuldigd van dingen die je jezelf wel toestaat.
Wie met vuur speelt moet op de blaren zitten en die moet niet later het slachtoffer gaan proberen uit te hangen. Gedraag je gewoon eens als een volwassen vent en ren niet telkens weg van elke uitdaging om dan weer eens ergens anders te gaan keffen en je maatjes over het bolletje te aaien als ze net zulke nietzeggend en totaal niet onderbouwde uitspraken doen die jou in je gehersenspoelde gedachtegangen steunen.

Begin maar eens met een spiegel te kopen en er dan ook daadwerkelijk in te kijken. Geen enkele van jouw uitspraken de laatste tijd heeft ook maar enige inhoud en heeft als enkel doel je frustratie met MLM te ventileren.
Argumenten tegen MLM die je hebt kunnen onderbouwen heb ik je nog niet zien geven. Wel heb ik je continue bij anderen op de man zien spelen en als ik dat aan de kaak stel en de bal terug kaats door te laten zien dat jij de regels die je voor anderen stelt vele malen erger zelf overtreedt ga je jammeren dat ik je aanval. Dat is typerend voor wat een bullebak doet; slaan maar als er terug geslagen word terugrennen naar de rokken van mamma en klagen "mamma, ze zijn gemeen tegen mij". Ik was toch echt in de waan dat je een volwassen vent was.

stevenbrowns
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2008 17:24

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door stevenbrowns »

Beste antileugens,

Dit is nu net wat ik bedoel. Je voldoet 100% aan mijn beweringen.

Met vriendelijke greets,

Steven Browns

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Leg eens uit. Want zoals de meeste tegenstanders doe je een bewering die je niet onderbouwd. Zoals ik keer op keer wel doe.

Maar ja, als je het niet onderbouwen kunt kun je maar twee dingen doen; je mond houden of gewoon hard van de toren blazen waarbij je hoopt dat de ander niet door heeft dat je eigenlijk geen poot hebt om op te staan. Het lijkt er op dat jij voor de laatste optie kiest.
En natuurlijk worden mijn vragen al helemaal niet beantwoord.

stevenbrowns
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 dec 2008 17:24

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door stevenbrowns »

antileugens,

Jij behoort niet alleen tot de categorie gehersenpoelden, maar tevens blijkt het, zoals ik het waarneem op deze topic, dat je waarschijnlijk vroeger heel veel aandacht tekort gekomen bent. Je schreeuwt hier op dit forum namelijk om de aandacht. Ik geef je die aandacht niet, dus ik reageer niet meer op jouw reacties, maar alleen op mensen die de realtieit onder ogen zien en dat zijn er niet veel op dit forum.

Greetings,

Steven

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Steven Brown, jij hoort tot de categorie blaaskaken die wel schreeuwt maar niet onderbouwd. Leren ze je bij je sekte niet hoe je je stellingen moet onderbouwen of zijn ze gewoon niet te onderbouwen. Ik vind het trouwens wel een leuke van je sekte leiders hoe ze je leren de aandacht af te leiden door zelf in de aanval te gaan. Dat is een knap stukje indoctrinatie.

Het zal te verwachten zijn dat nog een aantal schreeuwen zult geven maar als je niet meer dan dat kunt doen (zoals bijvoorbeeld een onderbouwing geven of vragen beantwoorden) is het vrij nutteloos nog op een bullebak zoals jou te reageren.
Dan zou je nog slagen in je opzet om er weer een totaal nutteloos forum van te maken ook.

Ik hoop dat je het me niet kwalijk zult nemen als je dat gedrag in de toekomst ook naar anderen vertoont ik hen naar deze thread zal verwijzen en ze laten zien dat ze jou niet al te serieus moeten nemen.

De_waarheid
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2009 01:55

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door De_waarheid »

Laat je niet beïnvloeden door de verhalen van de louche verkopers van ACN. Dit bedrijf haalt hun winst binnen door de inleg van de verkopers en niet door de verkoop van telefoonabonnementen.

Welkt bedrijf vraagt er nou geld aan hun medewerkers om een product te mogen verkopen? Eigenlijk zouden ze jou geld moeten geven. Hun hoofdkantoor is betaald van de inleg van verkopers uit heel Europa.

Daarbij welk bedrijf wil nou geassocieerd worden met Donald Trumb? Deze gek, vergelijkbaar met Madoff, verleent zijn naam aan elk bedrijf en TV programma voor geld. Dit maakt ACN alleen maar meer dubieus.

Ook is ACN in meerdere landen VERBODEN omdat het bedrijf is gebaseerd op een piramide structuur. De reden dat het in Nederland legaal is, is omdat ze net de grens hebben opgezocht betreffende het aantal lagen onder een verkoper, waardoor het net wel legaal is. Maar het is nog steeds geen ethische manier van zaken doen.

Mijn zoon heeft, voor meer dan een jaar, zijn geld, tijd en relaties verspilt door het agressief werven van teamleden en de verkoop van telefoonabonnementen, bijvoorbeeld aan familieleden in het buitenland. Zelfs heeft hij het voor elkaar gekregen om een video telefoon te verkopen, een techniek die allang door ander online technieken is ingehaald en eigenlijk alleen gebruikt wordt door doven.

