LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête kaas en voeding

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
NickM
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mar 2018 10:41

Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door NickM »

Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerproject. Onderdeel daarvan is een enquête voor mijn onderzoek naar een herpositionering. Het hoofdonderwerp van de enquête is kaas en voeding. Het bedrijf waar ik stage loop wordt aan het einde van de enquête genoemd, anders zou het de resultaten kunnen beïnvloeden.

Zouden jullie deze enquête kunnen invullen, het zou mij enorm helpen! Met het invullen van de enquête kan je kans maken op een verrassingspakket t.w.v. €70,-. Per 75 respondenten wordt er een verrassingspakket verloot.

De enquête staat hier: https://goo.gl/forms/QWTotNzHoxC2dBIa2

Alvast bedankt!

Nick

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door witte angora »

Leuke enquête, zo zie je ze niet zo veel.

Maar wat een onbekend merk...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld!
Dat laatste merk ken ik idd ook niet :wink:
Succes verder!

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Enquête kaas en voeding

Ongelezen bericht door scontra »

NickM schreef:Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerproject. Onderdeel daarvan is een enquête voor mijn onderzoek naar een herpositionering. Het hoofdonderwerp van de enquête is kaas en voeding. Het bedrijf waar ik stage loop wordt aan het einde van de enquête genoemd, anders zou het de resultaten kunnen beïnvloeden.