LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek Inzetbaarheid en Werkplezier

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Ivo84
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2013 12:35

Afstudeeronderzoek Inzetbaarheid en Werkplezier

Ongelezen bericht door Ivo84 »

Beste forumbezoeker,

Voor mijn afstudeeronderzoek in de arbeids- en organisatiepsychologie aan de Universiteit van Amsterdam ben ik op zoek naar respondenten die mijn vragenlijst in willen vullen. De vragenlijst heeft betrekking op inzetbaarheid (employability) en werkplezier. Inzetbaarheid gaat daarbij o.a. over persoonlijke flexibiliteit, balans tussen werk en privé, en het omgaan met veranderende omstandigheden in het werkveld / de organisatie.

Doel van het onderzoek:
In de huidige arbeidsmarkt worden steeds meer eisen aan werknemers gesteld. Terwijl enerzijds het werk intensiever wordt en er meer wordt gevraagd van werknemers, ziet men anderzijds dat de pensioenleeftijd omhoog gaat. Dit betekent dat werknemers niet alleen harder, maar ook langer door moeten werken. Omdat het belangrijk is dat mensen hun werk op een aangename manier kunnen (blijven) uitvoeren, is het essentieel om meer inzicht te krijgen in de factoren die hier een rol in kunnen spelen.

De vragenlijst is te bereiken via onderstaande link (hier vindt u ook verdere informatie over het onderzoek), en het invullen kost ongeveer 15 minuten. Uiteraard worden de door u verstrekte antwoorden anoniem en strikt vertrouwelijk behandeld.

https://nlpsych.qualtrics.com/SE/?SID=S ... qlj5spJQnX

Nb. Als u bereid bent deel te nemen aan dit onderzoek, is het wel van belang dat u op dit moment werk heeft (het maakt niet uit of dit full-of parttime werk is).

Alvast hartelijk dank voor uw tijd en het invullen van de vragenlijst!

Met vriendelijke groet,
Ivo Duursma

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Afstudeeronderzoek Inzetbaarheid en Werkplezier

Ongelezen bericht door sjohie »

Graag gedaan. :D

Gesloten