Uiteindelijk hebben wij zijn inleg terug weten te krijgen. Zijn tijdverlies en verloren contacten zullen echter nooit meer hersteld kunnen worden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Laat je niet beïnvloeden door de verhalen van de louche verkopers van ACN. Dit bedrijf haalt hun winst binnen door de inleg van de verkopers en niet door de verkoop van telefoonabonnementen.
Absolute onzin. Dat is in Nederland strikt verboden. We hebben weer een nieuw alias dat de discussie weer van voren af aan gaat beginnen.
Welkt bedrijf vraagt er nou geld aan hun medewerkers om een product te mogen verkopen? Eigenlijk zouden ze jou geld moeten geven. Hun hoofdkantoor is betaald van de inleg van verkopers uit heel Europa.
Om je een voorbeeldje te noemen: Franchiseformules. Daarvan zijn er alleen in Nederland al een kleine duizend.
Daarbij welk bedrijf wil nou geassocieerd worden met Donald Trumb? Deze gek, vergelijkbaar met Madoff, verleent zijn naam aan elk bedrijf en TV programma voor geld. Dit maakt ACN alleen maar meer dubieus.
Heel wat bedrijven.
Ook is ACN in meerdere landen VERBODEN omdat het bedrijf is gebaseerd op een piramide structuur. De reden dat het in Nederland legaal is, is omdat ze net de grens hebben opgezocht betreffende het aantal lagen onder een verkoper, waardoor het net wel legaal is. Maar het is nog steeds geen ethische manier van zaken doen.
Hehe, een uitspraak die deels klopt. Dat het bedrijf in sommige landen verboden is klopt; dat ze dat in Nederland niet zijn omdat ze de grens hebben opgezocht van het aantal lagen niet want die grens is er niet. Wel ben ik van mening dat de wetgeving op het gebied van MLM in Nederland een van de zwakste van Europa is. Daar mag best wel eens wat aan gedaan worden.
Mijn zoon heeft, voor meer dan een jaar, zijn geld, tijd en relaties verspilt door het agressief werven van teamleden en de verkoop van telefoonabonnementen, bijvoorbeeld aan familieleden in het buitenland. Zelfs heeft hij het voor elkaar gekregen om een video telefoon te verkopen, een techniek die allang door ander online technieken is ingehaald en eigenlijk alleen gebruikt wordt door doven.

Tja, aggresief!! Waar staat dat in het marketingplan? Elke MLM'er die weet waar hij het over heeft weet dat dat het laatste is wat je doen moet. Maar ja, dat mag je van de tegenstanders niet zeggen.
Uiteindelijk hebben wij zijn inleg terug weten te krijgen. Zijn tijdverlies en verloren contacten zullen echter nooit meer hersteld kunnen worden.
Dit klinkt me als absolute onzin. Als je zoon al een jaar bezig is krijgt hij zijn inleg NIET meer terug. Dat kan enkel binnen de eerste 14 dagen.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Grappig al, in de eerste zin reageer jij over het inleggeld dat dit verboden is in Nederland en vervolgens sluit jij af dat het terugkrijgen van inleggeld alleen mogelijk is binnen 14 dagen en na een jaar onmogelijk. Is dit niet een beetje tegenstrijdig?

En dan komt hij weer met de vergelijking franchisenemers. Appelen met peren vergelijken.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt deels gelijk. Ik heb inderdaad het woord inleg gebruikt (omdat dit de term was die gebruikt werd door de oorspronkelijk poster) maar wat in een andere betekenis. Je zou kunnen zeggen dat bij een franchiseformule ook sprake is van inleggeld. Ik verwacht dat de meeste lezers het verschil wel begrijpen.

Overigens geef ik gewoon antwoord op de vraag die gesteld werd. Leg anders eens uit waarom het appels met peren vergelijken is. Of is dat een van de vele vragen die niet beantwoord gaan worden?

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Enige mogelijkheid om te verwijderen, moet bericht plaatsen.
Laatst gewijzigd door Cyntia51 op 10 jul 2009 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Idem
Laatst gewijzigd door Cyntia51 op 10 jul 2009 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: ACN bij 'ook dat nog'

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Een franchisenemer betaald een bedrag ineens of maandelijks om onder de vlag van een groter concern een filiaal te kunnen starten, zoals b,v. Albert Heijn.

Voordeel is o.a. de naamsbekendheid, centrale inkoop, centrale prijsafspraken, acties en reclame d.m.v. flyers of op televisie. Voorts zorgt het moederconcern voor de inrichting van het filiaal.

Als ik bij Albert Heijn zou gaan werken, hoef ik geen inleggeld te betalen. Ik ben gewoon in dienst en krijg maandelijks mijn salaris onafhankelijk hoeveel klanten ik heb bediend en ik hoef geen klanten te zoeken of aan klanten te vragen of zij ook een franchise willen nemen om op de volgende hoek een 9e filiaal te starten. Franchise is beperkt om onnodige concurrentie tegen te gaan. Als franchisenemer weet ik waar andere filialen zijn en zal ik nooit of te nimmer directe concurrentie ondervinden van een ander filiaal dat bv in dezelfde straat is gevestigd.

Dit in tegenstelling tot mlm: ik weet nooit wie nog meer bij mij in de buurt distributeur is.

Gesloten