LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

rene, ik denk dat je toch eens naar een psychiater moet. Eerst zou ik je belasterd hebben doordat ik gezegd zou hebben dat jij failliet was gegaan. Nu is het juist het probleem dat ik insinueer dat je niet failliet bent gegaan?

@mlmangel, wat bedoel? Ik heb dat verhaal niet opgerakeld. mrtelecom stelde dat ik hem belasterd heb, en kwam uiteindelijk met deze post op de proppen.

@on topic, heel vervelend dat een klant niet betaalt. En later je gelijk krijgen bij de rechter is leuk, maar toch een geval van operatie geslaagd, patiënt overleden. Wat me wel verbaast is dat 1 klant blijkbaar zo belangrijk is dat ze je de kop kan kosten. Het gebeurt vaker, maar een dergelijke afhankelijkheid is geen teken van goede bedrijfsvoering. We kunnen uit de woorden van mrtelecom ook concluderen dat het bedrijf nu niet meer bestaat. Mijn constatering was dus correct, zij het niet erg aardig.

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Als je gelooft dat het enkel voor de uitzonderingen kan ben je bij voorbaat al verloren. En wat heb je te verliezen? Probeer het op een integere manier (wie weet kom je er dan wel achter dat de meesten die 'binnenlopen' juist net die integere mensen zijn).

Alles in het leven is toch gewoon een kosten/baten analyse?! Kijk, als ik met heel grote regelmaat iemand 30-40% laat besparen en daar leuk geld aan overhoudt, wie schaadt ik dan?! En ben ik dan aan het leuren of denk je dat die iemand mij doorverwijst naar zijn vrienden?

Gewoon doodsimpel, als je tegen MLM aanloopt vraag je de volgende dingen af:

Zou ik zelf in het product/dienst geinteresseerd zijn.
Zou ik zelf beter af zijn door het te gebruiken
Zouden mijn vrienden er net zo over denken
Is er een grote markt
Zou ik het leuk vinden om er gewoon 'voor te gaan'.

Zo ja, waarom zou je er niet mee aan de slag.

Als je antwoorden op het rijtje voornamelijk positief zijn en je geen echt duidelijk antwoord kunt formuleren lijkt me het duidelijk wat je zou moeten doen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door jor »

jor


Geplaatst op 30 Aug 2007 14:29 door jor


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Of heb je het over bijvoorbeeld de carriere van Harm Berghuis......?
Zilver in drie weken!
Het record staat nog steeds in Nederland???
Of heb je het over Schwartz....., Crown in 2, 3 jaar!!! (inkomen tonnetje per maand..., minstens!!!)

So be it......
(Het toont niet aan dat iederéén dat kan...., maar wel dat het menselijker wijs mógelijk is!





Natuurlijk, Menselijkerwijs is ALLES mogelijk. Maar erg aannemelijk is het niet. In pricincipe kan je met Kwartje ( zeiden we vroeger ) De hele wereld rond, Mogelijk? ja, Aannemelijk? Echt niet.Als ik al, in de korte tijd dat ik bezig ben iets heb gevonden wat ik minder vind is het wel de grootspraak en het werkelijk schromelijk overdrijven van de inkomsten. Bedragen van duizenden, ja zelfs tienduizenden euro's vlogen me om de oren alleen kon ik dat nergens aan afzien of controleren. En allemaal onder het motto, HET KAN. Jammer is dat en ook nog onnodig.Zoals ik ook het te vuur en te zwaard 24/7 overal op elke aantijging te reageren onnodig vind. De mensen die echt wat willen doen het toch wel ( of niet ).Als ik morgen met €100.- ga beleggen KAN ik binnen een jaar binnenlopen, Zo iets?.Ik stel dit niet omdat ik ontvreden ben met mijn mlm-gebeuren, want ik ben best tevreden maar overdrijven is ook een vak. Zijn sommige die tegen mlm zijn ook heel goed in.
[quote]

