LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nikken

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
eriktwint
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 16:13

Re: Nikken

Ongelezen bericht door eriktwint »

jij niet nee maar kijk maar eens om je heen iedereen heeft toch wel wat de ene heeft reuma weet ik veel wat het is gewoon prefentief

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

ken Nikken, en weet ook wat het niet doet... De reacties van de upline toen de beslissing gevallen was NIET in te stappen sprak al boekdelen....
Is niet preventief, heeft alleen een placebowerking. Kijk het topic er eens goed op na..en kom nu dan , als je zo`n voorstnader ervan bent, met AANTOONBAAR bewijs , dus resultaten van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek.

Ik kan je alvast vertellen dat dat niet bestaat, en voorzover het bestaat Nikken het bestaan ervan zal verzwijgen, omdat het niet positief zal zijn voor de produkten.

Het is geldklopperij, in eerste instantie kloppen zij geld uit de zakken van de distributeurs (pakket showmodellen aanschaffen) en vervolgens van de klanten.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dat het geldklopperij is staat buiten kijf, en wetenschappelijke bewijzen hebben ze ook niet. Het is spijtig genoeg legale oplichting...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Tja..., ik vind jou een legale "luis in de pels"..., maar.......
So be it! :wink:

PS Iki ken Nikken persoonlijk niet..., maar ik vind wel dat JULLIE bewijzen moeten dat het oplichting is!! :roll:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Bewijzen dat Nikken oplichting is, vind je op dit forum en via: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmstudies.html

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Nikken

Ongelezen bericht door Walter van V »

maar ik vind wel dat JULLIE bewijzen moeten dat het oplichting is!!
als je goed kan lezen (en eigenlijk kan je dat wel, ook al doe je af en toe alsof het niet zo is..) heb je gelezen dat dat allang bewezen is... En dat ook bewezen is dar er voor alle beweringen van Nikken zelf (o.a) geen bewijzen te vinden zijn...Dus eigenlijk is het dubbel bewezen..!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

als je goed kan lezen (en eigenlijk kan je dat wel, ook al doe je af en toe alsof het niet zo is..) heb je gelezen dat dat allang bewezen is... En dat ook bewezen is dar er voor alle beweringen van Nikken zelf (o.a) geen bewijzen te vinden zijn...Dus eigenlijk is het dubbel bewezen..!
Nou..., je bewijs telkens als je je "pen" openscheurt..., wel wát, Walter..., maar dat bedoel ik niet!!! :wink:

--------------------------------------------------------------------------------
Bewijzen dat Nikken oplichting is, vind je op dit forum en via: http://www.liegentotjebilnaadtussenjeor ... pamstudies[/b].html
Gut..., Jonathan.... Livingstone Zeemeeuw......., ik zat er al op te wachten.......

Zet het nog ff 5x neer..., kan jouw dag óók niet meer kapot! :roll:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Ik was gisteren aan het einde van de dag bij een stand van NIKKEN op een beurs.

Onderging een erg leuke test over de energieleverende "zooltjes" van NIKKEN.

Wanneer zij DIE TEST nu eens "wetenschappelijk" uitvoeren.. dan is het veel overtuigender!
De test:
Ik sta met mijn beide handen schuin omhoog.... en de jonge dame trekt mijn handen naar beneden.....

De éne keer (met schoenen aan) staande OP de zooltjes... en de andere keer zónder de zooltjes.

Natuurlijk kon ik makkelijker weerstand bieden aan de "trekkracht" wanneer ik OP de zooltjes stond!! :?

Heb beide standhouders (er waren 2 NIKKEN stands) uitgedaagd een vast gewicht te gebruiken. Bijvoorbeeld 10 KG voor dames en 15 tot 20 KG voor heren.
In dat geval zou ik met hetzelfde resultaat beslist een enthousiast NIKKEN vertegenwoordiger worden. 8) Serieus!!!

Helaas kreeg ik te horen dat ik dat dan maar eens moest realiseren.
Voelde me wél uitgedaagd, maar heb te weinig tijd..... :?

Wie van de NIKKEN mensen durft de uitdaging aan??

So be it

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Nikken

Ongelezen bericht door AlexVB »

is een leuke test... Valt onder de noemer Kinesologie (hopelijk goed geschreven)

Het doel van deze tst is om aan te tonen dat men ALS men magnetische produkten gebruikt men bij het testen MEER kracht moet gebruiken om bijv je handen naar beneden te krijgen..

Aan je omschrijving te lezen heb je de krachttest "ondergaan"

Er zijn er nog een paar waarmee men kan aantonen dat magnetisme goed voor je kan zijn...

En ik als energetix distributeur ben bereidt om het een en ander mano et mano uit te leggen en te laten voelen...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Er zijn er nog een paar waarmee men kan aantonen dat magnetisme goed voor je kan zijn...
Heb je hier wetenschappelijk onderbouwde studies over?

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Nikken

Ongelezen bericht door AlexVB »

beginnen we weer...!!!

