LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Het betreft hier WIN en geen discussie over het exacte percentage belastingen. Wat ik schets is slechts een voorbeeld hoe ik ertegen aan kijk.
Feiten zijn blijkbaar niet van belang, dat laat je opnieuw zien.
Jijzelf begint over Euphony, en over hoe ondernemers liever investeren in hun bedrijf dan winstbelasting betalen. Totdat je erop aangesproken wordt. Dan ineens is het van belang dat het over WIN gaat.

Als jij enkel over WIN wil praten, begin dan niet over andere zaken in een WIN topic.
HW007 schreef:Hoe je het zou kunnen uitvinden ? Weet ik niet. MLM bedrijven hebben vaak geen deponeringsplicht van cijfers. Wellicht dat via internet een en ander te vinden is.
We hebben het hier al eerder over gehad. Deponeren van jaarcijfers geeft geen inzicht in de marktaandelen. Jij als oud directeur en huidig ondernemer zou dat moeten weten.
HW007 schreef:Die kennis kan interessant zijn, maar voor mij teveel inspanning om uit te zoeken. Ik beperk me tot mijn eigen MLM activiteiten. Hen ik mijn handen vol aan.
En toch weerhoudt dit je niet van het doen van claims.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

@HW007, zolang jij claims blijft doen, dan blijft er een eis tot onderbouwing volgen. Als jij claims doet die algemeen geldend zijn, ja, onderbouwing is dan zelfs een vereiste, en staat in de forumregels.

En inderdaad, ik begin over of je in het juiste topic zit. Jij hebt zelf al enkele malen gesteld dat mensen on topic moeten blijven. Pas dat op jezelf toe, in plaats van anderen erop te wijzen.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HWOO7 schreef:Reclame ? Ik heb de onwaarheden rechtgezet, waarop vervolgens door anti-MLM-ers vaak op de knop werd gedrukt voor klagen.

Als je anti-MLM betoog als een kaartenhuis in elkaar zakt, dan moet je iemand wel laten bannen. Stel dat je jezelf nog meer voor schut zet.
We zitten nog steeds te wachten op welke onwaarheden er nu geplaatst zouden zijn hier.
Alsmede het zogenaamde in elkaar zakken van het kaartenhuis.

dirkplag
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 nov 2011 13:37

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door dirkplag »

Ik ben benaderd door een mevrouw die graag wilde dat ik mee ging doen in het 'franchise-concept'.

In eerste instantie kreeg ik een e-mail waarin stond dat mijn CV er zo goed uitzag en dat ik paste bij het profiel dat zij open hadden staan. Daarop heb ik gereageerd dat ik blij was met het compliment, maar dat ik uit de genoemde website niet kon opmaken wat er nou precies gedaan werd (www.more-marketing.nl) en wat ik zou mogen doen.
Daarop volgde een telefoongesprek.
Het telefoongesprek startte met wat vragen van deze mevrouw: 'zie je de markt van de wellness industrie?' e.d. Ik gaf aan dat ik zag dat deze markt bestaat en ik stuurde aan op een uitleg van wat ik precies zou moeten doen. De vriendelijke mevrouw heeft mij geprobeerd dit uit te leggen, maar eerlijk gezegd begrijp ik er nog steeds niets van. Het enige dat ik heb begrepen is dat ik andere mensen enthousiast zou moeten maken om ook andere mensen enthousiast te maken. Ze zouden dan enthousiast moeten zijn over 'De Wellness industrie'. Toen ik aangaf dat het ook ging om het verkopen van spullen, haastte de mevrouw zich te zeggen dat iemand anders de spullen verkocht. (Wat ik hier 'spullen' noem, werd door de aardige mevrouw 'voedingssuppleties' genoemd. Ik denk dat dit pillen zijn?)
Het was me nog steeds niet echt duidelijk, maar ik vroeg verder: 'Hoe zit het met beloning, wat is het mijn verdienmodel als franchisenemer?'
Antwoord: 'Ik hoor aan je dat je een groot vraagteken boven je hoofd hebt en dat je hier heel weinig voor voelt'
???
Ik zei dat ik dat niet echt kon zeggen, omdat ik er nog geen snars van begreep. Toen werd mij verteld dat ik geld verdiende door andere ondernemers te enthousiasmeren voor de Wellness industrie (werven dus) en een marge op de producten. Dus ik verkoop wel producten, was mijn vraag. Dat was niet zo....
Toen vroeg ik nog een keer uit te leggen wat ik precies moest doen, hoe ik dat moest doen en wat ertegenover stond. Dat kon niet in een telefoongesprek, was het antwoord.
Dat vond ik een mooi moment om aan te geven dat ik geen interesse had, maar eerlijk gezegd is het mij nog steeds volstrekt onduidelijk wat je nou precies moet doen. Via de website ben ik terecht gekomen op WIN en via WIN in Google bij dit forum.
Wie kan mij vertellen wat je nou precies moet doen? Wat is MLM en waarom is het goed of fout?
Dank.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wie kan mij vertellen wat je nou precies moet doen? Wat is MLM en waarom is het goed of fout?
Dank.