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik denk dat het duidelijk is wie hier naar de psychiater moet. Eerst zet ik een tekst neer zonder de juiste link en suggereer jij dat ik INSINUEER dat je dat gezegd zou hebben. Op het moment dat ik het BEWIJS dat je het wel degelijk heb gezegd biedt je niet zelf je excuses aan dat je inderdaad dingen hebt gezegd waarvan je beweerde dat ik ze uit mijn duim had gezogen maar pak je een volgende tekst waarvan je beweerd dat je hem niet geuit hebt. Zo kunnen we tot in het einde der dagen doorgaan terwijl jij, als het eenmaal voor iedereen duidelijk is dat je wel degelijk smaad en laster hebt gepost, toch nog de dans ontspringt omdat je TE LAF bent om niet anoniem te posten. TE LAF omdat je donders goed weet dat als je eenmaal je naam bekend maakt het duidelijk wordt dat jij op alle vlakken in je leven een grote mislukking bent. En dat is ook het ENIGE waar je groot in bent.
TE LAF om je excuses aan te bieden en TE LAF om niet anoniem te zijn.

En zo'n laf, vies, achterbaks ettertje wil MLM'ers aanspreken op ethische vlakken????? Je bent echt gek, gestoord en rijp voor een gesticht.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Tja, mrtelecom, ergens vond ik het ook wel vreemd dat je voortdurend Maarschalk aansprak op zijn insinuaties, en hetopdiemanier voortdurend onder de aandacht brengen. Waarom niet ineens, enkele maanden geleden al, duidelijk maken wat je in Australië overkomen was, dan had heel deze enge discussie vermeden worden? En al dat gezever over smaad en laster, als iemand je ergens van beschuldigd, zeg dan onmiddellijk waar het op staat, dan ben je er onmiddellijk van af.

En Maarschalk, wat bezielde je om Australie voortdurend op te rakelen, terwijl het helemaal niets met MLM te maken heeft? En wat is er fout aan dat iemand zijn onderneming opdoekt, op zijn minst heeft hij het geprobeerd, er niet in geslaagd door een mengeling van pech, onervarenheid, beginnersfouten en benadeeld worden door anderen. Wou je Mr. T. zwart maken? Wel, dat is je dus niet gelukt, wel integendeel; al ben ik het niet eens met zijn mlm activiteiten, ik respecteer zijn oprechtheid - hoop ik - over zijn Australisch avontuur.

Beiden, hou nou eens op met lullen over wie wie belastert, jullie zijn wat dat betreft echt wel zielig, om het over zulk een nonevent enkele maanden lang te blijven doorlullen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zeg mlmangel, ga jij eens even de feiten op een rijtje zetten. Australië voortduren oprakelen? Het bericht wat mrtelecom aanhaalde is uit 2005. Heb jij mij
voortudrend Australië zien oprakelen? Waar dan?
Ik bleef en blijf hameren op het beschuldigd worden van laster. Het is nog steeds niet bewezen dat ik hem belasterd heb.
De mail die meerdere mensen kregen indertijd van de Tros Radar redactie gebruikte ook het woord laster, maar ook zij hebben niets kunnen bewijzen. Ze kwam alleen na onze feedback terug met het niet meer noemen van zijn naam want hij zou niet meer actief zijn op dit forum.
En nu mag ik keer op keer zijn gifpijlen hier in posts zien, maar dat moet allemaal maar kunnen?

Zoals ik al eerder heb gezegd: bewijs die laster of hou op.
(gericht op rene, onze mrtelecom)

