LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeer enquête: Consumentengedrag tijdens TV reclames

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Sarii
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2013 19:15

Afstudeer enquête: Consumentengedrag tijdens TV reclames

Ongelezen bericht door Sarii »

Hallo,

Mijn naam is Sarah en ik ben vierdejaars student aan de opleiding International Communication and Media. Op dit moment ben ik bezig voor mijn scriptie en wil daarbij graag onderzoeken wat hoe mensen zich gedragen tijdens TV commercials, hoe mensen tegen TV commercials aankijken en wat emoties hiermee te maken hebben. Het invullen van deze enquête zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen. Graag zou ik jullie mening willen horen over dit onderwerp.

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=336897

Edrick
Berichten: 115
Lid geworden op: 29 jan 2013 12:40

Re: Afstudeer enquête: Consumentengedrag tijdens TV reclames

Ongelezen bericht door Edrick »

Wat ze doen is zappen, naar de WC gaan, iets te eten of drinken halen, of al het andere dat je binnen een paar minuten kan doen.

Hoef je geen enquette voor te beginnen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Afstudeer enquête: Consumentengedrag tijdens TV reclames

Ongelezen bericht door VioletPrue »

1. Er zitten zo hier en daar wel wat spelfouten in
2. Je gaat er wel heel erg vanuit dat mensen reclames kijken en ze leuk vinden. Terwijl je zelf eerder de opties geeft of je wel of geen reclame kijkt, en of je reclames wel of niet leuk vindt. Later is dat onderscheid helemaal weg en is de enquete dus moeilijker in te vullen.

Sarii
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2013 19:15

Re: Afstudeer enquête: Consumentengedrag tijdens TV reclames

Ongelezen bericht door Sarii »

Beste VioletPrue,