Wat je kunt doen is lezen.
Zoals je kunt zien staan hier diverse topics, met heel veel berichten.
8) Dat schrikt misschien even af, maar zo'n beetje alles wat er over MLM, Wellness, enz. te zeggen is, is daarin gezegd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

Jolijn schreef:Wie kan mij vertellen wat je nou precies moet doen? Wat is MLM en waarom is het goed of fout?
Dank.

Wat je kunt doen is lezen.
Zoals je kunt zien staan hier diverse topics, met heel veel berichten.
8) Dat schrikt misschien even af, maar zo'n beetje alles wat er over MLM, Wellness, enz. te zeggen is, is daarin gezegd.
+1

Alles wat al gezegd eens nog eens zeggen lijkt mij nu niet de oplossing tenzij dat nu precies is waar hier naar gehengeld wordt...

dirkplag
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 nov 2011 13:37

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door dirkplag »

newmikey schreef:
Jolijn schreef:Wie kan mij vertellen wat je nou precies moet doen? Wat is MLM en waarom is het goed of fout?
Dank.

Wat je kunt doen is lezen.
Zoals je kunt zien staan hier diverse topics, met heel veel berichten.
8) Dat schrikt misschien even af, maar zo'n beetje alles wat er over MLM, Wellness, enz. te zeggen is, is daarin gezegd.
+1

Alles wat al gezegd eens nog eens zeggen lijkt mij nu niet de oplossing tenzij dat nu precies is waar hier naar gehengeld wordt...
He, wat een fijn antwoord zeg! d :cry: Hier kom ik echt mee verder...
Als je geen antwoord wilt geven op mijn vraag, antwoordt dan niet! En zeker niet met met suggestieve opmerkingen of ik 'ergens naar aan het hengelen ben'....

Ik heb geprobeerd te lezen, maar zoals jullie misschien gezien hebben is dit een discussie die is gestart in 2003! Dat is ff terug, zoals je misschien begrijpt... Bovendien staan er allerlei ongezouten meningen tussen waarbij het onduidelijk is of ze ook maar enigszins in de buurt komen van de waarheid.
Dat hier diverse topics staan met heel veel berichten is dus precies het probleem. Ik wil graag weten wat MLM betekent en wat netwerkmarketing inhoudt. En als het even kan van een onafhankelijk iemand, dus geen reclamepraat of antipraat...
Ben ik daarvoor aan het verkeerde adres, hier?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door sjoegel »

Beste Dirk,

Het is een en al luchtfietserij. Als je op WIKI kijkt zie je mijn stelling bevestigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

dirkplag schreef: Ben ik daarvoor aan het verkeerde adres, hier?
Ja, natuurlijk! Dit is een consumentenforum, géén informatiecentrum. Hier kom je òf klachten tegen of ontkenningen van klachten.

Ga gewoon even zoeken op Google, Wikipedia etc. lijkt me een stuk beter. Definities zoeken op een discussieforum is niet zo zinvol, lijkt me vrij vanzelfsprekend.

Begin hier eens bijvoorbeeld:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing
http://mlmpage.blogspot.com/
http://mlmwaarheid.50megs.com

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Dirkplag

MLM staat voor Multi Level Marketing. (Netwerk marketing of relatie marketing in het Nederlands).