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

En waarom ben je het niet eens met mijn MLM activiteiten? Wat doe ik dat niet ethisch is? Heb je mij al eens meegemaakt in een gesprek? Hoe ik met regelmaat mensen vertel dat het niks voor ze is? Of op een voorlichtingsavond? Waar ik mensen wel laat zien wat het potentieel is maar dat dit enkel voor de doorzetters is omdat de meesten gewoon een leuke bijverdienste willen? En waar ik gasten letterlijk vertel er goed over na te denken en zich heel beslist niet te laten 'overhalen'. Waar ik mensen vertel dat je er wel wat voor moet doen en dat ik geen succes kan GARANDEREN.
Of heb je er een probleem mee dat ik mensen vaak bakken met geld laat besparen en ze het eerlijk vertel als ik niks voor ze kan betekenen? Of dat ik mensen laat zien dat het traditionele bedrijf waar ze nu klant bij zijn allerlei addertjes heeft waardoor ik ze moet adviseren dat ze, als ze niet naar ons overstappen, beter terug kunnen naar de vermeende dure KPN? Of heb je er misschien een probleem mee dat ik ondernemers laat zien dat de KPN ze misschien wel verteld elke 6 maanden hun voordeelregeling te zullen controleren maar dat in de praktijk helemaal niet doen waardoor ik de ondernemer, ook als hij verder helemaal niks doet zoals overstappen naar ons, met een telefoontje honderden tot zelfs duizenden Euro onterecht afgeboekt geld kan laten terugstorten?
Of heb je er misschien een probleem mee dat ik mensen helpen op vlakken die niks met MLM te maken hebben maar wel met persoonlijke problemen waardoor ik met grote regelmaat telefoontjes krijg van diezelfde mensen dat ze me zo dankbaar zijn?
Of.....?!
Of heb je er misschien een probleem mee je eigen perceptie van MLM los te laten en eens te kijken hoe het er echt aan toe gaat? Dat er inderdaad, net als in de traditionele wereld, mensen bij MLM rond lopen die liever liegen dan de waarheid vertellen zoals bijvoorbeeld Maarschalk, Econometrist en AddeB? Maar dat het overgrote deel (en zeker de grootverdieners) wel sociaal en eerlijk is OMDAT ZE ANDERS DOMWEG HEEL SNEL DOOR DE MAND ZULLEN VALLEN.
En natuurlijk zijn er bedrijven bij die onder het mom van MLM met hele foute dingen bezig zijn. En natuurlijk zijn er bedrijven bij die niet levensvatbaar zijn. En natuurlijk zijn er mensen met overdreven verwachtingen (alhoewel, dat is enkel het geval als je closed-minded bent en niet eerlijk, met name tegen jezelf).

Vind je het vreemd dat mensen kwaad worden als ze ten onrechte beschuldigd worden van onder andere liegen en oplichter door mensen waarvan bewezen is dat ze liegen en oplichten. Vooral als de echte leugenaars en oplichters geloofd worden en de eerlijke, oprechte mensen niet?!

En Maarschalk, waarom zouden we je nu nog geloven terwijl je wederom niet bewijst dat er geen sprake is van laster maar wel dat de moderator je verwijderde van het forum vanwege laster (sorry, maar dat zijn je eigen woorden). Je verdraait de zaken want je hebt hier ook gezegd dat je alleen weer terug mocht komen als je niet meer mensen met naam en toenaam zou noemen. Maar waarom zouden we verbaasd staan dat je weer aan het verdraaien bent. Jij was per slot van rekening degene die ontkende dat je bepaalde woorden had geuit en insinueerde dat IK degene was die jou ten onrechte daarvan beschuldigde. En zodra ik het bewijs lever horen we van jou daar niks meer over.
En ja, jij was degene die de hele tijd Australie oprakelde want elke keer als jij weer eens ontmaskerd werd als een leugenaar en onethische klein vies mannetje kwam jij weer met je 'bewijs eens dat ik je belasterd'verhaal aan, een verhaal waarvan jij donders goed wist dat het over Australie ging omdat je er zelf achter zat.

Nee, vuil achterbaks kreng, ditmaal wurm je je er niet meer uit. Ga maar lekker uithuilen bij je mammie want je bent vet door de mand gevallen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

@ Jor,
Als ik al, in de korte tijd dat ik bezig ben iets heb gevonden wat ik minder vind is het wel de grootspraak en het werkelijk schromelijk overdrijven van de inkomsten. Bedragen van duizenden, ja zelfs tienduizenden euro's vlogen me om de oren alleen kon ik dat nergens aan afzien of controleren.

Dat je (nog) de ambitie niet hebt tienduizenden euro's per maand in mlm te verdienen, is helemaal niet erg.

Ook meer geld willen is niks mis mee. Mensen willen meer geld omdat je er leuke dingen mee kunt doen, niet voor "het geld".

Het NIET hebben van geld, wordt trouwens gebagatelliseerd....
"Geld maakt niet gelukkig", etc.......!
Kletskoek..., huwlijken gaan kapot door gebrek aan geld.....
Ruzies en moeilijke tijden worden veroorzaakt door gebrek aan geld...
Nóóit door een "te veel' aan geld!!
En allemaal onder het motto, HET KAN.

Ik zie er geen mistoestand in om te kijken hoeveel je werkelijk óver hebt om een bepaalde levensstijl te kunnen permiteren...!
Ik zie er óók niks mis mee om totaal géén ambitie te hebben....., maar kom NIET met flauwekul smoezen aan....!!!!

