LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Weet je wanneer MLM echt succesvol is ?

Als de gangs uit Amsterdam Z.O. hun huidige handel vaarwel zeggen en in MLM gaan.
Als in de quote 500 van 2009 minstens 10 MLM goeroes staan vermeld.
Als bijstanders in plaats van Hennep op zolder hier tupperware opslaan.
Als 1 op 10 dure auto´s zo een Herbalife sticker op de bumper heeft, en het niet meer allemaal oude opels of toyota´s zijn met zo een sticker.

Tot die tijd blijft het marginale bussiness waar 90% alleen zweet produceert en maar 10% iets verdiend. ( Pareto, volgens Prof JP)

Sic, laat de storm positieve energie nu maar komen :P .....
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 26 sep 2009 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9789
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door kuklos »

@seagoing racer2, goed punt. Dat is al eerder betoogd. Mlm is zo geweldig, maar ik zie nooit iemand die rijk is geworden middels mlm.
Ook nu weer komt onze "meneer die geen mlm-er is, maar wel de voordelen er van inziet" met de zoveelste nonsens dat in tijden van crisis mlm het beter doet. Maar ook nu weer ontbreken de cijfers.
Mlm was niks, is niks en zal ook niks worden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

Realiteit bestaat niet. Slechts je perceptie van de realiteit. En zoals Kuklos zo brillant aangeeft is zijn perceptie gebaseerd op "wat ik niet zie bestaat niet".
Of misschien wél "als ik (Kuklos dus) rijk zou zijn, zou ik het van de daken schreeuwen en omdat ik geen MLM'ers hoor schreeuwen dat ze rijk zijn bestaan ze niet".

Bewijzen, waar hij de laatste tijd zo op hamert, geeft hij echter natuurlijk niet. Maar ook hier geld dat, omdat Kuklos niet ziet dat hij andere regels voor anderen hanteert dan voor zichzelf, zijn realiteit is dat hij niet met twee maten meet.

Het is echter wel prettig te zien dat hij nog niets heeft geleerd en het nog steeds van de persoonlijke aanval moet hebben en niet van bewijzen. Nou, zoals jullie zien, kan ik dat ook (en helaas van Kuklos beter dan hij maar ja, ik heb dan ook een veel zwakkere opponent dan hij)

:lol:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

mezelf26 schreef:@antileugens...je hebt je zin: cobra group/ capital marketing topic is gesloten(?) Dankzij jouw gezeur en geklaag over de plek van het topic?

Ik heb het idee dat jij ervoor verantwoordelijk bent dat misschien wel het meest succesvolle topic van trosradar niet langer beschikbaar is. En waarom? Omdat het niet onder het goede onderwerp staat. Hartelijk dank om al jouw energie te stoppen in zoiets onbelangrijks als dit. Met als resultaat dat er geen info meer via google is te vinden over deze organisatie (althans, niet info van trosradar) en er waarschijnlijk meer mensen gedupeerd gaan worden. Nogmaals, hartelijk dank. hulde.

Ik zal het topic niet meer openen en er ook geen energie meer in steken. Je mag (en zal) reageren, maar ik lees het niet en reageer niet.
Hm, leuke beschuldiging die zoals gebruikelijk weer helemaal nergens op slaat. De topic is voor zover ik zien kan niet gesloten maar verdwenen en ik heb géén idee waarom dat is. Ik heb in elk geval NOOIT mijn beklag over dat het in het verkeerde topic stond gedaan bij de moderator maar wel consequent IN de topic gewezen op het feit dat het niet onder MLM valt omdat dit nu eenmaal één van de zaken is die de anti-MLM secte graag gebruikt om onschuldigde burgers zand in de ogen te strooien. Zoals we bijvoorbeeld al hebben gezien bij een zogenaamde onafhankelijke blog die eerlijke info zou geven maar daarentegen willens en weten foutieve informatie verstrekt om MLM in een slecht daglicht te plaatsen. Zoals bijvoorbeeld wetenschappelijke artikelen over bepaalde Aloë Vera varianten die NIET in MLM worden gebruikt en over productmethodes bij Aloë Vera producten die eveneens NIET in MLM worden gebruikt (maar in beide gevallen wél in Aloë Vera producten die door de reguliere industrie worden gebruikt).
Bovendien is het bepaald niet het enige topic dat verdwenen is én is de topic 'Blackwater Advertising' NIET verdwenen dus jouw redenering slaat als een t..t op een varken.

