LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mlm met beleggen en bekende belegger

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

mlm met beleggen en bekende belegger

Ongelezen bericht door bobcat »

Dit waart momenteel rond als een ware hype. Optionalert. MLM in beleggen met Harm v Wijk als GURU dan moet het toch goed zitten niet? Of is dit wederom een plan waarbij teamopbouw het enige doel is en niemand het product gebruikt. Zou zo iemand als Harm daarvoor lenen? Of zit ik nu helemaal fout...

Bob

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: mlm met beleggen en bekende belegger

Ongelezen bericht door newmikey »

Onnodig om hier nog te veel over te gaan roepen. Als het kwaakt als een eend, zwemt als een eend...

Natuurlijk is het een scam, wat had je zelf gedacht?
Met AEXAlert hebben we de afgelopen 2 jaar 60% rendement behaald.
Dat zou je eerste waarschuwing moeten zijn. Als dat maar voor de helft waar was dan zou het de koppen van alle kranten al maanden hebben overheerst. Niet dus.
Via sms en e-mailberichten krijg je signalen (alerts) over de aan- en verkoop van opties. Het enige wat je hoeft te doen is deze signalen exact opvolgen. Het resultaat is dat je winst gaat maken.
Waarschuwing nummer 2; als het zó makkelijk is, waarom worden er dan betalende slachtoffers gezocht? Degene die de signalen opstelt kan toch extreem véél meer winst maken door de informatie juist niet te delen? Is deze meneer een filantropische instelling soms?
Kennis is alles! Daarom krijg je informatie via sms en e-mail, en via online seminars. Daarmee vergroot je je Financieel IQ. De informatie is er specifiek gericht op gericht om met een bewezen systeem winstmaken met opties op de AEX, S&P, Russell en de DAX.
Waarschuwing nummer 3: als ik niets anders hoef te doen dan de "signalen exact op te volgen" waarom zou ik dan mijn "financieel IQ" moeten verhogen?
Bovenop de winst die je behaalt met de opties, kan je max. €7,- provisie ontvangen voor ieder abonnement dat onder je (in jouw team) wordt afgesloten. Het mooie is dat je niet eens perse zelf mensen hoeft in te schrijven om je team te laten groeien.

Jouw team groeit ook door mensen die door de upline of via de website onder jou worden geplaatst. Wil je over je team uitbetaald krijgen dan moet je minimaal 1 persoon en maximaal 4 personen zelf
Waarschuwing nummer 4 en de grootste tot nu toe: je 'verdient" provisie voor het aanbrengen van mensen die ieder voor zich weer nieuwe mensen aanbrengen. Traditionele pyramide die in dit geval aan de verkeerde kant van de wet belandt, eerder nog een platte Ponzi eigenlijk.

Maar, leef je uit zou ik zeggen!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: mlm met beleggen en bekende belegger

Ongelezen bericht door Prolix »

bobcat schreef:Dit waart momenteel rond als een ware hype.
Maar niet hier. Waar dan wel?

Gesloten