Beetje vergelijkbaar met de flauwekul verhaaltjes over Jehova's Getuigen....
Zeg gewoon tegen die mensen.....:
Ik wil niet meer dat u komt, wilt u dat noteren?
En dan gaan ze écht niet meer met je in discussie!! (ik ken er aardig wat...!)

Maar ga nu niet proberen met (kletskoek) argumenten aan te tonen dat ze, op bijbelse gronden, het hardstikke fout hebben..., want dan wordt je net als hier..., met feiten om je oren geslagen! Sorry.., die neiging heb IK! :oops:
Dan wordt je dus middels "liefdevolle tegenargumenten" duidelijk gemaakt dat je uit je nek loopt te kletsen!!! :lol:

En onze vrienden hier dagen het iedere keer zelf uit:
Ze vertellen kletskoek ... en dán lopen klieren dat wij géén uitleg geven...!
(Vraag nog maar eens of ook maar één van de heren het verschil snapt tussen "over" en "van"...! :lol:)
Zoals ik ook het te vuur en te zwaard 24/7 overal op elke aantijging te reageren onnodig vind.
Jij vindt het NIET ergerlijk dat ze de zaken verkeerd voorstellen... en IK wel....
Ben ik dáárom slecht?
Nee..., niet dáárom!!!
Ik weet wel tien redenen waarom dan wél..., maar niet dáárom!!! :wink:
De mensen die echt wat willen doen het toch wel ( of niet ).
Ho, ho, Jor!!!
JIJ bent misschien positief opgevoed..., maar ik garandeer je dat het doorsnee stel hun kinderen, zonder dat ze het beseffen, omlaag halen...! Het zelfvertrouwen ontnemen!
En daarom is het nu zo dat dagelijks 95% van de mensen verteld moet worden wat ze die dag (week, of maand) moeten gaan doen!
Terwijl we weten dat vroeger erg veel mensen "zelfstandig" waren!!
Als ik morgen met €100.- ga beleggen KAN ik binnen een jaar binnenlopen, Zo iets?
.
Vergelijk je dat dan met je mlm mogelijkheid??
Is het trouwens niet zo, dat als jij maar genoeg mensen in je org hebt...., het best wel eens kan zijn dat jij het niet meer in de hand hebt en enkele mensen flinke organisaties bouwen??

Zoals iedereen weet die een tijd meedraait:
Het is een numbersgelegenheid..., net als in de normale zaken wereld:
Een bedrijf waar 10 mensen werken heeft niet de stabiliteit van een bedrijf waar er honderd werken....
Ik stel dit niet omdat ik ontvreden ben met mijn mlm-gebeuren, want ik ben best tevreden

Mag ik je adviseren, sorry, je er op attent maken nooit, nóóit, maar dan ook NÓÓIT "tevreden" te zijn????
WIL je dan niet "méér" voor je gezin? Je familie? Je vrienden kring? Je buren? Je gemeenschap??
Ik persoonlijk vind het woord "tevreden", een smerig woord!
Het haalt alle ambitie vooruitgang weg.

Maar je bedoelt waarschijnlijk "gelukkig zijn"....?

And So be it.....

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Het ga nu te gek worden, mensen....

Degenen die hier posten weten inmiddels wel hoe het nu in elkaar zit..., en ik begin me nu onderhand wat te schamen over de uitlatingen....

Iemands goede naam is érg belangrijk en het gebeurd TE vaak dat tegenstanders van mlm, sorry, Jor, gewoon tegenstanders van mlm, met naam en toenaam mensen proberen zwart te maken...

Ik ben iemand die het liefst iemand recht in de ogen kijkt, over de koffie heen, maar helaas MOET ik onder een nick reageren.
Er is weinig begrip voor bij sommigen.......

Zoals ik al eerder zei:
De pijnpunten die wederzijds worden afgeschoten zijn meer bedoeld om de ander écht pijn te doen..... :?

So be it
(Ik zal me echt beraden of ik hier mee door wil gaan ....)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Er is weinig begrip voor bij sommigen.......
Waar weinig begrip voor is is de manier waarop jij je hier gedraagt.

Zie deze post:
So be it


Geplaatst op 29 Aug 2007 19:03 door So be it


--------------------------------------------------------------------------------
Alleen ben ik bang



Niet bang zijn, mijn jongen..., laten we toch gewoon een náchtlampje voor je aan.....!?!?
Weltruste..., oogjes dicht... en snaveltje toe!!

