LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] granton marketing.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door So be it »

Natuurlijk, En dan heb je ook nog sukkels die eerst eens moeten leren schrijven.
We zijn niet allemaal zo BE-letterd als E, Jor.....:lol:

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door Maarschalk »

We zijn niet allemaal zo BE-letterd als E, Jor.....

En opnieuw laat je zien niet of niet serieus te willen zijn of gewoon dat letterlijk bijna alles wat hier gezegd wordt je boven de pet gaat. Geen wonder dat iq je niks interesseert.

Deze meneer die even hoog van de toren blaast laat zien bijzonder slecht de taal te beheersen en geen enkele geloofwaardigheid te hebben als je zijn post leest.

Wesly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2008 23:09

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door Wesly »

Hoi iedereen,

Ik heb alle berichten gelezen en het verbaast me eigenlijk wat sommige mensen schrijven (Om nog maar over die zogenaamde Granton-manager met grote mond te zwijgen)

Ik ben op dit moment werkzaam bij een kantoor onder Granton als filliaalmanager en ik heb nooit problemen met ze gehad.
Als alles een beetje meezit heb ik over een tijdje mijn eigen kantoor en dat weet ik omdat hier vastgestelde targets aan vast zitten.
Het is heel simpel, of je haalt de targets wel en ze helpen je, of je haalt de targets niet en het feest gaat niet door.
Dit vind ik rechtvaardig want als je die targets niet kan halen zou je kantoor alleen maar verlies draaien en dat heeft ook geen zin.

Ik ben niet van mening dat drop-outs sukkels of losers zijn, ze hebben het alleen niet in zich om dit werk te doen.
Misschien zijn ze wel heel goed in iets anders.

Wat betreft de bewering dat Granton onderdeel is van Cobra is niet waar.
Ze zijn ooit als Cobra-kantoor begonnen en waren het na een tijdje niet helemaal eens met de werkwijze en zijn daarom zelfstandig geworden.
Dus ze waren ooit onderdeel van Cobra maar nu absoluut niet meer.

Wat betreft de vergoedingen:
Het is waar dat sommige mensen puur op commissiebasis werken.
Dit is de keuze van de desbetreffende persoon en het kantoor.
Er zijn ook kantoren die gewoon een vast salaris aanbieden.

In de Cobra-topic zei iemand dat 18 sales in de week niet haalbaar is met het Nuon-Product, Ik heb zelf weken van 50 Sales gehad, dus het ligt er echt aan of je geschikt bent voor dit werk of niet.

Ik verdien geen ton per jaar en zeg ook niet dat het makkelijk is de top te bereiken, maar ik wil wel even kwijt dat het mogelijk is.

Owja en de beschuldiging dat we mensen alleen maar oplichten aan de deur wil ik ook even de wereld uithelpen.
Mensen die klanten proberen op te lichten liggen er bij ons meteen uit.
Ik wil zulke mensen niet in mijn team hebben aangezien die mensen ons een slechte naam geven bij onze opdrachtgever die uiteindelijk mijn salaris betaald.

Ik zag nog iemand opperen om wat meer aan PR te doen, dit zou ik dus niet doen aangezien de medewerkers zich voor stellen als medewerker van het bedrijf, op het moment dat de klant weet dat hij/zei niet met een medewerker van het bedrijf praat krijgen ze argwaan en denken ze: Is deze persoon wel goed ingelicht, kan ik hem wel vertrouwen, wil hij/zei niet alleen geld maken door mij op te lichten.
Dit terwijl de medewerkers een gedegen training krijgen, bij de opdrachtgever bekend zijn en vaak zelfs een traing bij de opdrachtgever zelf krijgen.
Om dit niet in de hand te spelen zou ik dit niet doen.
(Dit zou mijn beweegrede zijn en ik weet niet of dat de rede is dat Granton dit niet doet)

Mijn conclusie:
Granton is niet voor iedereen, maar de personen die het wel kunnen hebben hier wel een hele mooie mogelijkheid om groot te worden.
Laatst gewijzigd door Wesly op 19 okt 2009 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

