LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

MLM is een goede manier om je geld te verdienen.

Ja, ik zet graag mijn vrienden en famillie af.
5
28%
Ja, het is DE nieuwe manier van marketing voor het millenium
4
22%
Nee, het zijn piramide spelen waabij mensen worden opgelicht
8
44%
Nee, want MLM is het werk van de duivel. SATANSKINDEREN !! WHahahaha
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Info »

Hoe is de algemen stemming hier over MLM.....Ben benieuwd...

hill

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door hill »

stem
ja het is de nieuwe marketing voor de toekomst.

hill

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door hill »

Hill . ik wil even mededelen dat ik niet bij een mlm bedrijf zit.
maar als journalist dit bedrijfsvorm dagelijks volgt.

Arie

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Arie »

Als journalist ?

'dit' bedrijfsvorm ?

Arie

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Arie »

'ik.......dagelijks volgt' ?

miertje

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door miertje »

MLM is de manier om je toekomst veilig te stellen.

Gast

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Gast »

Als mensen dat willen dan moeten ze het gewoon doen.

Thea

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Thea »

Ja, het is DE nieuwe manier van marketing voor het millenium.

Wilt u op deze manier proberen om geld te verdienen, informeer dan bij de juist instanties over de bedrijven die hiermee werken en doe dan een goede keuze.
Want er is veel kaf onder het koren.

Rebecca

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Rebecca »

MLM is diefstal en het bestaat al vele tientallen jaren, dus Thea die zegt dat het iets van dit millenium is liegt al bij voorbaat.
Mensen trap hier nooit in, het kost je alleen maar geld en je vriendenkring.
De enige vorm van MLM die ooit echt aangeslagen is was Tupperware, de rest is altijd mislukt en kost degenen die erin getrapt zijn vele duizenden Euro's

Gast

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal waar Rebecca het bstaat al jaren. Herbalife en noem die gangsters maar allemaal. Het is 1 pot nat.

Thea

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Thea »

Wat een geweldig forum is dit zeg!
Wordt er hier om je mening gevraagd via deze pol en dan wordt je ook nog aan gesproken op je mening.
Er wordt nota bene niet goed gelezen en daardoor valselijk beschuldigd als een leugenaar.

Rebecca ik heb geschreven voor en niet van en de betekenis van deze woorden verschilt enigzins wel.
Je zegt dat ieder mlm-bedrijf een oplichter is en daarna zeg je iets positiefs over Tupperware.
Klinkt dit niet een beetje vreemd?
En betekent dit dat je ook geen Tupperware in huis hebt omdat je mlm diefstal vindt?

Gast

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn vrouw heeft een tupperwaredoosje.

meneer

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door meneer »

domme mensen doen mee aan een piramidespel
domme mensen denken dat networkmarketing een piramide spel is.Losers doen mee met een piramidespel. losers die beginnen met networkmarketing gaan het toegeven dat ze in het verleden een loser waren.

overigens zijn losers in elk beroep een loser.

Norbert

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Norbert »

MLM, Multi-Level-Marketing, ook wel Netwerkmarketing genoemd, is bedacht/uitgevonden in 1959 door Rich Devos en Jay Vanandel.
Hun bedrijf heet Amway. Vanwege het grote succes van hun concept, hebben velen tevergeefs getracht het te kopiëren.
Onder deze kopieën bevinden zich helaas vele malafide organisaties die mensen soms werkelijk tot op het bot financieel hebben uitgemolken.
Komt u dus een concept tegen waarvan de aanbieder zegt: het lijkt op Amway, vraag u dan op de eerste plaats waarmee u liever werkt: een copie of het origineel. Toch de copie? Leg dan het Sales- en Marketingplan van Amway en die copie eens naast elkaar en vink af om zo uw risico te beperken en te bepalen of we hier praten over MLM of een dan de vele piramide-organisaties, die in Nederland verboden zijn zoals u weet.

MLM is alléén geschikt voor die mensen die werkelijk doelen kunnen stellen en dat is maar 2% van de werkende bevolking. Indien u niet tot die 2% behoort begin er dan niet aan en bespaar u de teleurstelling!!

VJJK

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door VJJK »

Donald Trump werd in een TV programma gevraag hoe hij NU geld zou verdienen.
Hij antwoorde werken met een goed bedrijf die Network Marketing bedrijft.
Enige mensen in het publiek lachten toen. Donald reageerde door te zeggen
DAAROM zit IK nu hier en jullie daar!
MLM en/of Networkmarketing is NU de toekomst!
Door de privatisering/liberalisering van de voormalige overheidsdiensten; Telefoon,
Energie etc. is er NU voor een onafhankelijk vertegenwoordiger van een particuliere
leverancier van DEZE diensten een goede mogelijkheid goed, en eerlijk geld te
verdienen!!!! :!: :!: :!:

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Info »

Beste VJJK,

Welk TV programma ? Wanneer uitgezonden ?

