LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee, het ging over regiobescherming en er is hier regelmatig gezegd dat één van de verschillen tussen franchise en mlm is dat er bij franchise wel sprake is van regiobescherming en bij MLM niet. Nu blijkt dat daar bij franchiseformules dus ook niet altijd sprake van is wordt er gezegd dat regiobescherming op een huisadres óók regiobescherming is zij het zeer beperkt. Als je die conclusie trekt is er dus bij MLM óók sprake van regiobescherming.

Niet dat ik het met die stelling eens ben maar ik stookte het vuurtje ff lekker op en gehapt dat er word. Dit laat maar weer eens zien hoe de tegenstanders van MLM elk argument aangrijpen om hun gelijk te krijgen, ook al is het kolder.

Tja, ook jij hebt hier bewezen dat je niet begrijpend lezen kunt. Dank voor het bewijs. Zo helpen we elkaar nog eens. Je bent een absolute schat.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Nu blijkt dat daar bij franchiseformules dus ook niet altijd sprake van is wordt er gezegd dat regiobescherming op een huisadres óók regiobescherming is zij het zeer beperkt.
Dit is ook maar een aanname. Die opmerking dat er bij die franchise formule geen regiobescherming is, komt van nettewerker. Alleen geeft die persoon nergens een duidelijk antwoord op. Als je bij hem met vragen komt, krijg je als antwoord dat je maar onderzoek moet gaan plegen.

En niemand die weet of die persoon ook daadwerkelijk voor 's werelds grootste makelaarsorganisatie heeft gewerkt.

Niet dat ik het met die stelling eens ben maar ik stookte het vuurtje ff lekker op en gehapt dat er word. Dit laat maar weer eens zien hoe de tegenstanders van MLM elk argument aangrijpen om hun gelijk te krijgen, ook al is het kolder.
Dat is het enige dat je hier doet. Stoken. En stellingen neerzetten zonder bewijzen, en dan aan anderen vragen om het tegendeel te bewijzen.
Is een rechtenstudie niet iets voor je?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Nettewerker geeft naam en toenaam van het bedrijf waar hij zelf franchisenemer is (of was, dat zou ik ff moeten opzoeken). Aangezien naam en toenaam van het bedrijf genoemd worden is het te verifieren en dus geen aanname.

Weer bewijs je dat ik gelijk heb. Dank je.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Ik help je wel even.

nettewerker schreef:
wat een onzin. Ik ben franchise nemer geweest van 's werelds grootste makelaarsorganisatie en ik had helemaal geen regiobescherming. De enige bescherming die ik had dat er niet op hetzelfde adres een vestiging geopend zou worden (dit noemden ze een adress-only licentie).

Tevens ben ik al jaren distributeur van een mlm bedrijf en ik vind mlm 100.000 keer beter dan franchising. Heb je ooit een franchisecontract gelezen, laat staan gezien? Weet je wat er gebeurt als je halverwege de looptijd van je contract er mee wilt stoppen omdat je geen vertrouwen meer hebt in de formule?? Enig idee??
Ik schreef:
Nee, weet ik niet. Vertel eens.

nettewerker schreef:
doe es onderzoek zou ik zeggen!

Ik ging er van uit dat nettewerker over inside information beschikte. Helaas wil hij geen uitleg geven, maar komt met een standaard mlm-dooddoener.
Een hoop mlm aanhangers beweren dat ze goed onderzoek plegen, alleen wel jammer dat ze tot nu toe weigeren om de resultaten van hun onderzoeken te delen met anderen, waardoor ze toch telkens weer de kansen laten liggen om het mlm principe in een goed daglicht te zetten.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

En de volgende uitspraak, gepost door antileugens in een heel ander topic, wil ik natuurlijk niemand onthouden. Dit verklaart gelijk al z'n uitlatingen binnen het mlm gedeelte.
De uitspraken van anderen over personen zeggen vaak meer over henzelf dan over de personen op wie de uitspraken zijn gericht.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig hoe je reageert. Je gaat namelijk een stapje te ver. Ik reageerde namelijk op de reactie van een tegenstander dat er met enkel een huisadres wél sprake is van regiobescherming. Ik reageerde NIET op het gegeven of de stelling dat er bij de bewuste franchise wel of geen regiobescherming is.

Het gegeven dat een voorstander stelt dat er dus wél sprake is wat in tegenspraak is met de uitspraken dat er bij franchise wél en bij MLM géén regiobescherming is staat hier ter discussie. Niet het gegeven of dat klopt of niet want de tegenstander gaf aan dat als de regio bescherming bij je voordeur stopt er wel degelijk sprake is van regiobescherming.

