LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nova Lusus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Je mag natuurlijk blijven geloven dat het negativiteit is of je kunt eens gaan uitzoeken hoe het werkelijk zit. Je bent gewoon betrokken bij iets wat bij de wet verboden is. Tenminste, als het waar is wat er beweert wordt. Ik zit te wachten op het compensatieplan dus ik hou jullie op de hoogte (als ik het krijg).

Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus jouw sponsor heeft er dankzij mijn waarschuwing ineens een extra lid bij. :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student26 »

Ach E, mede dankzij mij is meester oplichter Ad ook al foetsie en M en studentje met hun leugens ook al. Nu jij nog met je gezwets en er kan weer eerlijk gediscussierd worden.
Hahaha je hebt nog steeds evenveel fantasie als destijds teledom! Er zijn genoeg redenen voor mij om hier niet meer mee te doen met de discussies, maar jij zit daar absoluut niet tussen, prutser!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Er zijn genoeg redenen voor mij om hier niet meer mee te doen met de discussies
Je bent eindelijk 27 geworden??
Je bent zélf mlm-er geworden?? (zeg eens eerlijk!!!)
Je hebt je vergist en bent niet in 1926 geboren???
Je bent klaar met je studie?????

Vertel.....

So be it :wink:

student 26

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student 26 »

Is niet zo moeilijk hoor, in te loggen onder een andere naam. Of dacht je nou echt dat studentje zijn mond kon houden. Pffff, echt niet.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student26 »

e bent eindelijk 27 geworden??
Je bent zélf mlm-er geworden?? (zeg eens eerlijk!!!)
Je hebt je vergist en bent niet in 1926 geboren???
Je bent klaar met je studie?????
Ben 29, maar heb destijds student26 als naam ingevuld, achteraf gezien niet zo handig inderdaad.

Je zult mij nooit tegenkomen in een MLM. Mijn standpunten over MLM zijn hetzelfde als destijds: MLM is een valse belofte.

Ik ben geboren in 1978.

Ik ben jaren geleden al afgestudeerd, en ben inmiddels aan een nieuwe studie naast m'n baan begonnen (registeraccountant).

Al die zaken zijn geen reden om me niet te mengen in de discussies. Reden is doodsimpel: geen zin meer in het oeverloze gezanik. Discussieren met MLM'ers lijkt sterk op discussieren met religieuzen: je praat tegen een muur, die lui hebben een enorme plaat voor hun kop, kunnen enkel doelredeneren en proberen je op alle punten te pakken, behalve op de inhoudelijke. Ze weten op 1 of andere manier het verhaal altijd zo te draaien dat het lijkt alsof de rest gek is (zie ook Teledom met z'n idiote idee dat hij de reden is dat ik hier niet meer kwam). Oeverloos gezwam dus, en dat is blijkbaar in al die tijd niet veranderd.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student26 »

Is niet zo moeilijk hoor, in te loggen onder een andere naam. Of dacht je nou echt dat studentje zijn mond kon houden. Pffff, echt niet.
Ik kan je niet bewijzen dat ik hier al tijden niet meer geweest ben. Vraag de log van Radar maar op als je daar per se bewijs voor wilt zien.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Ben 29, maar heb destijds student26 als naam ingevuld, achteraf gezien niet zo handig inderdaad.
Ach.......
Je zult mij nooit tegenkomen in een MLM. Mijn standpunten over MLM zijn hetzelfde als destijds: MLM is een valse belofte.
Niks bij geleerd dus?? :lol:
Ik ben geboren in 1978.
Oh, oh....! Móest ook eigenlijk wel....
Jeugdige overmoed en koppigheid? :?
Ik ben jaren geleden al afgestudeerd, en ben inmiddels aan een nieuwe studie naast m'n baan begonnen (registeraccountant).
Je weet inmiddels dat er zéér intelligente mensen zijn en zo dom als het achtereind van een varken ....??
Al die zaken zijn geen reden om me niet te mengen in de discussies. Reden is doodsimpel: geen zin meer in het oeverloze gezanik. Discussieren met MLM'ers lijkt sterk op discussieren met religieuzen: je praat tegen een muur, die lui hebben een enorme plaat voor hun kop, kunnen enkel doelredeneren en proberen je op alle punten te pakken, behalve op de inhoudelijke.

Je wéét dat het niet waar is, maar je mag je tijdelijke glorie halen.
Je verdwijnt toch weer.Beetje laf, maar OK.
Ze weten op 1 of andere manier het verhaal altijd zo te draaien dat het lijkt alsof de rest gek is
Klopt ook vaak, hè?
(zie ook Teledom met z'n idiote idee dat hij de reden is dat ik hier niet meer kwam). Oeverloos gezwam dus, en dat is blijkbaar in al die tijd niet veranderd.
Is een verhaal apart.
Hij zit gewoon iedereen te jennen.....

Succes met je carriere.....

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

MLM is een valse belofte.
Sprong er nog even uit.....

Een valse belofte....
Voor wie??
Voor jou? Jou "inziens"???
Of voor de tienduizenden die er al jaren en jaren een modaal inkomen uithalen??

En weet je wat???
ELKE cent komt uit OMZET!
Van de aankopen van klanten!

