LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

Gogo-energy schreef:In principe heb ik niks tegen mlm als de producten maar goed zijn en tegen een juiste prijs in de markt gezet worden.
Iemand uit mijn directe omgeving is al jaren werkzaam voor Win. In al die jaren heeft diegene mij nog nooit weten te overtuigen van de werking van de producten. Ik vraag al heel lang naar ingredienten lijsten, maar die zijn blijkbaar niet beschikbaar. Ik snap dan ook niet hoe diegene enthousiast kan zijn over een product terwijl zij niet eens weet wat er in zit. Ervaring 1 mbt mlm.
Nu ben ik sinds kort met iemand in concact gekomen die flp verkoopt. Op het eerste gezicht lijkt mij dit een prima product. Hoge concentraties werkzame stof enz. en van Aloe vera is genoeg bewijs dat het ook echt een positief effect heeft op huid en lichaam. (ik smeer mezelf regelmatig in met het pure sap van een aloe vera plant)
Ik ben zelf ook niet geinteresseerd in de verkoop maar in het product. Via internet kom je dan al snel op dit soor fora uit en lees dan al snel dat je proefpakketten moet kopen om deel te nemen aan het systeem. Dit klinkt mij dan weer erg bekend in de oren. Want zover ik weet koopt bijna nooit iemand producten van WiN voor eigen gebruik, maar vooral voor sampling. Degegene die ik ken heeft al veel geld geinvesteerd in Win, maar ik hoor nooit hoeveel het nu echt opleverd. Er worden altijd heel veel mooie doelen gesteld, maar of die waar worden gemaakt hoor je nooit.
flp lijkt mij wel een beter product dan Win, maar om dat zeker te weten zal ik toch meer onderzoek moeten doen. Flp heeft als voordeel dat de ingredienten wel openbaar zijn.
Kan iemand mij misschien meer informatie geven over de producten van flp?

Mijn algemene mening over mlm is dat de top wel op een heel erg eenvoudige manier rijk wordt. Ze hoeven zelf helemaal geen geld uit te geven aan reclame en marketing dat doen hun verkopers wel. En voor zover ik weet moeten deelnemers van Win zelf hun reis en verblijf betalen voor bijeenkomsten in Amerika.

Beste Gogo-energy,

Ik kan je meer informatie geven over de producten van FLP omdat ik er zelf een eigen bedrijf in gestart heb.

Wat betreft de spookverhalen hier over MLM vs pyramide kan ik eigenlijk erg kort over zijn. Mensen die geen verstand hebben van MLM kunnen beter hun mond houden. Er is nl. wel degelijk verschil tussen. Die gene die uitleg wil hebben hooer ik uiteraard graag.

De producten van FLP vind ik echt topproducten! Door mijn eigen ervaringen ben ik er zelf mee begonnen en neen, ik hoefde niets te investeren dus ik weet niet hoe de andere er bij komen.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

thkloos schreef:Tirol,

Je hebt even vergeten te vermelden dat je wel eerst zelf een pakket met produkten moet kopen van ong. 500 euro om enigzins uitzicht te hebben om iets te gaan verdienden.
De produkten(die je niet eens gratis krijgt om uit te proberen) die je gaat verkopen moet je wel even dik betalen, wie verdient er nou aan wie??? :lol: :lol:

Beste thkloos,

Waar heb je deze onzin vandaan? Het is niet waar dat je producten moet kopen om ergens uitzicht op te hebben. En dat je geen producten gratis kan uitproberen? Dat slaat ook nergens op want die zijn er wel degelijk. Iedereen heeft de mogelijkheid om aantal producten 14 dagen gratis te testen.

Dus, ga u ergens eerst in verdiepen alvoerens u dit soort reacties geeft oke?

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

plexa schreef:Iedereen heeft de mogelijkheid om aantal producten 14 dagen gratis te testen.
Dus ik kan ze testen, het kost me niets en er zijn geen voorwaarden aan verbonden? En als ik het niks vind kan ik ze gewoon terugsturen? Zelfs al zijn ze gebruikt en geopend? En er worden geen verdere voorwaarden gesteld?
Moet ik nog wel portokosten betalen, of doet FLP dat voor mij?

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

kuklos schreef:
plexa schreef:Iedereen heeft de mogelijkheid om aantal producten 14 dagen gratis te testen.
Dus ik kan ze testen, het kost me niets en er zijn geen voorwaarden aan verbonden? En als ik het niks vind kan ik ze gewoon terugsturen? Zelfs al zijn ze gebruikt en geopend? En er worden geen verdere voorwaarden gesteld?
Moet ik nog wel portokosten betalen, of doet FLP dat voor mij?

