LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dorco groep/ Vergers adviseurs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Kan zijn dat ik niet zoveel afspraken heb. Met zulke cijfers hou ik me niet bezig.
Dat doet je manager wel voor je. Jij mag alleen de targets halen die hij voor je opstelt.
Wel weet ik dat mijn afspraken geld opleveren, meer dan jij met je 1.400 "venster"leden. Tot hier toe € 0
Je bent niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste die hier komt melden dat hij weet dat veel keer 0 nog steeds 0 is. Alleen hoe meer dat veel wordt, hoe meer er straks verdiend wordt door AGLOCO en dus door mij. Denk daar maar eens over na bij je volgende dagje cold calling.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Econometrist »

hoe meer er straks verdiend wordt door AGLOCO en dus door mij. Denk daar maar eens over na bij je volgende dagje cold calling.
We gaan er met z'n allen over nadenken. Straks, straks, straks...

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

We gaan er met z'n allen over nadenken. Straks, straks, straks...
Zo zal het met de massa gaan ja. Die lopen achter de ontwikkelingen aan. Verbaasd me niks dat jij bij die groep hoort met die oogkleppen visie van je.

Brabor
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2007 21:16

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Brabor »

Beste allemaal,

Ik ben voor het eerst op dit forum en mijn mond valt zo nu en dan open.
ik vind dat of je nu mlm of netwerk marketing bekijkt, je eerst goed moet kijken voordat er geoordeeld wordt.
Kijk wat bij je past (lees welke onderneming), laat je goed voorlichten en neem zelf je beslissing wat je doet.
Er zijn diverse prachtige ondernemingen...
Vindt je het niets, laat het dan!!
Denk je snel rijk te worden, of wil je er niets voor doen, dan ga je het nergens redden waar er wat opgestroopte mouwen getoond moeten worden.

Bekijk het nuchter en zie dat er een goede boterham te verdienen valt op een eerlijke manier.
Daar moet wel voor gewerkt worden, en soms ook op de uren die niet zo lekker uitkomen. Maar je wil iets bereiken of niet.
Dat geld ook voor een traditionele onderneming, of franchise e.d.

Wat ik nog wil zeggen is, repecteer elkaar

gr. Brabor

Gesloten