Of ben je zo naief dat er zulke bedragen uitbetaald kunnen worden alleen over "eigen omzetten".....?
Pas op...,je bent registeraccountant!!!:wink:
We hebben een bevriend echtpaar, beide registeracc bij de overheid....
Flexibel? Eigen hoofd? Vergeet het maar! (Wel lieve mensen!! Ben jij misschien ook wel!
Maar kun je ook je vooroordelen opzij zetten???)
Helaas.....

SBI

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student26 »

Zoals je zelf al concludeert, ik ga er niet meer op in. Zag toevallig dat ik hier genoemd werd en daar wilde ik wel even op reageren. Maar de rest van je onzin mag je met de rest bespreken. Ik heb daar in het verleden al genoeg over gezegd, en mijn standpunten op dat gebied zijn niet veranderd. Niet omdat ik "niets bijgeleerd heb", maar omdat ik geen enkel degelijk, niet onderuit te halen, argument van de MLM'ers heb gezien die mijn standpunten, en die van mijn mede "anti-MLM'ers", onderuit halen. Dus ook niet uit lafheid, zoals je er zo subtiel tussen weet te plaatsen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Dus ook niet uit lafheid, zoals je er zo subtiel tussen weet te plaatsen.
Het WAS een geintje..., maar wel een beetje gemeend.:wink:

En wanneer je hier de discussies écht gevolgd hebt, kan ik me niet voorstellen dat een intelligent mens je eerder genoemde uitspraak kan handhaven, maar..., so be it.
Zoals je zelf al concludeert, ik ga er niet meer op in. Zag toevallig dat ik hier genoemd werd en daar wilde ik wel even op reageren. Maar de rest van je onzin mag je met de rest bespreken. Ik heb daar in het verleden al genoeg over gezegd, en mijn standpunten op dat gebied zijn niet veranderd.
Heb ik geen moeite mee.
Niet omdat ik "niets bijgeleerd heb", maar omdat ik geen enkel degelijk, niet onderuit te halen, argument van de MLM'ers heb gezien die mijn standpunten, en die van mijn mede "anti-MLM'ers", onderuit halen.

Sorry, dacht even met een weldenkend mens te maken te hebben.:oops:

Maar ik begrijp dat JIJ óók het verschil dus niet weet over premie OVER een omzet... en een premie VAN een omzet???
Jammer, maar.... so be it.
Een verschijnsel wat blijkbaar vaker voorkomt bij hoogbegaafde accountants...:(

Nogmaals, succes met je carriere.

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

En je gaat nu toch niet in de put zitten... omdat een mlm-er je "op je donder" geeft hè??

SBI :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Maak je nou dat je wég komt!!!!?????

SBI....:lol:

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Toch wel grappig dat S er meteen is. Zou hij soms onder een ander synoniem al een tijdje aan het ageren zijn, zoals ik al vermoede maar heb ik hem nou uit de tent gelokt.
Ik heb dat twee keer geprobeert en zoals het een goed tegenstander beaamt kon hij zich niet inhouden.

Hahaha.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door student26 »

Laatste reactie.
Toch wel grappig dat S er meteen is. Zou hij soms onder een ander synoniem al een tijdje aan het ageren zijn, zoals ik al vermoede maar heb ik hem nou uit de tent gelokt.
Nee Teledom, je hoeft jezelf niet op de schouder te kloppen. Was stom toeval dat ik het las. Ik zie dat je nog steeds niet verder komt dan leugens en insinuaties. Some things will never change.

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach nepstudent, je hebt nog niks geleerd. Student begint niet meteen met schelden, dat doet alleen E. Maar E is niet zo slim. En nee, dat is geen belediging, dat is een feit.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Als je de inhoudelijke discussies niet meer aan durft, 26, dan kun je ook beter niet meer op zulke uitspraken reageren.

Wat was ook al weer voor jou het struikelpunt, 26??
In elk geval NIET de "toolbusiness" toch?
Wat wel, ook weer??
De verzadiging die "straks" komt??
De miljarden mensen die "het slachtoffer" zijn van mlm??? (gewoon "gestopt" zijn, dus... :roll:)
Euhhhh, euh..... omdat er geld verdiend wordt aan de inspanningen van anderen, zeker???

Of ga je weer op de excessen over, waar wij óók tegen knokken?? Zoals de mispresentaties???

Dan zijn we dus eigenlijk "medestanders"???
(Maar hoe verklaar je dát t.o. je vr en fam, hè???? :oops: )

So be it

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door S. »

Toch wel grappig dat S er meteen is. Zou hij soms onder een ander synoniem al een tijdje aan het ageren zijn, zoals ik al vermoede maar heb ik hem nou uit de tent gelokt.
Ik heb dat twee keer geprobeert en zoals het een goed tegenstander beaamt kon hij zich niet inhouden.

Hahaha.
Pas op he, er is hier maar één S. :wink:
Zoek voor 'student26' maar een andere afkorting.
Dit even om de boel hier duidelijk te houden.

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik schreef S niet S.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Nau......
Van de 137 postings zullen er toch wel 100 gaan over de "toolbusiness", Ééngel....

Laat er eens een stel zien....?

SBI...:lol:

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik had al eerder gezegd dat ik NL geen MLM vind maar het korte geheimgeheugenprobleem is wijdverspreid (of is dat wel zo?!)

Gesloten