Op de website van kwakzalver of hoe het mogen heten staat een studie door hun gedaan naar het fenomeen kinesologie...

Veel plezier met zoeken en lezen...

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Nikken

Ongelezen bericht door S. »

Het doel van deze tst is om aan te tonen dat men ALS men magnetische produkten gebruikt men bij het testen MEER kracht moet gebruiken om bijv je handen naar beneden te krijgen..
Nee, deze snap ik niet..... :oops:

En ik snap normaal gesproken best veel, voordat men daar over begint. 8)

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Nikken

Ongelezen bericht door AlexVB »

Nee, deze snap ik niet.....
Ik zal proberen de test uit te leggen in Jip & Jannekke taal...

Deze test wordt gebruikt om te kijken hoe magnetische produkten als Nikken, Energetix enz je kunnen helpen....

Je bent met 2 personen.. De 1 Strekt zijn armen schuin omhoog zodat hij/zij er onder door kan kijken.. Je armen wijzen dus schuin naar het plafond.. Diegene die zijn armen schuin omhoog strekt moet ook goed stevig staan op beide benen.. De volgende 2 voetenstanden kunnen gebruikt worden om de "test" zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
1- Spreidstand...
2- Voeten naast elkaar..

De "tester" - laten we de persoon maar zo noemen staat tegenover de te testen persoon.. Hij/zij - de tester - legt nu zijn of haar handen bovenop de handen van de te testen persoon en oefent wat druk uit op de handen van de te testen persoon...Deze druk wordt geleidelijk aan verhoogd tot op het moment dat de armen rustig naar beneden zakken.. Er blijft tussen tester en te testen persoon altijd oog kontakt.. als het oogkontakt niet meer is doordat de armen voor het blikveld komen stopt de tester...

Nu geeft te tester aan de te testen persoon een magneetprodukt of laat deze op zoals bij Nikken gebruikelijk is deze persoon op magneetzooltjes staan.. Men doet nu precies weer dezelfde test... MEESTAL blijkt nu dat de tester meer kracht moet zetten om de armen van de te testen persoon naar beneden te krijgen of krijgt de armen niet meer naar beneden... De te testen persoon zelf zal altijd het verschil in kracht voelen van de tester...

Deze test kan door iedereen uitgevoerd worden. zo kan men dus voorkomen dat er "vals" gespeelt wordt door de tester...

Zoals ik al eerder schreef vandaag.. Ik ben bereidt om dit mano et mano te demonstreren!!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Magneetzolen helpen niet tegen pijn

Het is echt waar. Het is helemaal keurig netjes wetenschappelijk bewezen. Het Journal of the American Medical Association (JAMA) publiceerde het en het onderzoek werd verricht in de Mayo Clinics in Rochester Minnesota, een van de meest vooraanstaande medische instituten in de USA. Degelijker en respectabeler kan het nauwelijks.

Men vergeleek de pijn in de hiel van mensen die een echte magneetzool in hun schoen hadden met de pijn in de hiel van de mensen die met een nep magneetzool rondliepen. En het resultaat: geen verschil. Hoe bestaat het!

De enige vraag die na dit onderzoek bij ons opkomt is: gaat de Mayo Clinic nu ook nog onderzoeken of de mensen die een hazenpootje bij zich hebben minder vaak en minder ernstig ziek worden dan degenen die met een neppootje rondlopen?

En een tweede opmerking is: Gelukkig dat de Mayo Clinics dit deed. Amerikaanse alternatievelingen zouden gezegd hebben: "Er is meer onderzoek nodig" en prompt aan de federale regering meer geld hebben gevraagd.

BRON: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/292/2

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nikken

Ongelezen bericht door mlmangel »

Magneettherapie blijkt kwakzalverij

Gepost door Bart (Mainport) - Bron: BBC News
Gepubliceerd: zondag 8 januari 2006 @ 23:28

Magneettherapie blijkt geen enkel effect te hebben op mankementen als rugpijn of ziektes als kanker, waarvan vaak wordt beweerd dat het gebruik van magneten tot genezing kan leiden. Een Amerikaanse groep onderzoekers komt tot de conclusie dat het doen aan magneettherapie slechts pijn in de portemonnee veroorzaakt. Een risico is dat een ziekte onbehandeld blijft.

De zogenaamde therapeutische geneesmiddelen worden gedragen in amuletten en armbanden, en brengen wereldwijd één miljard dollar op. Adverteerders die beweren dat magneten kanker genezen en je levensduur verlengen, onderbouwen deze beweringen nooit met enige feiten of bronnen, concluderen de onderzoekers.

Het team onderzocht tien eerdere studies op dit gebied. De resultaten van de studies die gebruik maakten van twee groepen mensen - één groep met echte, en één groep met dummy magneten - bleken vaak niet representatief doordat mensen onderscheid tussen de magneten konden maken. Door een ijzeren voorwerp tegen de magneet te houden, wist de geteste persoon wat voor magneet hij in handen had. Op die manier kon hij de uitslagen beïnvloeden.