We zullen het maar op de hoop 'persoonlijke aanvallen' gooien. Dat is op zich overigens een goed teken want de anti MLM secte schakelt hier telkens op over als ze zonder inhoudelijke argumentatie zit.
In dat kader is het ook grappig op weer eens op mijn stelling te wijzen dat ze, als ze in het nauw zitten, een paar weekjes van het forum verdwijnen en dan, als de hitte wat is afgenomen, weer van voor af aan te beginnen. Exact dát is ook nu weer gebeurt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door jor »

Ik heb in elk geval NOOIT mijn beklag over dat het in het verkeerde topic stond gedaan bij de moderator
Ik wel. :wink:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

**** Jor, ben jij nu de pro MLM'er?!
Just kidding.

:wink:

stofzuigertje

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een nieuw gestart bedrijf zal meestal snel groeien om later minder snel en uiteindelijk zelfs krimp is mogelijk!

Dus ik groei nu met mijn winkel steeds langzamer en denk aan verkoop nu het nog goed gaat.

Ik zal geen link plaatsen naar mijn webwinkel maar tijdig winst pakken is beter als straks dalende omzet krijgen.
Ik heb nu wel stijgende omzet maar minder winstmarge dus.....
Dus wat is een goed bedrijf?

Ruim 32% meer verkopen in producten tegen lagere marge zodat ik maar 1,36% meer verdiende dan vorig jaar?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

@stofzuigertje: Heb je je eigenlijk wel verdiept in deze discussie?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door mlmangel »

FTC cracks down on multilevel marketing firms
Stronger FTC measures come as MLMs see huge gains and pay excessive bonuses through targeting groups amid economic downturn
http://english.hani.co.kr/arti/english_ ... 77807.html

Multilevel Marketing Update: Downturn May Expand MLM Influence
http://www.travelagentcentral.com/conso ... ence-17445

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

Interessante artikelen alleen jammer dat er geen namen van MLM bedrijven worden genoemd. Er worden namelijk een aantal standaard termen gebruikt die mij sterk doen vermoeden dat hier weer eens piramidespelen en MLM door elkaar gehaald worden. Het standaardverhaal dus.

wimo
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 sep 2009 16:22

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door wimo »

Beste Antileugens, MLMangel, en weet ik wie nog meer, die aan deze forums volgens mij een dagtaak hebben, ga eens wat nuttigs doen. misschien scheelt dat in je dagelijkse geluk. dan heb je denk ik geen behoefte meer om dit soort forums te blijven bezoeken en vullen met LULKOEK. PPPPFFFFFFFFF waar wordt je hier moe van zeg.?????!!!!!!!!!!!!!!!!! :?:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door jor »

wimo schreef: ga eens wat nuttigs doen. misschien scheelt dat in je dagelijkse geluk. dan heb je denk ik geen behoefte meer om dit soort forums te blijven bezoeken en vullen met LULKOEK. PPPPFFFFFFFFF waar wordt je hier moe van zeg.?????!!!!!!!!!!!!!!!!! :?:
Neem jij daar dan het voortouw in en verdwijn weer van dit forum als het je stoort.Het laatste gebler maakt je reactie wel heel kinderachtig/kinderlijk.

kuklos
Berichten: 9789
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, als mlm zo geweldig is, waarom staan er dan geen mlm-ers in de Quote 500, of de Forbes 400?
Behalve uiteraard de oprichters van Amway. Nee we zijn op zoek naar mensen die puur distributeur zijn.

kuklos
Berichten: 9789
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, als mlm zo geweldig is, waarom staan er dan geen mlm distributeurs in de Quote 500, of de Forbes 400?

http://www.quotenet.nl/lijstjes/top-5-r ... slaven.php
Laatst gewijzigd door kuklos op 01 mei 2010 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Groeiende bedrijven, ondanks de recessie

Ongelezen bericht door antileugens »

Bewijs eens dat ze er niet in staan.

En....als een gewone baan zo geweldig is, waarom staan er dan geen werknemers in de Quote 500, of de Forbes 400?

Gesloten