LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ervaringen met nu skin ???

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kas42
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2010 10:46

wie heeft er ervaringen met nu skin ???

Ongelezen bericht door kas42 »

hallo voor en tegenstanders van mlm,

ik zelf ben wel sceptisch maar zeer zeker geen tegenstander!
heb jaren voor jafra gewerkt, maar wil toch wat meer.
mijn oog is gevallen op nu skin.
ik wil dan ook heel graag ervaringen horen van mensen met nu skin.
alvast bedankt

wilma44
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2010 09:25

Re: wie heeft er ervaringen met nu skin ???

Ongelezen bericht door wilma44 »

Hallo Kas,

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het werken met NuSkin een plezierige is. Verwacht niet dat je zo binnen bent, maar als je er voor gaat kun je snel groeien van een bijverdienste naar een goed inkomen.
Ik ben begonnen met de produkten te gebruiken en naar aanleiding van reacties van mensen (wat zie jij er goed uit!) en mijn verlangen naar vrijheid en onafhankelijkheid heb ik besloten om met NuSkin te gaan werken.
Ik word erg goed begeleid, vind de produkten fijn, en ik begeleid ook weer mensen om hen te helpen hun bijverdienste of inkomen uit te bouwen. Ik heb nu nog een "normale" fulltime baan, maar ben bezig om deze in de toekomst af te bouwen en om mijn volledige inkomen uit NuSkin te halen.
Je bent altijd welkom om eens een bijeenkomst bij te wonen, deze worden op diverse plaatsen in het land gegeven. En natuurlijk wil ik je ook wel meer info geven als je daar prijs op stelt.
Ik vind het belangrijk dat ik zelf verantwoordelijk ben voor wat ik verdien, loon naar werken dus, en dat heb ik bij NuSkin.
IK had geen ervaring met werken met een MLM bedrijf, dus voor mij was het een hele stap. Maar voor mij een positieve.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: wie heeft er ervaringen met nu skin ???

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Wilma, wellicht is het iets te persoonlijk, maar je schrijft dat je niet moet verwachten meteen binnen te lopen, maar dat je wel redelijk verdient.. Wat moeten we ons daar ongeveer bij voorstellen dan?

Gesloten