Een bepaalde studie omhulsde de magneten, zodat de onderzochte mensen de resultaten niet konden bewerken. Bij beide groepen kwam uiteindelijk naar voren dat de magneet een verlichtend effect op hun pijnen had.

BRON: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/61107

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Nikken

Ongelezen bericht door AlexVB »

En wat hebben je postings met dit nu te maken:
Ik zal proberen de test uit te leggen in Jip & Jannekke taal...

Deze test wordt gebruikt om te kijken hoe magnetische produkten als Nikken, Energetix enz je kunnen helpen....

Je bent met 2 personen.. De 1 Strekt zijn armen schuin omhoog zodat hij/zij er onder door kan kijken.. Je armen wijzen dus schuin naar het plafond.. Diegene die zijn armen schuin omhoog strekt moet ook goed stevig staan op beide benen.. De volgende 2 voetenstanden kunnen gebruikt worden om de "test" zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
1- Spreidstand...
2- Voeten naast elkaar..

De "tester" - laten we de persoon maar zo noemen staat tegenover de te testen persoon.. Hij/zij - de tester - legt nu zijn of haar handen bovenop de handen van de te testen persoon en oefent wat druk uit op de handen van de te testen persoon...Deze druk wordt geleidelijk aan verhoogd tot op het moment dat de armen rustig naar beneden zakken.. Er blijft tussen tester en te testen persoon altijd oog kontakt.. als het oogkontakt niet meer is doordat de armen voor het blikveld komen stopt de tester...

Nu geeft te tester aan de te testen persoon een magneetprodukt of laat deze op zoals bij Nikken gebruikelijk is deze persoon op magneetzooltjes staan.. Men doet nu precies weer dezelfde test... MEESTAL blijkt nu dat de tester meer kracht moet zetten om de armen van de te testen persoon naar beneden te krijgen of krijgt de armen niet meer naar beneden... De te testen persoon zelf zal altijd het verschil in kracht voelen van de tester...

Deze test kan door iedereen uitgevoerd worden. zo kan men dus voorkomen dat er "vals" gespeelt wordt door de tester...

Zoals ik al eerder schreef vandaag.. Ik ben bereidt om dit mano et mano te demonstreren!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

En wat hebben je postings met dit nu te maken:
Is mij ook niet erg duidelijk..... :?
Zoals ik al eerder schreef vandaag.. Ik ben bereidt om dit mano et mano te demonstreren!!
Meneer AlexVB..., ik hoef geen demo...., ik wil een test met een "vast gewicht"...!
En zelfs DAN heb je te maken met een beinvloeding dat je nog weet of je wél.... of niet op, bij., de zooltjes staat!!!

Dus die test moet eigenlijk geblindoekt gebeuren!!!

En DAN pas ben je overtuigend!

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

Magneetzolen helpen niet tegen pijn
Tóch zijn diverse mensen, zonder pressie, er enthousiast over!

Één ding is zeker........., GELzolen helpen zéér zeker tegen pijnen in voeten, rug, etc...!

Nou hébben wij , toevallig, gelzolen in het assortiment!!!
Goed, goed..., magneten zitten óók in die zooltjes..., maar, so what!!! :wink:

SBI
(Kan gelzolen, van welk merk dan ook..., van harte aanbevelen!! Gebruik ze al 8 jaar... en zou mijn werk niet op dezelfde wijze kunnen uitvoeren zónder gelzolen!!)

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Nikken

Ongelezen bericht door AlexVB »

Dus die test moet eigenlijk geblindoekt gebeuren!!!
Kan.. is geen enkel probleem...

En een vast gewicht is niet handig tbv de test.. Het gaat juist om de variable kracht om aan te kunnen tonen dat men "sterker" is geworden...

Je kunt dan misschien de gewichten varieren maar dat lijkt mij voor de "testpersoon" net echt prettig...

En de bedoeling van deze test is dat men het ten alle tijden en overal kan uitvoeren en dat men zelf de test door IEDEREEN kan laten uitvoeren...

Ik ben niet van plan om overal gewichten mee naar toe te nemen...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nikken

Ongelezen bericht door So be it »

En een vast gewicht is niet handig tbv de test.. Het gaat juist om de variable kracht om aan te kunnen tonen dat men "sterker" is geworden...

Je kunt dan misschien de gewichten varieren maar dat lijkt mij voor de "testpersoon" net echt prettig...

En de bedoeling van deze test is dat men het ten alle tijden en overal kan uitvoeren en dat men zelf de test door IEDEREEN kan laten uitvoeren...

Ik ben niet van plan om overal gewichten mee naar toe te nemen...
Denk dat je niet goed begrijpt wát ik bedoel...... :?

De testpersoon ONDERGAAT de test....!

De uitvoerder kan in het éne geval, zonder "zooltjes", méér kracht uitoefenen dan in het ándere geval., mét zooltjes...!!!

En jij maar denken dat het door de zooltjes komt, dat je meer weerstand kunt bieden!!! :roll:

SBI

Gesloten