Als een producent diensten of producten op de markt wil brengen dan kan dat met "dure reclame, gebouwen, personeel, callcenters, transport, etc" (traditioneel), of het kan via MLM. Hierbij vervangt een distributeur de hele riedel van marketing. Doordat de distributeur een relatie netwerk van contacten opbouwt ontstaat mond op mond reclame. Hieruit ontstaan klanten voor het product.

De eisen voor het product moeten zijn: Goed, er moet vraag naar zijn, legaal en continuïteit. Voor iedere ondernemer zijn dergelijke producten op de markt te zetten.

De andere activiteit binnen netwerk marketing is het opbouwen van een team van zelfstandige distributeurs. Dit lijkt makkelijker dan het is. Zoals je in dit forum leest wordt je aan alle kanten tegen gewerkt door mensen die mlm niets vinden. Objectief zijn er maar enkelen.

Netwerk Marketen leer je niet in enkele uren. Wil je net zoveel verdienen als met gewoon werk, dan moet je in begin net zoveel doen. Op langere termijn ondervind je passief inkomen uit de provisie die je ook via je team diensten ontvangt. MLM is alleen succesvol als je een goede coach / sponsor hebt en als je diensten of producten goed zijn.

De negatievelingen hebben, lijkt het wel. de mlm wijsheid in pacht, maar ze staan aan de zijlijn. De beste stuurlui staan aan de kant. Ze weten uitstekend alle negatieve links over mlm op te hoesten. Maar beschouw de geschidenis. Vroeger kwam je ook op de brandstapel als je vertelde dat de wereld rond was en niet plat. Als Columbus niet naar de rand van de Aarde durfde te varen, bestond Amerika niet. Angst voor het onbekende en niet durven toegeven is vaak de oorzaak dat mensen afgeven op MLM, en je geen direct antwoord geven. Als je wilt heb ik wel positieve links over MLM, maar dan gaan de negatievelingen klagen bij de moderator over spam en reclame. Ik ben al een keer geschorst.

Nu ken ik die kliek wel en ze hebben allemaal ongelijk.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:De eisen voor het product moeten zijn: Goed, er moet vraag naar zijn, legaal en continuïteit.
Durgs lijken me ideaal voor mlm. Adverteren is niet mogelijk, je dient van een ander te horen wie een goede dealer is, en de 1 op 1 benadering werkt perfect in die branche.
HW007 schreef: Zoals je in dit forum leest wordt je aan alle kanten tegen gewerkt door mensen die mlm niets vinden. Objectief zijn er maar enkelen.
Kijk, de leugens komen ook weer tevoorschijn.
HW007 schreef:Ze weten uitstekend alle negatieve links over mlm op te hoesten. Maar beschouw de geschidenis.
Goed idee. Laten we eens naar de geschiedenis gaan kijken. De mlm geschiedenis begon met Tupperware en Amway. Zo'n 60 à 65 jaar geleden. Inmiddels zijn we al die jaren verder en is de totale omzet van alle mlm bedrijven tezamen zo'n 100 miljard. Een omzet die Shell in zo'n 3 maanden behaalt. Met veel minder mensen die ervoor actief zijn.
Na 65 jaar met vele miljoenen die optreden als verkoper in de mlm, met tientallen bedrijven en ditto producten haalt mlm een omzet waar Shell 3 maanden voor nodig heeft. Wauw, wat een succesverhaal.

En nu gaan we lachen:
HW007 schreef: Vroeger kwam je ook op de brandstapel als je vertelde dat de wereld rond was en niet plat.
Dus mlm die positief zijn over mlm belanden op de brandstapel?
HW007 schreef:Als Columbus niet naar de rand van de Aarde durfde te varen, bestond Amerika niet.
Het continent bestond al voordat er zelfs mensen waren. Voor Columbus zijn de Vikingen er al geweest, en al Columbus het continent niet herontdekt had hadden anderen dat wel gedaan. Maar ik moet toch even lachen om jouw bewering dat Columbus in zijn eentje een compleet continent gecreëerd heeft.
HW007 schreef: Angst voor het onbekende en niet durven toegeven is vaak de oorzaak dat mensen afgeven op MLM, en je geen direct antwoord geven.
Zo onbekend is mlm niet. Er is genoeg over te vinden en als je gaat rekenen blijken de beloftes gewoon niet waar te zijn.
HW007 schreef: Als je wilt heb ik wel positieve links over MLM, maar dan gaan de negatievelingen klagen bij de moderator over spam en reclame.
En ook hier weer wordt er gelogen. Links die positief zijn over mlm zijn natuurlijk toegestaan. maar anderen belasteren, schelden en reclame maken is niet toegestaan. En voor dat laatste werd HW007 gebanned als ik me herinner.
HW007 schreef:Nu ken ik die kliek wel en ze hebben allemaal ongelijk.
Knap dat jij ons kent. Ik ken namelijk niemand van mijn medeposters hier. Ik deel de mening van een aantal, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze ken.
En als wij ongelijk hebben, hoe dan?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos,