Ik denk dat dit een fantastisch praatje is wat je op 1 van je 'gezellige' MLM bijeenkomsten hebt gehoord. Ik geloof er namelijk geen woord van.

Trump is rijk geworden in de real estate. Hij heeft een aantal zeer mooie stukken onroerendgoed in eigendom waar hij bijzonder veel rendement uit haalt. Je maakt mij niet wijs dat zo iemand voor zo'n drastische werkwijze verandering zou gaan.

En zo denderend gaat het niet meer met Trump, (hoe vaak is hij nu al bijna falliet geweest ?)dus misschien dat je hem kan bellen, misschien wil ie wel instappen in welk MLM bedrijfje je dan ook in zit.

Mvg.
Info

marc hollander
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2003 02:54

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door marc hollander »

Het is jammer dat de heer info, niet moedig genoeg is om zijn eigen gegevens, zoals naam etc. te vermelden op dit forum, misschien is dat ook een indicatie omtrent zijn uitspraken.????? Verder is het ook jammer dat de enige manier waarop hij mij en anderen schijnt te kunnen aanvallen, het feit is dat de uitspraak van donald trump niet waar zou zijn. Waar is zijn bewijs???

Ik blijf bij de dingen die ik heb gezegd... en nogmaals ik ben op geen enkele manier verbonden bij netwerk marketing. Het is jammer dat de heer of mevrouw info alleen anekdotes aan kan vallen (voorzover het waar is wat hij/zij zegt, ik nodig u allen uit te onderzoeken wat de waarheid is.)

tijd aan dit soort mensen besteedt ik eigenlijk liever niet. 1 ding weet ik zeker, meer dan de middelmaat zal de heer/mevrouw info nooit presteren.

marc hollander
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2003 02:54

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door marc hollander »

OOh ja, en mijn emailadres staat er dus wel gewoon bij.

Gast

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Gast »

ja hotmail ook zo foney

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: MLM, een goede manier om je geld te verdienen ?

Ongelezen bericht door Info »

Het is jammer dat de heer info, niet moedig genoeg is om zijn eigen gegevens, zoals naam etc. te vermelden op dit forum, misschien is dat ook een indicatie omtrent zijn uitspraken.????? Verder is het ook jammer dat de enige manier waarop hij mij en anderen schijnt te kunnen aanvallen, het feit is dat de uitspraak van donald trump niet waar zou zijn. Waar is zijn bewijs???

Ik blijf bij de dingen die ik heb gezegd... en nogmaals ik ben op geen enkele manier verbonden bij netwerk marketing. Het is jammer dat de heer of mevrouw info alleen anekdotes aan kan vallen (voorzover het waar is wat hij/zij zegt, ik nodig u allen uit te onderzoeken wat de waarheid is.)

tijd aan dit soort mensen besteedt ik eigenlijk liever niet. 1 ding weet ik zeker, meer dan de middelmaat zal de heer/mevrouw info nooit presteren
Alle mensen, komen al jullie MLM'er met dezelfde slechte non-argumenten ? Ik heb deze zelfde discussie al zo vaak gevoerd op dit forum, maar vooruit, nog 1 keer dan....

Wat maakt het in vredesnaam uit of ik anoniem of met een hotmail adres reageer ? Of ik nu Info of Marc Hollander boven mijn post zet, de anonimiteit is precies hetzelfde.

Ten tweede, jij haalt Donald Trump aan, dan dien JIJ met een bronvermelding te komen, maar ik kan aantonen dat hij dit nooit gezegd heeft. Check: http://www.worldwidescam.com/trump2.htm
De enige die deze urban legend trouwens steeds aanhalen zijn MLMers die rotzooi willen slijten. Typ maar 'Trump on Letterman' in bij google. Dus nogmaals de vraag: Welke show ? Wanneer uitgezonden ?

En net als alle andere MLMers, kijk maar in de andere forums, kan ook jij alleen beargumenteren door terug te vallen op slappe persoonlijke aanvallen. Inhoudelijk is het lucht. Zeer typerend.

En misschien stijg ik wel nooit boven de middelmaat uit. Maar 1 ding is duidelijk. Ik stijg in elk geval al VER boven jou uit.

Mvg.
Info

Gesloten