Je kunt nu eenmaal niet bij tegenstrijdige stellingen tegelijk aanhangen. Of je moet je medestander op dit punt aanvallen.

Maar ik begin te geloven dat dat iets te hoog voor je gegrepen is. Het is natuurlijk leuk te bal in de richting van de foute persoon te ketsen maar zo makkelijk kom je hier niet mee weg. Natuurlijk gaan je medestanders je steunen maar iedereen die een beetje de Nederlandse taal begrijpt zal zien dat ik gelijk heb.

Overigens, waarom zou ik nog een rechtenstudie volgen? Wie weet heb ik die allang afgerond. Een goede advocaat moet nu eenmaal een kei in de taal zijn, dat is een van haar/zijn belangrijkste eigenschappen.

Goed, dat vngertje dat je naar mij wees.....denk je nou echt dat ik zo'n uitspraak zou doen als ik niet altijd eerst zou kijken of het niet op mij van toepassing zou zijn?

Zelfkennis is eigenschap die ik heel hoog in het vaandel heb staan en ik kan je aanraden jezelf ook eens onder de loep te nemen. Dat is in eerste instantie meestal niet prettig (hé, zou ik misschien personal coach zijn?) zoals ik bij veel mensen die ik begeleidt (en ook bij mezelf) heb gezien maar als je doorzet is het de inspanning meer dan waard. Dan ontdek je ook dat een ego enkel en alleen de angst voor jezelf is.

Succes er mee. Je laat in elk geval zien gedreven te zijn en dat kan,mits goed richting gegeven, een hele goede eigenschap zijn.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Grappig hoe je reageert. Je gaat namelijk een stapje te ver. Ik reageerde namelijk op de reactie van een tegenstander dat er met enkel een huisadres wél sprake is van regiobescherming. Ik reageerde NIET op het gegeven of de stelling dat er bij de bewuste franchise wel of geen regiobescherming is.

Het gegeven dat een voorstander stelt dat er dus wél sprake is wat in tegenspraak is met de uitspraken dat er bij franchise wél en bij MLM géén regiobescherming is staat hier ter discussie. Niet het gegeven of dat klopt of niet want de tegenstander gaf aan dat als de regio bescherming bij je voordeur stopt er wel degelijk sprake is van regiobescherming.
Een leuke redenering. Maar nettewerker had het over een clausule van 1 bedrijf per adres, een zogenaamd adress only license. Is dus toch een soort van regiobescherming. Voor zover ik weet is dat er bij mlm helemaal niet. Daar kunnen wel meerdere mensen op 1 adres zich inschrijven. Even een voorbeeldje. Als ik een kamer huur in een kamerverhuurpand, of een ruimte in een bedrijfspand, dan kan degene in de kamer of in de ruimte naast mij ook rustig met eenzelfde mlm beginnen, waarbij we dan wel hetzelfde adres hebben.

Overigens, waarom zou ik nog een rechtenstudie volgen? Wie weet heb ik die allang afgerond. Een goede advocaat moet nu eenmaal een kei in de taal zijn, dat is een van haar/zijn belangrijkste eigenschappen.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Die stelling heb je ook al gepost, alleen heb je er wat moeite mee om jezelf daar ook aan te houden. Misschien dat een rechtenstudie je nog eens precies duidelijk kan maken wat die stelling nu eigenlijk inhoudt.
Goed, dat vngertje dat je naar mij wees.....denk je nou echt dat ik zo'n uitspraak zou doen als ik niet altijd eerst zou kijken of het niet op mij van toepassing zou zijn?
Blijkbaar is dat naar jezelf kijken niet helemaal goed gelukt. En dan vooral gezien de beschuldigingen die je uit, zonder enig bewijs, en waar je dan later met een slap excuusje weer op terug moet komen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Je brabbelt maar wat en hebt het zelf niet door.

Wou je nou werkelijk beweren dat een regiobescherming die zich beperkt tot één adres wezenlijk verschilt van een regiobescherming die nog kleiner is? Beide zijn in feite GEEN regiobescherming en daarmee is een zeer belangrijk argument dat hier werd gebruikt om te laten zien dat franchise heel anders is dan MLM finaal van de tafel gemept. In MLM speelt regiobescherming geen rol en eigenlijk laat regiobescherming een zwak punt in franchise zien. In MLM is meer sprake van relatiebescherming en dat komt automatisch; heb je goede relaties dan is je kans op succes met die relatie dan de kans dat een collega met een mindere relatie die relatie inschrijft.

Waar slaat die opmerking over onschuldig tot het tegendeel is bewezen in het kader van een rechtenstudie op? Of snap je niet dat dat een basisprincipe van het nederlandse recht is.

