LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Welke landen? Welke mlm-bedrijven? Welke feiten?
Ja, nou vindt-ie jou ook 'vernijnig' en gaat hij op jou ook niet meer reageren...

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee hoor, maar dat antwoord weet ie allang. Hij begint erg op jou te lijken; dom spelen als het je uitkomt (of is het wel 'spelen')

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Twee berichten geleden noemde je deze 'bepaalde feiten' door 'bepaalde mlms' in 'bepaalde landen' pas voor het eerst. Daarna heb je het hier niet meer over gehad. Dat iemand dus 'al lang' zou moeten weten over welke landen, welke mlms en welke feiten jij het hebt is daarom je reinste flauwe kul. Een verzinsel van jou waar niemand ook echt het antwoord op verwacht, juist OMDAT het een verzinsel is. Blijkbaar moet jij het van verzinsels hebben, zoals het hele mlm-concept om verzinsels draait waar jij op geen enkele manier helderheid over kan scheppen. Het bevestigt daarmee voldoende hoe de vork in de steel zit.

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Alweer aan het liegen. Want dat het aan je geheugen ligt daar stink ik niet in.

Maar het is wel weer duidelijk dat tijdstip in je cyclus dat het weer op persoonlijke aantijgingen aan komt die je, zoals alle andere zaken, niet waar kunt maken.

Je hebt geen argumenten meer dus begin je het hele festijn weer van voor af aan en doet alsof het de eerste keer is.

Je zou je moeten schamen maar die emotie is jouw vreemd.

snoezeloes
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2008 21:09

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door snoezeloes »

Misschien een beetje raar om nog te reageren op zo'n oude topic, echter er vallen mij een aantal dingen op aan de reacties. En het onderwerp van de topic (Acn) interesseerd mij nu eenmaal. Allereerst valt het mij op dat allen die positief op Acn reageren allemaal mensen zijn die er ook bij vermelden een Acn bedrijf te runnen. Van allen die nagatief reageren is er schijnbaar NIET één die het daadwerkelijk gedaan heeft. Dan is er nog de reactie van 8 Feb. van mlmangel. dit is een stuk over een gerechtelijke uitspaak in Belgie. Dit heeft totaal geen betrekking op de wetten in NL. en is dus totaal niet relevant. Verder is het zo dat dat hele verhaal in Belgie in gang is gezet door een aantal "snelle" jongens die niet volgens de reglementen van Acn oppereerden, maar zelf een methode hadden bedacht om snel rijk te worden middels producten va Acn. En die "snelle" jongens zijn de mensen die de mlm in kwaad daglicht zetten. mlm is eerlijke buissiness waar je om geld mee te verdienen ook hard voor moet werken. het is geen slapend rijk formule, maar te vergelijken met een franchiseonderneming.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Ach lieve Snoezloes, een naam als een onschuldig konijntje....
Lief konijntje, je moet dik in het verleden kijken hoe een bepaalde business is opgezet met ACN. De rekensommen hebben wij al jaaaaren geleden opgeteld en de realiteit is dat jij echt niets verdient konijntje. Ons advies blijft: Het is en blijft oplichterij, en jij zult er nooit een Euro aan verdienen. Lees dit forum, zelfs diegenen die er zo van overtuigd waren, komen nu niet meer op het forum. Geen boot, geen dikke auto. Onze tip blijft nog altijd als je bij een bijeenkomst bent, in welke auto's rijden de toppers? Kijk de volgende keer maar eens goed rond!
Sterkte met jouw keuze!

Madeleine

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dan is er nog de reactie van 8 Feb. van mlmangel. dit is een stuk over een gerechtelijke uitspaak in Belgie. Dit heeft totaal geen betrekking op de wetten in NL.
Je hebt absoluut gelijk, de uitspraak in Belgie heeft geen betrekking op de wetten in Nederland. Maar het geeft wel te denken dat een bedrijf als ACN gerechtelijk veroordeeld is geweest. Dat die veroordeling in een land plaatsvond met gelijkaardige wetten als in Nederland, dat is van belang en dus wel relevant.

Daarnaast, het argument dat zij die niet betrokken zijn geweest in ACN er geen oordeel over mogen vellen raakt kant noch wal. Een rechter hoeft niet zelf een moord gepleegd te hebben om een moordenaar te veroordelen.

En MLM met een franchise vergelijken is helemaal stupide. In een franchise krijg je de zekerheid dat je binnen een bepaalde regio geen concurrentie hebt. In mlm huur je je eigen concurrenten in.

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door nettewerker »

En MLM met een franchise vergelijken is helemaal stupide. In een franchise krijg je de zekerheid dat je binnen een bepaalde regio geen concurrentie hebt. In mlm huur je je eigen concurrenten in.
wat een onzin. Ik ben franchise nemer geweest van 's werelds grootste makelaarsorganisatie en ik had helemaal geen regiobescherming. De enige bescherming die ik had dat er niet op hetzelfde adres een vestiging geopend zou worden (dit noemden ze een adress-only licentie).

Tevens ben ik al jaren distributeur van een mlm bedrijf en ik vind mlm 100.000 keer beter dan franchising. Heb je ooit een franchisecontract gelezen, laat staan gezien? Weet je wat er gebeurt als je halverwege de looptijd van je contract er mee wilt stoppen omdat je geen vertrouwen meer hebt in de formule?? Enig idee??

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Weet je wat er gebeurt als je halverwege de looptijd van je contract er mee wilt stoppen omdat je geen vertrouwen meer hebt in de formule?? Enig idee??
Nee, weet ik niet. Vertel eens.

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door nettewerker »

Nee, weet ik niet. Vertel eens
doe es onderzoek zou ik zeggen!

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

doe es onderzoek zou ik zeggen!
Jij bent de 'ervaringsdeskundige', waarom wil jij dat dan niet even vertellen?
Onderhand een beetje een dooddoener op dit deel van het forum.
Iemand beweert iets, een ander vraagt er op door, en dan wordt er gezegt dat je maar onderzoek moet gaan doen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik ben franchise nemer geweest van 's werelds grootste makelaarsorganisatie en ik had helemaal geen regiobescherming.
Nou, dan is dat waarschijnlijk de enige makelaarsorganisatie die geen regiobescherming biedt. Neem eender welke keten uit eender welke industrie, en let er eens op hoeveel van de verkooppunten je in een straat, of in een gemeente, of in een stad ziet. Weinig. Want het heeft geen zin om meerdere verkooppunten van dezelfde keten in dezelfde regio te plaatsen. Tenzij het een heel drukke locatie betreft.
De enige bescherming die ik had dat er niet op hetzelfde adres een vestiging geopend zou worden (dit noemden ze een adress-only licentie).
Dus toch een minimale bescherming. Bedankt voor de verduidelijking.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Mooi, dan heb je dus ook in MLM een minimale regiobescherming. Of past dat niet in het straatje?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dat verbaast mij antileugens.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mlm regiobescherming bood. Elke keer als iemand je benaderde en je stelde een dergelijke vraag werd er gemompeld over "maar jullie kennen hele andere mensen" of "de markt is groot genoeg".

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Haha, grappig dat je denkt dat elke post automatisch op jou gericht is. Een beetje onderzoek toont aan dat regiobescherming (het gebrek daaraan althans) met grote regelmaat als een van de zwakke punten van MLM word aangedragen. Misschien niet door jou maar echt....je moet dat ego van je toch eens onder controle krijgen: Niet alles draait om jou!!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Regiobescherming in MLM? You wish! In MLM weet je niet wie van je buren er ook in zit. En je wordt aangeraden je eigen concurrenten in te huren. Slim, heel slim! Niet dus.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

@mlmangel: Je eigen reactie:
Quote:
De enige bescherming die ik had dat er niet op hetzelfde adres een vestiging geopend zou worden (dit noemden ze een adress-only licentie).

Dus toch een minimale bescherming. Bedankt voor de verduidelijking.
Spreek je jezelf wel vaker zo snel tegen?

@Maarschalk: En val je je maatje nu af?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

Het offtopic reageren is gebleven ,alleen de vele smiley''s ontbreken (nog ).Overduidelijk wie terug is op het forum.The return of the Longe Ranger.

Mvg Jor.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

2x mis

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Blijkbaar heeft antileugens ook wat moeite met begrijpend lezen.

Dat stukje dat je hebt gequote van mlmangel over regiobescherming, gaat niet over mlm.

Gesloten