U kunt een aantal producten testen, deze zitten in een testbox. Na een periode van 14 dagen geeft u deze weer terug. Het enige wat wij vragen is een lijst invullen met uw ervaringen en of u nog andere mensen kent die deze zouden willen uitproberen.
Als wij de testbox moeten opsturen dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat u de verzendkosten betaalt. Binnen een straal van 30 km komen wij de testbox ook brengen en ophalen, dat is dus ook mogelijk.

Zie het zo, na de tespeiode komt de testbox gewoon weer retour en als er producten bij zitten die u interessant vind, die kan u dan voor uzelf bestellen.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Dit verandert de zaak wel. Ik kan dus niet de producten gratis testen, maar slechts die producten die in de testbox zitten.

En zeg dat laatste nou niet, want dat klopt pertinent niet. Zoals je het omschreef wordt de testbox automatisch opgehaald tenzij ... Terwijl als ik je woorden eerder in die post goed lees ik vastzit aan flp als ik die testbox niet retourneer.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

kuklos schreef:Dit verandert de zaak wel. Ik kan dus niet de producten gratis testen, maar slechts die producten die in de testbox zitten.

En zeg dat laatste nou niet, want dat klopt pertinent niet. Zoals je het omschreef wordt de testbox automatisch opgehaald tenzij ... Terwijl als ik je woorden eerder in die post goed lees ik vastzit aan flp als ik die testbox niet retourneer.
Neen, u ziet het verkeerd, u zit niet vast aan FLP maar aan politie omdat u de mogelijkheid heeft om producten gratis te testen maar u weigert deze dan terug te geven. En ik had het over aantal producten, niet de producten. U moet goed lezen.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@plexa, jij had het inderdaad over een aantal producten. Tirol had het echter over de producten, daarmee dus doelend op alle producten. Waarmee hij dus gelijk heeft.

Aangaande vast zitten aan de politie als de box niet wordt teruggegeven moet je toch eens wat duidelijker maken. De hele gang van zaken moet je toch maar eens wat duidelijker maken.
Wie initieert, hoe gaat het dan, wat zijn de voorwaarden etc.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door trebelski »

plexa schreef: Neen, u ziet het verkeerd, u zit niet vast aan FLP maar aan politie omdat u de mogelijkheid heeft om producten gratis te testen maar u weigert deze dan terug te geven. En ik had het over aantal producten, niet de producten. U moet goed lezen.
Dat is lekker, je krijgt een aantal producten om gratis te testen en als het niet terugkomt krijg je ( volgens jou dan want voor dergelijke onzin heeft de politie helemaal geen mankracht of tijd) de politie op je dak. :mrgreen:

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

trebelski schreef:
plexa schreef: Neen, u ziet het verkeerd, u zit niet vast aan FLP maar aan politie omdat u de mogelijkheid heeft om producten gratis te testen maar u weigert deze dan terug te geven. En ik had het over aantal producten, niet de producten. U moet goed lezen.
Dat is lekker, je krijgt een aantal producten om gratis te testen en als het niet terugkomt krijg je ( volgens jou dan want voor dergelijke onzin heeft de politie helemaal geen mankracht of tijd) de politie op je dak. :mrgreen:
Inderdaad, daar heeft u helemaal gelijk in, ze gebben geen mankracht en daarom is het beter dat mensen de producten testen die er wel interesse in hebben i.p.v. spullen niet retour geven wat u om te testen heeft gekregen.
Dat zegt genoeg over uzelf dat u er uberhaupt over nadenkt om de spullen niet terug te geven terwijl u deze heeft kunnen testen

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik gooi ze gewoon weg. Wat doen jullie er dan mee als ze terugkomen?

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door trebelski »

plexa schreef:.
Dat zegt genoeg over uzelf dat u er uberhaupt over nadenkt om de spullen niet terug te geven terwijl u deze heeft kunnen testen
Oke, dus omdat ik een vraag stel en de situatie duidelijk wil hebben denkt u dat u zich al een oordeel over mijn karakter kan vormen. Je loopt je roeping mis, je moet psycholoog worden.Of nee, daar moet je een opleiding voor hebben.Trouwens het verhaal van een (semi-verplichte inkoop) doet al (vanaf 2006) langer de ronde op dit forum en komt echt niet uit de lucht vallen.
Twenkira schreef...Toen ik vroeg wat de valkuilen van het werk waren, de moeilijkheden die je tegen kon komen, was het antwoord: dat ben je zelf. Voor mij geen eerlijk en voldoende antwoord op mijn vraag.

ook moet je de producten uitproberen (wat ik best begrijp). Je moet dan een aantal dozen met producten aanschaffen ter waarde van 450 euro. AI.
Als je zo verzekerd bent van een inkomen, waarom dan geen gratis producten om uit te proberen, of desnoods terug te betalen nadat je inkomsten hebt?