DjGrim
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2008 19:13

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door DjGrim »

Hierbij wil ik even zeggen wat me collega Wesley zegt geheel correct is ik ben zelf ook werkzaam bij granton in locatie breda, in 2 maanden tijd ben ik ook omhoog geklommen, daarbij wili k ook even zeggen het is idd zo dat dit werk niet voor iedereen is weggelegt. wij bedriegen mensen ook niet aan de deur service staat vooraan en eerlijkheid naar de klanten toe, betreft salaris en zelf de reis betalen wij krijgen de reiskosten terug, en heb daarbij ook een basis salaris, wat dat betreft granton is een top bedrijf om bij te werken.

mezelf26
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 okt 2005 22:12

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door mezelf26 »

Ik geloof alles wat onderstaande personen beweren. Ze zijn immers zelf in dienst bij Granton. Ik heb ook begrepen dat Granton ooit onderdeel is geweest van Cobra. In hoeverre Granton van Cobra verschilt weet ik niet. Maar om eerlijk te zijn kan ik het allemaal niet echt serieus nemen. Komop Wesly; je denkt dat je een eigen kantoor kan openen. Je kunt het woord "zig"niet eens spellen. Hoe denk je de verantwoordelijkheid voor een complete organisatie te kunnen runnen, als je basisvaardigheden (taal/ spelling) niet eens voldoende zijn.
Ben ook erg benieuwd of je inmiddels dat kantoor hebt geopend en een miljonair bent geworden. Ik gun het je van harte, maar vrees het ergste.

Wesly
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2008 23:09

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door Wesly »

Jammer dat je me na zo een gemotiveerde post naar beneden probeerd te trekken met een spelfout. (Ik heb het verbeterd)
Zeg nou eens eerlijk, heb jij dat nooit?
Dat kantoor is trouwens gelukt, niet onder Granton, maar ben blij met de dingen die ik daar geleerd heb en zal ook niet slecht over ze spreken.
Binnenkort open ik ook een callcentre
Millionair ben ik niet, maar heb ook nooit de verwachting ge-uit dat snel te worden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door jor »

Wesly schreef:Okt 2009
Dat kantoor is trouwens gelukt, niet onder Granton,
Binnenkort open ik ook een callcentre
Millionair ben ik niet, maar heb ook nooit de verwachting ge-uit dat snel te worden.
Zo goed was Granton dan kennelijk toch niet.En jij kon het in ieder geval niet volgens je laatste reactie.Geeft niets hoor, meer dan wat deur aan deur verkopertjes zijn het niet. :wink:
Okt 2008 Wesly schreef...Mijn conclusie:
Granton is niet voor iedereen, maar de personen die het wel kunnen hebben hier wel een hele mooie mogelijkheid om groot te worden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door antileugens »

Geeft niets hoor, meer dan wat deur aan deur verkopertjes zijn het niet.
Vanwaar je superieure instelling ten opzichte van deur-aan-deur verkopers, Jor?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door jor »

Dat superieure maak jij er gewoon van ( bekt zo lekker he.) Ik heb hier het afgelopen jaar een flink aantal keren deur aan deur verkopers te woord gestaan, moet je opzich al niet doen maar goed. Er was er niet 1 die gelijk de waarheid sprak en de bontste maakte gasten die Energie-aanbiedingen wilde slijten, via de intercom hoorde ik< Met het energie-bedrijf. Eenmaal aan de deur was mijn vraag <welk energie-bedrijf ? > en dan nog een hele poos blijven draaien om eindelijk te vertellen dat ze inderdaad niet van de Nuon waren maar van de concurrentie.
Ook alarmsystemen/bladen verkopers enz kramen aan de deur allerlei onzin en pertinente onwaarheden uit en als je er ( met normale argumenten) doorheen prikt nog boos worden ook.Ik heb me in mijn hele leven nog nooit aan een ander superieur gevoelt maar wat hier aan de deur komt is bepaald niet de crème de la crème van het verkopersgilde.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: granton marketing.

Ongelezen bericht door antileugens »

't is al goed, Jorretje.

Gesloten