LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête online taarten bestellen!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Sabrine85
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2013 14:40

Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Sabrine85 »

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sabrine en zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding Media Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en ben bezig met afstuderen. Een deel van de afstudeeropdracht is het op de markt brengen van een nieuw online taartenconcept gericht op online taarten bestellen. Het doel van het onderzoek is een online taarten concept te lanceren dat prima aansluit bij de wensen en behoeften van de doelgroep. De primaire doelgroep van het onderzoek zijn vrouwen tussen de 18 en 65 jaar oud.

En nu de brandende vraag, zouden jullie ook even vijf minuutjes van jullie tijd vrij willen maken om de enquête in te vullen? Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom !

Mocht je anoniem willen blijven, dan vul je jouw gegevens niet in. Uiteraard worden jouw antwoorden en de resultaten niet aan derden verstrekt.

Elke ingevulde respondent helpt!

Alvast bedankt iedereen..[(f)]

De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=343926

PS: Tips en verbeterpunten hoor ik graag [:$]

studentje93
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2013 16:05

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door studentje93 »

Heb hem voor je ingevuld! Heb je je enquete op meerdere forums geplaatst? Ik ben zelf ook bezig met een onderzoek en een bijbehorende enquete en heb hem geplaatst op fok.nl, kan ik je zeker adviseren want je krijgt veel respons. (helaas ook veel vervelende opmerkingen maar ik vind het altijd wel een uitdaging daarop te reageren) Mijn enquete is trouwens ook hier te vinden (enquete 'Vlees een dierlijk product?!')
Succes met je onderzoek en het afstuderen!

Sabrine85
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2013 14:40

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Sabrine85 »

@ studentje93 Hartelijk dank voor het invullen en je tips natuurlijk! Ik zal meteen die van jou ook invullen. Ik heb die van mij ook op Fok.nl gezet, maar nog niet veel respondenten :( Helaas.

Nogmaals bedankt en ik vul die van jou ook in!

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Dan zal ik maar de eerste zijn die 'zeurt' :lol: : bij vraag 9. Hoe vaak bent u online en wanneer het vaakst? ....hoe kan ik 's avonds meer dan 3x per dag online zijn? :?
14. Bij welke taartenaanbieders (taartenwebsites) bestelt/koopt u wel eens een taart? Wilt u hierbij invullen of dat prive of zakelijk is, of beide?
Vraag 15 is pas de vraag of ik überhaupt wel eens taart bestel via internet (nee dus), was het niet makkelijker geweest die eerst te stellen en dan evt. die andere vraag over te kunnen slaan? Die optie is er wél bij vraag 16 namelijk.
Just my '2 cents', sorry. Ingevuld en verstuurd!

Sabrine85
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2013 14:40

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Sabrine85 »

@Fleurtjuh666 Echt super bedankt voor het invullen! Ik kom er gaandeweg ook achter dat andere dingen beter waren geweest :( Het was voor mij de eerste keer zo'n enquete. Ik probeer wel aanpassingen naar aanleiding van alle feedback te verrichten.

Nogmaals bedankt voor het invullen!

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Sabrine85 schreef:@Fleurtjuh666 Echt super bedankt voor het invullen! Ik kom er gaandeweg ook achter dat andere dingen beter waren geweest :( Het was voor mij de eerste keer zo'n enquete. Ik probeer wel aanpassingen naar aanleiding van alle feedback te verrichten.

Nogmaals bedankt voor het invullen!
Graag gedaan, en, zoals het gezegde al zegt: 'van fouten kun je leren'! :)

Sabrine85
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 okt 2013 14:40

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door Sabrine85 »

Fleurtjuh666 schreef:
Sabrine85 schreef:@Fleurtjuh666 Echt super bedankt voor het invullen! Ik kom er gaandeweg ook achter dat andere dingen beter waren geweest :( Het was voor mij de eerste keer zo'n enquete. Ik probeer wel aanpassingen naar aanleiding van alle feedback te verrichten.

Nogmaals bedankt voor het invullen!
Graag gedaan, en, zoals het gezegde al zegt: 'van fouten kun je leren'! :)
hahaha inderdaad! Dankje!!

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Enquête online taarten bestellen!

Ongelezen bericht door kuklos »

Sabrine85 schreef:Het doel van het onderzoek is een online taarten concept te lanceren dat prima aansluit bij de wensen en behoeften van de doelgroep. De primaire doelgroep van het onderzoek zijn vrouwen tussen de 18 en 65 jaar oud.
Ik behoor niet tot de doelgroep. Net als alle andere mannen.

Gesloten