LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
w00te
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2015 09:07

Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door w00te »

Beste mensen,

Momenteel ben ik aan het afstuderen aan de Universiteit Twente. In mijn onderzoek ben ik opzoek naar respondenten die een tweetal producten wil beoordelen namelijk chocolade en koffiebonen. Jullie zullen me erg helpen door het invullen van de enquête. De enquête duurt 4-6 minuten.

Alvast bedankt! :D

De link: https://utwentebs.eu.qualtrics.com/SE/? ... 7DPpfoOokZ

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door dhc »

Je bent vergeten dat je dit op18maart al had gepost?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door newmikey »

Onzin-enquete die vraagt naar waardeoordelen van een tweetal merken gebaseerd enkel en alleen op een verpakking.

w00te
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2015 09:07

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door w00te »

newmikey schreef:Onzin-enquete die vraagt naar waardeoordelen van een tweetal merken gebaseerd enkel en alleen op een verpakking.
Enkel gebaseerd op de verpakking, klopt helemaal. Echter "onzin" is uw perceptie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik ben "verweduwd". Is dit de taal van de Universiteit Twente?

w00te
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2015 09:07

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door w00te »

tenormin schreef:Ik ben "verweduwd". Is dit de taal van de Universiteit Twente?
Suggesties?

De vraag is "wat is uw burgerlijke staat?" dan is "verweduwd" toch een kort correct omschreven antwoord?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou echt niet! En een man dan? Verweduwnaard?? :lol:
Het is of weduwe of weduwnaar....
En respondenten willen ( = mv ) en niet wil ( = ev)

Ik ken beide producten niet , ik denk dat er meerderen zijn die dit niet kennen , misschien is het een idee om alleen over duurzaam / niet duurzaam en de arbeidsrechten vd arbeiders in ontwikkelingslanden te spreken in zijn algemeenheid?
Dat beslaat een veel groter onderzoek. Ik heb de enquête ingevuld , maar , sorry , vond er niets aan, maar toch succes gewenst!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door tenormin »

w00te schreef:
tenormin schreef:Ik ben "verweduwd". Is dit de taal van de Universiteit Twente?
Suggesties?

De vraag is "wat is uw burgerlijke staat?" dan is "verweduwd" toch een kort correct omschreven antwoord?
Ja, heb even Google gebruikt: het komt wel voor, het woord, maar verder is het dan "weduwe - weduwnaar", dus in basis heb je gelijk. Alleen, zo spreken we niet.

w00te
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2015 09:07

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door w00te »

moederslink schreef:Nou echt niet! En een man dan? Verweduwnaard?? :lol:
Het is of weduwe of weduwnaar....
En respondenten willen ( = mv ) en niet wil ( = ev)

Ik ken beide producten niet , ik denk dat er meerderen zijn die dit niet kennen , misschien is het een idee om alleen over duurzaam / niet duurzaam en de arbeidsrechten vd arbeiders in ontwikkelingslanden te spreken in zijn algemeenheid?
Dat beslaat een veel groter onderzoek. Ik heb de enquête ingevuld , maar , sorry , vond er niets aan, maar toch succes gewenst!
Volgens mij kan het beide kanten op met verweduwd. Echter het is wel duidelijk wat ermee bedoeld wordt. (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/methoden/b ... eptID=1047)

Dat is de bedoeling ook, anders had ik wel bekende merken genomen. Thnx voor de suggestie, echter dit onderzoek wordt niet meer gewijzigd, haha. Dankjewel!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Deze is leuk: open voor de tweede keer de enquete, krijg ik ineens een ander plaatje. Niet dat dat voor het antwoord uitmaakt; ik beoordeel producten niet aan de hand van de verpakking, maar okay.

Die vragen zullen wel betrekking hebben op wat mensen misschien denken als ze zo'n ding zien, maar ik geloof daar niet in. Heb dus maar bijna overal neutraal ingevuld omdat "geen oordeel" of "kan ik niet beoordelen" geen opties waren.

Bij aanraden en speciaal op zoek gaan nadrukkelijk nee ingevuld, want hoe kun je nou een product aanraden als je het nooit hebt gehad?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef:Deze is leuk: open voor de tweede keer de enquete, krijg ik ineens een ander plaatje. Niet dat dat voor het antwoord uitmaakt; ik beoordeel producten niet aan de hand van de verpakking, maar okay.

Die vragen zullen wel betrekking hebben op wat mensen misschien denken als ze zo'n ding zien, maar ik geloof daar niet in. Heb dus maar bijna overal neutraal ingevuld omdat "geen oordeel" of "kan ik niet beoordelen" geen opties waren.

Bij aanraden en speciaal op zoek gaan nadrukkelijk nee ingevuld, want hoe kun je nou een product aanraden als je het nooit hebt gehad?
Heb jij radar ogen: heb precies hetzelfde ingevuld zoals je schrijft. :lol: Oh ja, eerst groen, de eco kleur en nu rood: kleur van het gevaar!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Haha. Iets met great minds he? ;)
Ik vond het wel een beetje een rare enquete. Vraag me af hoe je uit die data fatsoenlijke conclusies kunt trekken.

Heb bij die geld vragen ook maar "geen idee" ingevuld. xD

w00te
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2015 09:07

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door w00te »

Julie4444 schreef:Deze is leuk: open voor de tweede keer de enquete, krijg ik ineens een ander plaatje. Niet dat dat voor het antwoord uitmaakt; ik beoordeel producten niet aan de hand van de verpakking, maar okay.

Die vragen zullen wel betrekking hebben op wat mensen misschien denken als ze zo'n ding zien, maar ik geloof daar niet in. Heb dus maar bijna overal neutraal ingevuld omdat "geen oordeel" of "kan ik niet beoordelen" geen opties waren.

Bij aanraden en speciaal op zoek gaan nadrukkelijk nee ingevuld, want hoe kun je nou een product aanraden als je het nooit hebt gehad?
Klopt, de enquête is gerandomiseerd. Wanneer je de enquête opnieuw zult invullen, heb je kans dat je een ander voorbeeld krijgt. Er zijn geen goede of foute antwoorden :) Bedankt voor het invullen!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Beoordeling tweetal producten (chocolade en koffiebonen)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

w00te schreef:
Julie4444 schreef:Deze is leuk: open voor de tweede keer de enquete, krijg ik ineens een ander plaatje. Niet dat dat voor het antwoord uitmaakt; ik beoordeel producten niet aan de hand van de verpakking, maar okay.

Die vragen zullen wel betrekking hebben op wat mensen misschien denken als ze zo'n ding zien, maar ik geloof daar niet in. Heb dus maar bijna overal neutraal ingevuld omdat "geen oordeel" of "kan ik niet beoordelen" geen opties waren.

Bij aanraden en speciaal op zoek gaan nadrukkelijk nee ingevuld, want hoe kun je nou een product aanraden als je het nooit hebt gehad?
Klopt, de enquête is gerandomiseerd. Wanneer je de enquête opnieuw zult invullen, heb je kans dat je een ander voorbeeld krijgt. Er zijn geen goede of foute antwoorden :) Bedankt voor het invullen!
Graag gedaan hoor. :)
Wel een vraagje (ben gewoon nieuwsgierig): wat is je hypothese?

Gesloten