LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête kaas en voeding

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerproject. Onderdeel daarvan is een enquête voor mijn onderzoek naar een herpositionering. Het hoofdonderwerp van de enquête is kaas en voeding. Het bedrijf waar ik stage loop wordt aan het einde van de enquête genoemd, anders zou het de resultaten kunnen beïnvloeden.

Zouden jullie deze enquête kunnen invullen, het zou mij enorm helpen! Met het invullen van de enquête kan je kans maken op een verrassingspakket t.w.v. €70,-. Per 75 respondenten wordt er een verrassingspakket verloot.

De enquête staat hier: https://goo.gl/forms/QWTotNzHoxC2dBIa2

Alvast bedankt!

Nick

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door witte angora »

Leuke enquête, zo zie je ze niet zo veel.

Maar wat een onbekend merk...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld!
Dat laatste merk ken ik idd ook niet :wink:
Succes verder!

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door scontra »

NickM schreef:Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerproject. Onderdeel daarvan is een enquête voor mijn onderzoek naar een herpositionering. Het hoofdonderwerp van de enquête is kaas en voeding. Het bedrijf waar ik stage loop wordt aan het einde van de enquête genoemd, anders zou het de resultaten kunnen beïnvloeden.

Zouden jullie deze enquête kunnen invullen, het zou mij enorm helpen! Met het invullen van de enquête kan je kans maken op een verrassingspakket t.w.v. €70,-. Per 75 respondenten wordt er een verrassingspakket verloot.

De enquête staat hier: https://goo.gl/forms/QWTotNzHoxC2dBIa2

Alvast bedankt!

Nick
In de herkansing nog maar eens proberen om respondenten te vinden ?
Neem wel de reacties mee die in uw vorige topic hierover zijn gegeven. :idea:
Leuk lokkertje trouwens zo'n verrassingspakket en dan nog wel één per 75 deelnemers ? :oops:

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Op welk moment eet u kaas? Volgende vraag: Hoe vaak eet u kaas met als antwoord nooit??? Als ik nooit kaas eet kan ik de eerdere vraag niet overslaan. Welke kaasmerken kent u? Volgende blad: Welke merken kent u???
Maar over welke kaas hebben we het eigenlijk? Ik eet namelijk alleen maar geitenkaas.

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door Erthanax »

De vragen over de merken gaan over spontane en geholpen merkbekendheid, lijkt mij zo :wink:

NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

NeoDutchio schreef:Op welk moment eet u kaas? Volgende vraag: Hoe vaak eet u kaas met als antwoord nooit??? Als ik nooit kaas eet kan ik de eerdere vraag niet overslaan. Welke kaasmerken kent u? Volgende blad: Welke merken kent u???
Maar over welke kaas hebben we het eigenlijk? Ik eet namelijk alleen maar geitenkaas.
Ah bedankt voor het opmerken, had er zelf helemaal over heen gekeken. Wat betreft de twee vragen over kaasmerken gaat het inderdaad zoals Erthanax al zei, over spontane en geholpen bekendheid.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door sjohie »

Ingevuld, maar even ter verduidelijking, het merk kees maakt géén kaas. Het is een slimme marketing naam, en ligt in hetzelfde schap, maar het voldoet niet aan de wettelijke eisen voor kaas. Kees is een gefabriceerd product met kaas-achtige eigenschappen.

Mijn vriendin is overigens een keer in alle claims en kreten hieromtrent getrapt, dus we hebben het een keer gebruikt thuis, maar daar blijft het ook bij, doordat het gefabriceerd is, heeft het bijvoorbeeld niet dezelfde smelt-eigenschappen als echte kaas.

NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

sjohie schreef:Ingevuld, maar even ter verduidelijking, het merk kees maakt géén kaas. Het is een slimme marketing naam, en ligt in hetzelfde schap, maar het voldoet niet aan de wettelijke eisen voor kaas. Kees is een gefabriceerd product met kaas-achtige eigenschappen.

Mijn vriendin is overigens een keer in alle claims en kreten hieromtrent getrapt, dus we hebben het een keer gebruikt thuis, maar daar blijft het ook bij, doordat het gefabriceerd is, heeft het bijvoorbeeld niet dezelfde smelt-eigenschappen als echte kaas.
Bedankt voor het invullen en wat je zegt klopt, vanwege de veranderde samenstelling mag het geen kaas heten, vandaar de naam kees. Ben wel benieuwd hoe kees 'anders' smelt, feedback is altijd welkom. En ik eet zelf namelijk dagelijks tosti's met kees en vind het persoonlijk niet te onderscheiden.

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ook ingevuld. Afgezien van het schoonheidsfoutje dat Neodutchio opmerkte een prima enquête; ik heb ze wel eens slechter gezien. Succes met afstuderen!

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar als Kees geen kaas mag heten, is Kees dus ook geen kaasmerk, en daar gaat de enquête dus over...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door sjohie »

NickM schreef:
sjohie schreef:Ingevuld, maar even ter verduidelijking, het merk kees maakt géén kaas. Het is een slimme marketing naam, en ligt in hetzelfde schap, maar het voldoet niet aan de wettelijke eisen voor kaas. Kees is een gefabriceerd product met kaas-achtige eigenschappen.

Mijn vriendin is overigens een keer in alle claims en kreten hieromtrent getrapt, dus we hebben het een keer gebruikt thuis, maar daar blijft het ook bij, doordat het gefabriceerd is, heeft het bijvoorbeeld niet dezelfde smelt-eigenschappen als echte kaas.
Bedankt voor het invullen en wat je zegt klopt, vanwege de veranderde samenstelling mag het geen kaas heten, vandaar de naam kees. Ben wel benieuwd hoe kees 'anders' smelt, feedback is altijd welkom. En ik eet zelf namelijk dagelijks tosti's met kees en vind het persoonlijk niet te onderscheiden.
Leg maar eens twee plakjes (kaas&kees) op een bakplaat in de oven, dan zal je zien dat de een veel vloeiender smelt, en er bij de plak kees meer vetpareltjes onstaan, wat de textuur ervan nog meer laat afwijken van normale kaas dan dat dit al het geval is. Daar hádden ze toen ik bij DOC, de maker van dit product, stage liep in het kader van mijn levensmiddelenopleiding overigens ook testen voor, dus dat moeten ze weten. Maar die stage is ~23 jaar geleden, op de oude locatie, dus dat zegt niet zo veel meer.

NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

sjohie schreef:Leg maar eens twee plakjes (kaas&kees) op een bakplaat in de oven, dan zal je zien dat de een veel vloeiender smelt, en er bij de plak kees meer vetpareltjes onstaan, wat de textuur ervan nog meer laat afwijken van normale kaas dan dat dit al het geval is. Daar hádden ze toen ik bij DOC, de maker van dit product, stage liep in het kader van mijn levensmiddelenopleiding overigens ook testen voor, dus dat moeten ze weten. Maar die stage is ~23 jaar geleden, op de oude locatie, dus dat zegt niet zo veel meer.
Ah dat ga ik zeker eens proberen! Vond je de smaak dan ook anders? Ik raad het in ieder geval aan om het een keer op een tosti te proberen, echt lekker!

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als ex-kaasboer mis ik een belangrijke speler(sgroep) in je enquête: boerenkaas.

NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

Moneyman schreef:Als ex-kaasboer mis ik een belangrijke speler(sgroep) in je enquête: boerenkaas.
Ik had er nog wel meer kunnen toevoegen, maar er is gekozen voor deze groep. Die zijn voor het bedrijf en dit onderzoek op dit moment het meest interessant!

Gesloten