Dus voor de derde keer blijkt dat het vingertje dat je naar me wijst naar jou wist. Dank je. Driemaal is scheeprecht, je mag terug naar af (maar dit keer wel opletten tijdens de les hé?!)

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Pruim »

Aangezien je het waarschijnlijk toch niet kunt laten om te reageren, ga ik maar weer even op je post in.
Je brabbelt maar wat en hebt het zelf niet door.

Wou je nou werkelijk beweren dat een regiobescherming die zich beperkt tot één adres wezenlijk verschilt van een regiobescherming die nog kleiner is? Beide zijn in feite GEEN regiobescherming en daarmee is een zeer belangrijk argument dat hier werd gebruikt om te laten zien dat franchise heel anders is dan MLM finaal van de tafel gemept.
Degene die ermee kwam die heeft tot nu toe geen bewijs geleverd. Diegene deed of hij op de hoogte was van het contract van een franchise-organisatie, maar komt niets meer toelichten. Alleen maar de opmerking dat ik onderzoek moet gaan plegen.
Helaas zijn franchise contracten niet bij bosjes op het internet te vinden. Ik weet dus ook niet zeker of er bij een contract met 's werelds grootste makelaarskantoor wel of geen regiobescherming is.

Dat eerste zinnetje uit die quote ga ik maar even niet op in (iets met op de man spelen waar jij zo'n hekel aan had?)

In MLM speelt regiobescherming geen rol en eigenlijk laat regiobescherming een zwak punt in franchise zien. In MLM is meer sprake van relatiebescherming en dat komt automatisch; heb je goede relaties dan is je kans op succes met die relatie dan de kans dat een collega met een mindere relatie die relatie inschrijft
.

Een interessante stelling post je hier. Daarmee bedoel ik natuurlijk het dikgedrukte deel.
Kun je even toelichten waarom regiobescherming een zwak punt is bij een franchise formule.
Waar slaat die opmerking over onschuldig tot het tegendeel is bewezen in het kader van een rechtenstudie op? Of snap je niet dat dat een basisprincipe van het nederlandse recht is.
Ik snap wel dat dat een basis principe is van ons rechtssysteem. Maar ik denk dat jij het nog niet helemaal begrijpt. En daarmee doel ik nog steeds op de eerste paar postings die je hebt gemaakt hier in het mlm gedeelte. Namelijk, dat je beweerde dat de tegenstanders lui zijn, en dat ze leugenaars zijn. Daar zijn geen bewijzen voor gegeven, alleen een zwak excuus dat je niet alle tegenstanders bedoelde.
Dus voor de derde keer blijkt dat het vingertje dat je naar me wijst naar jou wist. Dank je. Driemaal is scheeprecht, je mag terug naar af (maar dit keer wel opletten tijdens de les hé?!)
Ik blijf wel bij de les, maar ik moet wel even melden dat ik steeds meer moeite krijg met begrijpend lezen, aangezien je steeds meer spelfouten gaat maken en er af en toe wel erg kromme zinnen staan. Maar dat zal ik maar wijten aan je opwinding om de tegenstanders te overtuigen van jouw gelijk.

Maar ik blijf met smart wachten op je argumentatie betreffende je stelling dat regiobescherming een zwak punt is van een franchise-formule

justkis
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2008 18:14

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door justkis »

Waar maken we ons toch druk om.!!!!

Ik gebruik ACN als vervoersmiddel om mijn doelen te realiceren.
Het is super en is voor een lange termijns visie.
Werken met MLM ( Met Lachende Mensen ) betekent veel positiviteit,
met een zeer goed product die iedereen elke dag gebruikt. Simpel.
Er zijn mensen die daar niet mee om kunnen gaan.
Vandaar dat er veel over gepraat wordt.

Oordelen is makkelijker dan ervaren.
Ervaren wat het voor jezelf kan betekenen
en daar een keuze in maken.

I just keep it simple

Justkis.com

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En justkis is de volgende newbie die ons wel even komt vertellen hoe het zit.
Zeg justkis, misschien kan jij deze vraag beantwoorden.
Waarom geeft Donald Trump wel lezingen aan acn-ers om ze te vertellen dat ze het goed doen maar begint hij zelf niet als distributeur, werkt zijn bedrijf niet met acn en neemt hij geen aandelen in acn?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Jun 2008 12:23 door antileugens

Niet dat ik het met die stelling eens ben maar ik stookte het vuurtje ff lekker op en gehapt dat er word. Dit laat maar weer eens zien hoe de tegenstanders van MLM elk argument aangrijpen om hun gelijk te krijgen, ook al is het kolder.

