LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En dan nu hoe het echt zit

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

Enne...je hoefde niet met mislukte ex-euphonisten op te komen draven hoor. Als je goed gelezen had, hoefde je alleen met ex-euphonisten aan te komen. Dus dat mogen ook mensen zijn die slechte ervaringen hebben. Maar wel graag verifierbaar en niet je gebruikelijke gebral!

maf...

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door maf... »

Econometrist....
Voor jou geldt hetzelfde als student26.Oppassen geblazen.
Je komt mn strot uit!!!!!

Ik zoek en vind.....

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door student26 »

Als je goed gelezen had, hoefde je alleen met ex-euphonisten aan te komen. Dus dat mogen ook mensen zijn die slechte ervaringen hebben. Maar wel graag verifierbaar
Dus als ik zeg:

Ik ken Dhr. X, die is ex-Euphonist. Hij is gestopt omdat hij vond dat hij te weinig verdiende ten opzichte van de tijd die hij er aan kwijt was. Daarnaast kon hij bijna geen nieuwe klanten en verkopers vinden. Hij wil echter niet dat ik zijn naam hier op het forum noem.

Dan ben jij tevreden? Het is dan wel een simpele vraag, maar hij getuigt niet echt van realiteitszin... En verifieerbaar? Hoe dan? Hij wil niet dat ik zijn naam hier meld.

Los van de feiten dat ik

A) geen mensen ken in mijn omgeving die met Euphony bezig zijn (of klant zijn) en
B) er ook niet naar gezocht heb

mag ik dan dus ook vermelden dat ik GEEN mensen ken die WEL succesvol zijn met Euphony? Dat is dan namelijk OOK een bewijs. Zoals iemand anders al opmerkte: het feit dat ik ze niet ken bewijst toch niet dat ze er niet zijn?

Maf... misschien moest je eens met een of ander terreurnetwerk gaan praten. Je past precies in hun profiel (kun je het niet met woorden winnen, dan maar met geweld).

Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

geef nou maar gewoon toe dat ze niet te vinden zijn.
Want waarom zou iemand niet willen zeggen dat ie het geprobeerd heeft als ie ECHTE redenen heeft waarom het niet werkte?!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door student26 »

geef nou maar gewoon toe dat ze niet te vinden zijn.
Voor de zoveelste keer: ik heb niet gezocht.
Ik heb wel een quote geplaatst van een ex-euphony'er, dat is blijkbaar weer niet genoeg.
Want waarom zou iemand niet willen zeggen dat ie het geprobeerd heeft als ie ECHTE redenen heeft waarom het niet werkte?!
Omdat hij zich schaamt? Omdat hem flink duidelijk is gemaakt dat dat vooral aan hemzelf lag en toch zeker niet aan het concept? Omdat de meeste mensen hun mislukkingen niet van de daken lopen te schreeuwen? Omdat ze na hun "avontuur" geen enkele interesse meer hebben in het onderwerp of het bedrijf? Omdat ze bedreigd worden door iemand die zichzelf maf... noemt? Weet ik veel, ik heb ze niet gezocht, ik ken er geen, dus ik weet het niet. Maar nogmaals, dat betekent niet dat ze niet bestaan.

En daarbij; heb je misschien al eens bedacht dat Euphony nog niet op dat punt is gekomen? Ik (en de andere "anties" zoals jullie ons plegen te noemen) hebben hier nooit beweerd dat Euphony al vastgelopen is. Dus misschien zijn er inderdaad nog geen mensen met negatieve ervaringen. Aangezien het nog een jong bedrijf is kan dat best het geval zijn. "Men" zegt sowieso dat je het minstens een jaar moet proberen. Velen zullen het langer proberen. Dat er echter een verzadigingspunt komt, dat is in de discussie al tot uitdrukking gekomen.

Ik heb trouwens ook nog geen bewijzen gezien dat het WEL werkt.

Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

Hahaha, even de discussie omdraaien. Ik heb nog geen enkel bewijs gevonden dat het niet werkt.
Enne...als het toch aan het concept ligt dat je er geen geld mee verdienen kunt, dan hoef je je daar toch niet voor te schamen.
0-2 voor de anties

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door student26 »

Hahaha, even de discussie omdraaien.
Waarom moet ik met harde bewijzen komen dat het NIET werkt, en mag jij UITGAAN van het tegendeel?
Ik heb nog geen enkel bewijs gevonden dat het niet werkt.
Dan WIL je het niet zien of weten.
Enne...als het toch aan het concept ligt dat je er geen geld mee verdienen kunt, dan hoef je je daar toch niet voor te schamen.
1) Wie heeft er beweerd dat je er geen geld mee kunt verdienen?

2) Wel als men je aangepraat heeft dat het aan jezelf lag.
0-2 voor de anties
Bedankt dat je de score in ons voordeel stelt.

Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

Huh, korte termijn geheugen probleempje?! Er zijn hier enkel mensen voorbij gekomen die WEL succes met euphony hebben en er zijn ook tal van namen genoemd van anderen. En dat terwijl er geen bewijzen voor het tegendeel zijn gekomen. Enkel mooie berekeningen waar geen moer van klopt. Maar, om jouw woorden eens te gebruiken: Dat wil je niet zien. Want owee als boekenwurm26 moet toegeven dat hij het fout had. Dat moet toch ten koste van alles (inclusief de waarheid) vermeden worden of niet?!

Mobutu Sese Soko

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Mobutu Sese Soko »

waar geen moer van klopt
Die jou niet uitkomen bedoel je.

Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk. Jammer dat dat een standaard antwoord van de anties is geworden! :lol:

Gast

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Gast »

Grappig, dat email adres van boekenwurm26: [email protected]
Oftwel: mlm waarheid bij overvloed voor iedereen!
Niet dat ik het daar volledig mee eens ben, maar dat is een ander verhaal.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door student26 »

Huh, korte termijn geheugen probleempje?! Er zijn hier enkel mensen voorbij gekomen die WEL succes met euphony hebben en er zijn ook tal van namen genoemd van anderen.
Ja, DAT is pas bewijs zeg, dat mensen hier BEWEREN dat ze er stinkend rijk mee zijn geworden, en dat ze 2 namen kunnen noemen van Belgen die veel klanten hebben. DAAR heb je natuurlijk GEEN ENKEL VERDER BEWIJS bij nodig. Nee echt, iedere rechter zou je meteen in het gelijk stellen. Rijke fantasie heb je wel.

Econometrist

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Econometrist »

Econometrist....
Voor jou geldt hetzelfde als student26.Oppassen geblazen.
Je komt mn strot uit!!!!!

Ik zoek en vind.....
Ok, bel je even voor je langs komt, want ik was natuurlijk niet van plan op te houden met wat dan ook? Wat denk je wel zeg, dat ik hier thuis bleek zit te worden of zo? Dit is één van de vele dingen waartoe ik jou totaal niet in staat acht. Zullen we afspreken dat je me binnen een week belt?
Lachwekkend is het wel; je doet me denken aan de Black Knight van Monty Python: geen armen of benen meer, en nog zegt-ie "come back cowards, I can still bite!!!"

Econometrist

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Econometrist »

0-2 voor de anties
Oh, dus we spelen uit?

Econometrist

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Econometrist »

Hahaha, en maar voordoen dat Euphony niet aan zijn wettelijke verplichtingen voldoet. Het is ook zooooohhhh makkelijk om in Nederland de wet te omzeilen. Ja, duuuuuhhh
Hier komen we aan een verifieerbaar onderwerp. Mijn stelling is dat de laatst gedeponeerde jaarcijfers die van 2002 zijn. Jij hebt daarmee de keus de weg te wijzen naar de gevraagde cijfers van vorig jaar of in te binden met de constatering dat je geen kaas van dit soort materie gegeten hebt en dat bovenstaande quote een voortvloeisel is van het feit dat je eigenlijk van je eigen bedrijf niets meer weet dan hoe je aanvraagformuliertjes invult en verder geen enkel recht van spreken hebt bij de onderwerpen die de grote mensen bezig houden....

maf...

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door maf... »

Econometrist,

Geef even je nummer, kan ik je bellen.
Onee, die lef heb je natuurlijk niet.
Geef niet, ik bel je niet.
Meestal sta ik opeens voor iemands neus.
Laten we zeggen tussen nu en 24december.
Zal ik zien of je echt bleek wordt.
Denk het eigenlijkwel,...........

Econometrist

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Econometrist »

Geef even je nummer, kan ik je bellen.
Dat hoeft niet, want:
Ik zoek en vind.....
Meestal sta ik opeens voor iemands neus.
En dan? Ga je me dood vervelen soms?
Laten we zeggen tussen nu en 24december.
Mijn voorstel was een week. Je neemt nogal je tijd, of zoek je niet zo snel? Wat zijn we flink vanachter een toetsenbord...

maf...

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door maf... »

Jij bent zeker flink achter je toetsenbordje.
Ik ben meer een praktijkman!

Als je het wachten te lang vindt heb je pech
Maar een tip voor wat tijdverdrijf.....kijk lekker onderuit op je bank(als je die hebt) naar een goede film. Goodfelles misschien?

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: En dan nu hoe het echt zit

Ongelezen bericht door Info »

Jij bent zeker flink achter je toetsenbordje.
Ik ben meer een praktijkman!

Als je het wachten te lang vindt heb je pech
Maar een tip voor wat tijdverdrijf.....kijk lekker onderuit op je bank(als je die hebt) naar een goede film. Goodfelles misschien
WHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Nu kan ik me toch ook niet meer inhouden.....'Maf..', wat ben jij een enorme LUTSER! Echt. Get a freakin' life, dumbass. Zelfs je dreigementen zijn te lame voor woorden. 'Goodfelles'? WHAHAHAHAHAHAHAH Jij dikke kansloos. Meld ff op het forum wanneer je langsgaat bij Econometrist, dan kom ik ook en kunnen we je samen uitlachen! 'Tussen nu en 24 december' WHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

Mvg.
Info

-edit-
Ik kon er gewoon nog niet over uit. WAT BEN JIJ DOM! Ik zit me gewoon achter mijn keyboard te verkneukelen over hoe dom jij bent. Echt. Te verkneukelen. Weet je hoe lang ik me al niet meer verkneukeld heb? Of hoe lang geleden iemand een reden had om dat woord te gebruiken? WAT BEN JIJ DOM! DOM DOM DOM. Kom op, wil je mij ook een keer bedreigen? Alsjeblieft? Pretty please? Ik voel een underground hype aankomen...'Laatjebedreigendoormaf.nl' The original Gangstah ! Ow, wacht.....Nu ga je me cker aanraden om 'Scarfees' te kijken....WHAHAHAHAHAHAHA....Of natuurlijk de grootste insult: 'Ga maar op je bank zitten die je niet hebt'...WHAHAHAHAHAHA....Oh, nee, he went there! Hij beledigde mijn huisraad....Ik zit echt te trillen op mijn stoel....je gaat toch ook niet mijn tafel dissen he?

Ik kan gewoon niet genoeg 'WHAHAHA'-tjes typen om aan te geven wat een enorm plezier je mij gebracht hebt. Ik smeek je, reageer nog een keertje. Ik kan niet wachten!

Mvg.
Info

Gesloten