LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Mushu
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2011 01:07

Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door Mushu »

Hallo,

Voor de bachelor thesis voor de Erasmus Universiteit Rotterdam zoek ik graag studenten of personen op of onder de 28 jaar die een vragenlijst voor mij zouden willen invullen. De vragenlijst gaat over mobiele telefoonabonnementen en mobiele telefoons en is bedoeld voor personen die een abonnement hebben afgesloten (en geen prepaid). Het doel is om meer inzicht te verwerven in hoe studenten en werknemers van deze gebruik maken.

De enquêtes worden anoniem ingevuld, worden gebruikt voor studie en er worden geen gegevens aan derden verstrekt. Het invullen duurt bijna 7-10 minuten. Zou u misschien willen helpen aan het onderzoek door deze vragenlijst in te vullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=205462
(N.B.: Het is belangrijk dat het volledig wordt ingevuld.)

Voor vragen of opmerkingen kunt u een bericht sturen.

Alvast bedankt voor uw moeite :-)!!


Met vriendelijke groet,
Mushu
Laatst gewijzigd door Mushu op 12 jun 2011 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door kuklos »

Waarom die leeftijdsgrens?

Mushu
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2011 01:07

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door Mushu »

kuklos schreef:Waarom die leeftijdsgrens?
Ik denk dat voor veel studenten en mensen van ongeveer onder de 30 jaar het interessant is om een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen en een abonnement af te sluiten. Het kan misschien ook zonder leeftijdsgrens maar dan is de groep denk ik een beetje te groot.
Laatst gewijzigd door Mushu op 12 jun 2011 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door kuklos »

Mushu schreef:
kuklos schreef:Waarom die leeftijdsgrens?
Ik denk dat voor veel studenten en mensen van ongeveer onder de 30 jaar het interessant is om een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen en een abonnement af te sluiten. Het had misschien ook zonder leeftijdsgrens maar dan is de groep denk ik een beetje te groot.
Wat wil je dan precies gaan meten?

Mushu
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2011 01:07

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door Mushu »

kuklos schreef:
Mushu schreef:
kuklos schreef:Waarom die leeftijdsgrens?
Ik denk dat voor veel studenten en mensen van ongeveer onder de 30 jaar het interessant is om een nieuwe mobiele telefoon aan te schaffen en een abonnement af te sluiten. Het had misschien ook zonder leeftijdsgrens maar dan is de groep denk ik een beetje te groot.
Wat wil je dan precies gaan meten?

Ik wil graag kijken naar hoe tevreden klanten zijn met hun abonnement en wat ze graag terug willen zien in toekomstige abonnementen of mobiele telefoons.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door kuklos »

Mushu schreef:Ik wil graag kijken naar hoe tevreden klanten zijn met hun abonnement en wat ze graag terug willen zien in toekomstige abonnementen of mobiele telefoons.
Daarvoor is geen leeftijdsgrens nodig. Daarvoor hoef je niet eens naar de leeftijden te vragen.
Wat wel van belang is is dat de groep die je onderzoekt representatief is. En vormen de mensen die op dit forum komen wel een representatieve groep?

Mushu
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 jun 2011 01:07

Re: Bachelor thesis onderzoek: Mobiele telefoons en abonnementen

Ongelezen bericht door Mushu »

kuklos schreef:
Mushu schreef:Ik wil graag kijken naar hoe tevreden klanten zijn met hun abonnement en wat ze graag terug willen zien in toekomstige abonnementen of mobiele telefoons.
Daarvoor is geen leeftijdsgrens nodig. Daarvoor hoef je niet eens naar de leeftijden te vragen.
Wat wel van belang is is dat de groep die je onderzoekt representatief is. En vormen de mensen die op dit forum komen wel een representatieve groep?
De gegevens van de enquête worden verzameld en in een programma verwerkt. Informatie zoals leeftijd kan een rol spelen bij de resultaten, bijvoorbeeld als je wilt kijken of personen wel of niet meer gaan bellen bij verschillende leeftijd. De mensen op dit forum is misschien niet erg representatief is maar de mensen die wel in de doelgroep zitten mogen natuurlijk zelf beslissen of ze het wel of niet willen invullen.

Gesloten