Dit topic gaat toch echt over de voor en nadelen van ACN. Antileugens wil een aantal personen een ban bezorgen maar moet oppassen hier zelf niet tegenaan te lopen wegens chat-gedrag.Moet ik nu ook uitkijken naar een ban. :wink: . Vuurtjes opstoken moet je op de camping doen antileugens, hier spreken wij over ACN.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door nettewerker »

ik ben heel blij dat mlm zonder regiobescherming werkt. Hoe meer mensen 'reclame' maken, des te meer ik daar ook van meeprofiteer.

Samen sta je sterk.

ps RE/MAX werkte in het verleden wél met regiobescherming, ging per gebied van 25.000 inwoners.

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door nettewerker »

Franchise contracten zijn heel eenvoudig te vinden / verkrijgen bij de Nederlandse Franchise Vereniging. Gewoon ff googlen ;)

www.nfv.nl

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door nettewerker »

Een hoop mlm aanhangers beweren dat ze goed onderzoek plegen, alleen wel jammer dat ze tot nu toe weigeren om de resultaten van hun onderzoeken te delen met anderen, waardoor ze toch telkens weer de kansen laten liggen om het mlm principe in een goed daglicht te zetten
Omdat MIJN conclusies niet belangrijk zijn. Als je je EIGEN onderzoek doet, kun je je EIGEN conclusies trekken.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je hoeft wat mij betreft je conclusies met ons niet te delen. Maar je bronnen wel. Dan kunnen wij deze ook gebruiken.

justkis
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2008 18:14

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door justkis »

Succes is een keuze

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

Succes is een keuze volgens Justkis. Ietswat kort door de bocht naar mijn smaak en al helemaal als het over ACN gaat.
]Maar ............. het goede nieuws voor jou is, dat jij vanaf nu niet meer hoeft te behoren bij deze 95%. Vanaf nu kun je een zeer succesvolle, geldproducerende ACN business opbouwen, en dat is eigenlijk heel simpel als je weet WAT je moet doen en HOE je dat moet doen.

"Deze Exclusieve En Streng Bewaakte
Marketing Geheimen Zijn Pertinent Noodzakelijk Om
Jouw ACN Business Zeer Succesvol Te Bouwen ......



........En De Waarheid Zal Soms Behoorlijk Schrikken Zijn .........

.... Maak Nu De Meest Belangrijke Zakelijke Beslissing Ooit
Door Dit Gratis Rapport Nu Aan Te Vragen ......
En Je ACN Business Zal Nooit Meer Hetzelfde Zijn "






Dit gratis rapport met exclusieve en streng bewaakte Marketing
geheimen gaat over meer dan 30 jaar marketing ervaring. Het heeft duizenden en duizenden mensen geholpen, net als jij en ik, in meer dan 22 verschillende landen om hun business te laten groeien (ongeacht wat zij voor product, dienst of business hadden). Veel mensen die deze marketing geheimen gelezen en geïmplementeerd hebben, die jij nu ook in jouw bezit krijgt, hebben ieder voor zich gigantische resultaten. Iedere keer weer. Zo geregeld als de klok.


Hier Alvast Een Tipje Van De Sluier Waar Je
Direct Toegang Tot Krijgt :







è 3 simpele dingen die je DIRECT kunt doen om de komende week meer RVP's in jouw ACN business toe te voegen dan je de laatste 60 dagen hebt gedaan.
è Een bewezen en simpele techniek die 42 seconden in beslag zal nemen, om letterlijk de woorden : "Ik ben niet geïnteresseerd" van elke prospect die je vanaf nu spreekt om te zetten in "Hoe kan ik bij jou inschrijven" ?
è De meeste krachtige vormen van marketing die ertoe leiden dat prospects jou benaderen in plaats van hen achterna zitten (hint : je hoeft nooit meer je vrienden en familie te smeken of 3-weg gesprekken te voeren).
è Hoe je een hongerig publiek creërt die niet kunnen wachten om van ACN diensten én business te horen, zonder je huis te hoeven verlaten.
è Hoe honderden, zelfs duizenden mensen zich vanaf nu aan je vastklampen voor jouw ACN diensten én business, nog voordat je met ze gesproken hebt.
è Hoe je een meester in marketing wordt en hoe je een 6 of zelfs 7 cijferig inkomen per jaar verdiend en zo veel andere, zeer krachtige, levensveranderende technieken...................
Hoe misleid je de mensen in al zijn glorie.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig dat nou juist dat stukje van een NIET mlm bedrijf moet komen dat probeert misbruik te maken van mensen die niet doen wat ze doen moeten.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

Woon je in je computer? 3 minuten is een snelheids-record.

Gesloten