Wat je ook beweert en citeert, en welke uitleg je daar ook aan geeft doet mijn mening niet veranderen.

Ook al haalde tupperware of herbalife of wie dan ook een kwart procent van de omzet van Shell, wat is dan de boodschap ? Meer dan een kwart van de inschrijvers bij KVK haalt de 5 jaar niet eens.

Waarom je zoveel inzicht lijkt te hebben, is me wel duidelijk nu je over drugshandel begint.

Juist beste Kuklos, het continent Amerika bestond al, net als het succes bij MLM al bestaat. Columbus zette de deerste stappen. Net als de MLM pioniers de stappen zetten. Als ze dat niet deden zouden anderen het wel ontdekken. Zie je de gelijkenis in je eigen woorden. Nu er enkele mlm schapen over de dam zijn volgen er meer. Traditioneel ondernemen is de platte Aarde, MLM maakt de Aarde rond. Je bent fantastisch in je beeldspraak.

Op de rest van je betoog hoef ik denk ik niet in te gaan.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Ook al haalde tupperware of herbalife of wie dan ook een kwart procent van de omzet van Shell, wat is dan de boodschap ?
Daar geef je zelf het antwoord al op:
HW007 schreef:Juist beste Kuklos, het continent Amerika bestond al, net als het succes bij MLM al bestaat. Columbus zette de deerste stappen. Net als de MLM pioniers de stappen zetten. Als ze dat niet deden zouden anderen het wel ontdekken. Zie je de gelijkenis in je eigen woorden. Nu er enkele mlm schapen over de dam zijn volgen er meer. Traditioneel ondernemen is de platte Aarde, MLM maakt de Aarde rond.
Als traditioneel ondernemen de platte aarde is (en dus op zijn einde loopt), en mlm de ronde aarde (en dus de toekomst is), waarom is er na 65 jaar dan nog zo weinig omzet in de mlm branche? Waarom zijn niet alle bedrijven overgestapt op mlm? Waarom wordt er dan door alle mlm bedrijven in alle branches minder omzet behaald dan één bedrijf in één branche in één kwartaal?

HW007 schreef:Meer dan een kwart van de inschrijvers bij KVK haalt de 5 jaar niet eens.
En hoeveel mensen stoppen er in de mlm in dezelfde 5 jaar? Naar ik me herinner een veel hoger percentage? Vreemd toch, als de kosten in de mlm zoveel lager zijn.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

MLM, in de vorm van WIN is prima.

Het geeft antwoord op de vraag van een aantal gebruikers en mlm-ers. Niets mis mee dus.

De producten zijn goed, legaal en gewild.

Met WIN kan ik door één deur.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Met WIN kan ik door één deur.
Jij wel. Nu de gemiddelde consument nog.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

De gemiddelde consument is tegenwoordig prima in staat voor zichzelf te kiezen.

De Wellness business staat nummer 1 in de wereldwijde belangstelling zoals je op internet kunt vinden als je even zoekt en vergelijkt.

Dat de belangstelling groeit bij gebruikers en ook bij distributeurs is duidelijk waarneembaar.

De vele afvallers is kenmerkend voor de opstart van een massaal MLM tijdperk. Veel mensenn hebben door dat de goedkopere distributievorm (de klant betaalt niet meer mee aan peperdure reclame campagnes, etc) grote voordelen heeft, en helaas stortten velen zich op de business zonder dat ze voldoende skills hebben (ze hebben er niet voor gestudeerd, mlm wordt nog niet gedoceerd, ze ruiken wel hun kans).