SBI.... ....
Voordat je een ander ergens op wil spreken, wees eerst zelf eens correct.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Dus ik heb je écht pijn gedaan??

Bij deze mijn excuses dan.....

Vroeger zouden wij echter wel:

"Praten als een vent..., dan ook de klappen als een vent, hè.......

En dat jij dit toch hetzelfde vindt als je eigen "taal"... zegt mij heel wat.

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dit was 1 voorbeeld. We kunnen ook beginnen over de leugens die jij mensen in de mond legt en andere zaken.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

Dit was 1 voorbeeld.
Goed..., 2x excuus dan....

Van jou hebben we nog geen énkel excuus.....
We kunnen ook beginnen over de leugens die jij mensen in de mond legt en andere zaken.
Ja...., maak je helemaal belachelijk...!

SBI

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Excuus waarvoor?
En nu graag concrete voorbeelden.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door So be it »

En nu graag concrete voorbeelden.
Dus je denkt.... dat er toch nog een uitspraak van je bij zit waar je je niet over hoort te schamen???

So be it......
(Het is je allemaal tóch vergeven hoor....! :wink: ~)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dus jullie zitten te bekvechten over een bericht uit 2005?! Allebei een beetje rancuneus ingesteld lijkt me.

Da's waar, je hebt voor zover ik weet nergens Australië vermeld. mrtelecom daarentegen wel.

Tros heeft het niet kunnen bewijzen, dus waar maak jij je dan druk over? En waarom het steeds oprakelen, dat lasterverhaal? Waar rook is is vuur, dat weet je zelf toch? Geld ook voor mrtelecom trouwens.

Ach, gifpijlen, eerder speldeprikken. Trouwens, wordt je er door geschaad, buiten dit forum? Laat hem toch lullen dat hij jou, of was het nou omgekeerd, belastert heeft, hier op dit forum ligt niemand er wakker van. We kennen mrtelecom ...

MrTelecom, of je bewijst dat Maarschalk je belastert heeft, of je houdt erover op, het is hier een MLM forum, geen "lasterplein".

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ziet iemand dat iemand hier een gigaplank voor zijn kop heeft? Er wordt net bewezen dat hij een leugenaar is en zonder ook maar een woord van excuses negeert hij dat gewoon om binnen enkele posts het lef te hebben iemand anders een leugenaar te noemen.

Kan de moderator daar nou echt niks aan doen zodat de volwassen mensen met normale normen en waarden een echte discussie over mlm kunnen voeren zonder de verstorende werking van een gefrustreerde leugenaar en oplichter?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Nou mrtelecom, waarom jij bent mislukt in Australie …
Wel, mrtelecom, je bent in Australië geweest, en je bedrijf daar is over kop gegaan, dus is het niet gelukt, maar mislukt. Waar stelt Maarschalk dat je failliet bent gegaan? Hij stelt dat je avontuur ginder mislukt is - wat klopt - dus, waar is de vermeende laster nou??
Waar is je bewijs dat ik mislukt ben? …
Dat bewijs heb je zelf geleverd:
Ik ben 15 jaar in Australie geweest en heb daar een zeer succesvol bedrijf opgezet (…). … Helaas had ik toen de deuren al moeten sluiten, aangezien mijn cashflow weg was).
Wel moet ik zeggen dat het niet netjes is van Maarschalk om te stellen dat jij mislukt bent. Het in leven houden van het bedrijf down under - als heel het verhaal waar is - is niet gelukt, dat wilt niet zeggen dat mrtelecom mislukt is.


En, wat de vermeende inbreuk op de privacy betreft, tja, een zoektocht op je nick via google levert veel informatie over je op. Misschien moet jij jezelf een proces aandoen…
Het bewijs dat je [Maarschalk] door de redactie fiks op de vingers bent getikt is voor iedereen echter nog te vinden.
Waar?

mrtelecom

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wel, mrtelecom, je bent in Australië geweest, en je bedrijf daar is over kop gegaan, dus is het niet gelukt, maar mislukt.
Ik heb zelf besloten de tent dicht te doen. Dus jij wilt beweren dat elke ondernemer die besluit te stoppen mislukt? Nee, en aangezien hij niet bewijst dat het anders is is het volgens de wet gewoon laster.
Waar stelt Maarschalk dat je failliet bent gegaan?
Kijk, hier stond een opmerking van mij over Maarschalk en zijn moeder die echt niet door de beugel kon. En voila, ik heb hem verwijdert dus als iemand zegt dat ik iets verschrikkelijks over M heb gezegd heeft hij gelijk (tenzij ik het ontken, want bewijzen kan hij het niet meer). Zo makkelijk is het hier om bewijzen te laten 'verdwijnen'. En bovendien heeft de redactie mijn verzoek ingewilligd omdat wat M over mij schreef zo vuil was dat ik liever heb dat het niet meer te vinden is dan om te nogmaals 'bewijzen' dat M de onethische leugenachtige gladakker is die ik allang bewezen heb dat hij is.
Wel moet ik zeggen dat het niet netjes is van Maarschalk om te stellen dat jij mislukt bent. Het in leven houden van het bedrijf down under - als heel het verhaal waar is - is niet gelukt, dat wilt niet zeggen dat mrtelecom mislukt is.
Zo kijk ik er niet tegen aan. Als een bedrijf bijvoorbeeld tv antennes plaatst en de markt verandert (zoals nu het geval is met digitale tv) en daarom de zaak sluit, is die zaak dan mislukt? Ik heb de zaak dichtgedaan omdat het met mijn cashflow situatie dusdanig gesteld was dat het tijdelijk niet wijs was om door te gaan. Ik had de deuren weer open kunnen doen toen deze zaak afgehandeld was maar ik besloot om mijn levensavontuur voort te zetten terug in Nederland. Dus ben ik of mijn bedrijf mislukt???? Wat een kolder.

En, wat de vermeende inbreuk op de privacy betreft, tja, een zoektocht op je nick via google levert veel informatie over je op. Misschien moet jij jezelf een proces aandoen…

Waar vind jij dan belastend materiaal over mijzelf van mijn eigen hand?

Het bewijs dat je [Maarschalk] door de redactie fiks op de vingers bent getikt is voor iedereen echter nog te vinden.
Waar?
Zelfs in deze thread is het nog te vinden. Hij zegt zelf dat het over laster ging maar uiteraard was hij het er niet mee eens. Elders schrijft hij dat de redactie hem weer toeliet als hij niet meer mensen met naam en toenaam zou belasteren. Moet ik nou echt alles gaan bewijzen. Hoe vaak heb je die vraag eigenlijk al aan Maarschalk gesteld? Ik heb tot nu toe ALLES bewezen wat ik beweerd heb en Maarschalk NIETS en toch krijgt M het VOORdeel van de twijfel en ik het NAdeel van de twijfel?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

mrtelecom, ik heb nergens gesteld dat jij mislukt bent.

Wel integendeel, ik heb heel duidelijk gesteld dat het feit dat je bedrijf over kop is gegaan - al dan niet door een combinatie van veranderde markomstandigheden, oplichting door derden en/of beginnersfouten - niet wilt zeggen dat jij als persoon mislukt bent.

M.a.w., ik maak het onderscheid tussen het bedrijf en de bedrijfsleider.

Jij hebt besloten de tent dicht te doen, dus, zoals Maarschalk stelt, is het je niet gelukt de tent recht te houden, dus mislukt. Het is gewoon een feit waar Maarschalk naar verwijst, geen laster. Dat hij het niet op een echt aangename manier zegt is juist. Maar ja, wat heb jij allemaal over zijn moeder gezegd?

En waar heeft hij geschreven dat je failliet bent gegaan?

Het gaan er niet over dat er belastend materiaal kan gevonden worden via je nick, daar verwees ik niet naar. Wat ik bedoelde is dat het mogelijk is via google - met je nick als trefwoord - privacy gevoelige info over je te vinden.

Maarschalk stelt dat hij onterecht beschuldigd is van laster, en onterecht op de vingers is getikt door de redactie. Dit punt van de discussie kan blijkbaar door geen van beide, voorlopig, bewezen of ontrkracht worden. Zelf ben ik eerder geneigd Maarschalk te geloven, al moet ik toegeven dat ik toch liever een bewijs zie van zijn uitspraken.

Ene, mrtelecom, hou nou toch op er blijven over verder te zagen, je komt drammerig over. En hou op anderen als leugenaars af te schilderen, jou track record op dat vlak (zie Euphony) is niet al te fraai.

Gesloten