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

kuklos schreef:Ik gooi ze gewoon weg. Wat doen jullie er dan mee als ze terugkomen?
Er zijn aantal producten die gratis getest kunnen worden, daar ging in eerste instantie de opmerking over dat het niet zou kunnen. Voor de rest van de producten heeft u 30 dagen niet goed, geld terug garantie.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

trebelski schreef:
plexa schreef:.
Dat zegt genoeg over uzelf dat u er uberhaupt over nadenkt om de spullen niet terug te geven terwijl u deze heeft kunnen testen
Oke, dus omdat ik een vraag stel en de situatie duidelijk wil hebben denkt u dat u zich al een oordeel over mijn karakter kan vormen. Je loopt je roeping mis, je moet psycholoog worden.Of nee, daar moet je een opleiding voor hebben.Trouwens het verhaal van een (semi-verplichte inkoop) doet al (vanaf 2006) langer de ronde op dit forum en komt echt niet uit de lucht vallen.
Twenkira schreef...Toen ik vroeg wat de valkuilen van het werk waren, de moeilijkheden die je tegen kon komen, was het antwoord: dat ben je zelf. Voor mij geen eerlijk en voldoende antwoord op mijn vraag.

ook moet je de producten uitproberen (wat ik best begrijp). Je moet dan een aantal dozen met producten aanschaffen ter waarde van 450 euro. AI.
Als je zo verzekerd bent van een inkomen, waarom dan geen gratis producten om uit te proberen, of desnoods terug te betalen nadat je inkomsten hebt?

Geloof me of niet, er zijn geen verplichtingen. Als iemand geld wil verdienen dan is het toch lochisch dat die er voor moet werken? een van mijn collega's is ook zeer sceptisch geweest tot het goed uitgelegd werd. Ik denk persoonlijk dat er genoeg mensen zijn die zaken verkeerd interpreteren en dus ook anders overbrengen.

Maar het is toch duidelijk? er is mogelijkheid om aantal producten gratis te testen en daar kwam een opmerkinge over dat dat niet mogelijk was.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

plexa schreef:een van mijn collega's is ook zeer sceptisch geweest tot het goed uitgelegd werd. Ik denk persoonlijk dat er genoeg mensen zijn die zaken verkeerd interpreteren en dus ook anders overbrengen.
Leg jij het hier dan eens goed uit. Want dat is duidelijk nog niet gebeurd.

En Tirol blijkt gelijk te hebben gehad.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Als iemand geld wil verdienen dan is het toch lochisch dat die er voor moet werken?


Dat zal dan zo zijn, maar hier betreft het geen werkinzet, maar een (kapitaal)investering.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

Niels2010 schreef:
Als iemand geld wil verdienen dan is het toch lochisch dat die er voor moet werken?


Dat zal dan zo zijn, maar hier betreft het geen werkinzet, maar een (kapitaal)investering.

Dus met andere woorden kent u een systeem waar u geld kan verdienen in producten verkoop door niets te hoeven in te kopen?

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

kuklos schreef:
plexa schreef:een van mijn collega's is ook zeer sceptisch geweest tot het goed uitgelegd werd. Ik denk persoonlijk dat er genoeg mensen zijn die zaken verkeerd interpreteren en dus ook anders overbrengen.
Leg jij het hier dan eens goed uit. Want dat is duidelijk nog niet gebeurd.

En Tirol blijkt gelijk te hebben gehad.

Wat wilt u uitgelegd hebben? kan u daar wat duidelijker over zijn?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

plexa schreef:
Niels2010 schreef:
Als iemand geld wil verdienen dan is het toch lochisch dat die er voor moet werken?


Dat zal dan zo zijn, maar hier betreft het geen werkinzet, maar een (kapitaal)investering.

Dus met andere woorden kent u een systeem waar u geld kan verdienen in producten verkoop door niets te hoeven in te kopen?
Dat zei ik niet, hoewel er situaties mogelijk zijn waarin eerst koopovereenkomsten worden gesloten, om vervolgens pas de voorraad in te slaan (en zo zou het in MLM óók moeten werken - helaas is dat niet bij alle bedrijven zo). Uw stelling was echter dat er geen geld te verdienen valt als men niet werkt, waar u bedoelde dat er geen geld te verdienen valt als men niet investeert. Een belangrijke distinctie, waarvan ik vond dat ik hem toch even moest aanstippen.

plexa
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mei 2011 14:03

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door plexa »

Volgens mij ging het in eerste instantie over iets anders toch? Dat er geen mogelijkheden waren om gratis producten te testen. Kunnen wij ons beperken tot dat?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door Niels2010 »

plexa schreef:Volgens mij ging het in eerste instantie over iets anders toch? Dat er geen mogelijkheden waren om gratis producten te testen. Kunnen wij ons beperken tot dat?
Dat kan, uiteraard. Maar waarom? U beperkte zich daar toch ook niet toe?

Gesloten