LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete reclames

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Enquete reclames

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Barman schreef:
weetnietveel schreef: Producten die Disney aanbiedt zijn bijv. animatiefilms, attractieparken en games. Er zijn ook andere producenten die deze producten aanbieden (zelfs Sneeuwwitje, Alladin of Belle en het Beest) .
Welke producenten zijn dat dan?
Van bovenstaande animatiefilms weet ik het niet, want die zijn bij ons allang in de prullenbak gedaan, maar ik heb er nog 2 gevonden: Dalmatiërs van ALL? en Narnia van Allumination Filmworks.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Enquete reclames

Ongelezen bericht door Barman »

Fleurtjuh666 schreef:Ik viel vooral over de Disney-vraag, want voor zover ik weet is Disney zelf de enige die Disney-dingen mag verkopen....
Kruidvat verkoopt ook gewoon Disney-dingen. Feit blijft dat een merk geen produkt is. Je hebt geen Adidas nodig, maar sportkleding of sportschoenen. Daarbij kan jouw keuze op Adidas vallen, maar ook bijvoorbeeld Nike.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Enquete reclames

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Barman schreef:
Fleurtjuh666 schreef:Ik viel vooral over de Disney-vraag, want voor zover ik weet is Disney zelf de enige die Disney-dingen mag verkopen....
Kruidvat verkoopt ook gewoon Disney-dingen. Feit blijft dat een merk geen produkt is. Je hebt geen Adidas nodig, maar sportkleding of sportschoenen. Daarbij kan jouw keuze op Adidas vallen, maar ook bijvoorbeeld Nike.
Ik denk niet dat fleurtjuh dat bedoeld, maar eerder als ik een Disney film nodig heb kan ik zo,n film toch alleen van Disney kopen. Dat is eigenlijk ook zo. Maar het product is in dit geval gewoon een film.
(Dit zou je ook bij bijv. een Adidas schoen kunnen denken: Als ik een Adidas schoen wil kan ik die alleen maar bij Adidas kopen).

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: Enquete reclames

Ongelezen bericht door weetnietveel »

dnoijons schreef:Beste lezer,

Zou u mij alstublieft kunnen helpen met het afronden van mijn scriptie voor mijn master Marketing door de volgende enquete in te vullen:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cJjjepggNyipuCh

Heel erg bedankt voor uw medewerking!

D. Noijons

Gesloten