De negatieve mlm geluiden blijven altijd. Er zijn namelijk 4 type mensen:
- de positieve open minded mensen
- de neutralen die afwachten
- de grappenmakers
- de negatieve wikkers en wegers die voornamelijk klagen

Als WIN gebruiker of distributeur richt je jezelf ook niet op de massa, maar op de groep die open minded is. De neutralen en grappenmakers volgen dan vanzelf. Met de wikkers en wegers kun je niet verder. Ze beslissen toch niet en komen steeds te laat door hun getreuzel om van het leven te genieten.

Deel als test de topicschrijvers maar in naar deze 4 groepen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ HW007:

Wat een ongelofelijke verzameling onzin weer.
HW007 schreef:De gemiddelde consument is tegenwoordig prima in staat voor zichzelf te kiezen.
Inderdaad, dus als Euphony niet goedkoper blijkt te zijn, kiezen we daar niet voor. We hebben geen consultant nodig om ons dat voor te rekenen. Kortom, uw baantje is overbodig. We willen geen WIN-pilletjes, ook niet als Gerard Joling ze gebruikt. We willen niet gaan MLM-en, ook niet als Joop van der Ende dat toevallig ook zou hebben gedaan.

We kiezen zelf wel.
HW007 schreef:De Wellness business staat nummer 1 in de wereldwijde belangstelling zoals je op internet kunt vinden als je even zoekt en vergelijkt.
Nummer 1 in de wereldwijde belangstelling; wat moeten we ons daar nou weer bij voorstellen? Hoe meet men zoiets?
HW007 schreef:De vele afvallers is kenmerkend voor de opstart van een massaal MLM tijdperk.
Pff, men roept al decennialang dat nu eindelijk het massale MLM-tijdperk is begonnen. Denkt u nu werkelijk dat we daar nog in gaan trappen?
HW007 schreef:Veel mensenn hebben door dat de goedkopere distributievorm (de klant betaalt niet meer mee aan peperdure reclame campagnes, etc) grote voordelen heeft, en helaas stortten velen zich op de business zonder dat ze voldoende skills hebben (ze hebben er niet voor gestudeerd, mlm wordt nog niet gedoceerd, ze ruiken wel hun kans).
Weer zo'n verzameling onbewezen, clichématig gezeur. Er is nog nooit iemand die heeft aangetoond dat MLM als distributiewijze voordeliger is; MLM wordt nog niet gedoceerd. Neem het nou maar van mij aan, dat zal ook nooit gebeuren.
HW007 schreef:De negatieve mlm geluiden blijven altijd. Er zijn namelijk 4 type mensen:
- de positieve open minded mensen
- de neutralen die afwachten
- de grappenmakers
- de negatieve wikkers en wegers die voornamelijk klagen
En dit slaat natuurlijk alles. Hier geeft u dus openlijk toe dat u op zoek bent naar naïeve mensen. Mensen die, als u tegen hen zegt dat ze geld kunnen besparen door met u in zee gaan, meteen tekenen zonder na te denken of het nu wel daadwerkelijk goedkoper is, of de service wel in orde is, etcetera. Deze uitspraak staat natuurlijk volledig haaks op uw eerdere uitlatingen over de competentie van consumenten om hun eigen beslissingen te nemen.
HW007 schreef:Als WIN gebruiker of distributeur richt je jezelf ook niet op de massa, maar op de groep die open minded is. De neutralen en grappenmakers volgen dan vanzelf. Met de wikkers en wegers kun je niet verder. Ze beslissen toch niet en komen steeds te laat door hun getreuzel om van het leven te genieten.
Uiteindelijk schandalig dat u het liefst mensen heeft die goedgelovig en naïef zijn. En 'wikkers en wegers'? Die heb ik hier nog niet veel gezien hoor. Iedereen hier is er vrij stellig in dat ze niet willen MLM-en. Dat is een vrij robuust standpunt, heeft niets met twijfelen te maken. Als we er achterkomen dat we niet kunnen besparen door over te stappen op uw MLM-bedrijf, dan doen we het niet. Heeft dus niets met twijfelen te maken.

En als 97% van de MLM-ers nooit hun instapfee terugverdienen, dan kun je je toch afvragen of die inderdaad meer van het leven genieten, dan de rest van ons.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten