Internet provider.

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
studentje1951
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 sep 2016 00:16

Internet provider.

Ongelezen bericht door studentje1951 »

Doordat een nota terug was geboekt, 30 juni heb ik die gelijk betaald op 13 juli 2023. Heb constant gebeld en gemaild ja het ligt bij de financiele administratie.
Nou dat kan maar als ik 18 juli bel kunnen ze het toch nakijken??
Kreeg pas 18 aug bericht dat het betaald was. Maar ze hielden wel 2 maandem eraf terwijl het betaald was en was tevens afgesloten van internet. Gevolg geen kwetschelding belasting was te laat OV kaart te laat verlopen.
Hoe kan ik hen aansprakelijk stellen? Kan hier niet tegen zeker niet als het onterecht is.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Internet provider.

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ach gossie, en er was natuurlijk ook helemaal niemand waar je even van het internet gebruik mocht maken? Je hebt ook geen data abonnement? Ik zou zeggen, regel je financiën eens wat beter, scheelt een hoop gedoe.

Waarom plaats je je vragen in 'onderzoek'?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Internet provider.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tussen 30 juni en 13 juli zitten behoorlijk wat dagen, dat is dus niet gelijk betaald. Uw verhaal is incompleet, er valt dan geen juiste hulp te bieden.
Hoe hebt u betaald? Gewoon zelf handmatig overgeboekt naar hetzelfde rekeningnummer als de automatische incasso? Heeft u het juiste betalingskenmerk erbij gezet? Of is er briefverkeer geweest met een herinnering?
En bent u na 1 keer te laat betalen afgesloten van internet? En dan zo afgesloten dat u niets meer kon? Geen hotspot met de telefoon, niet op andermans netwerk, niet op uw telefoon, helemaal niets?
Een nieuwe OV kaart aanvragen hoeft niet perse online en u kunt zelf in de gaten houden wanneer die verloopt. Die kosten kan je dus niet op de provider afwentelen. Idem voor de belastingdienst, er zijn verschillende manieren om dit te regelen.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Internet provider.

Ongelezen bericht door BL2 »

Al 72 jaar aan het studeren ?
Dan weet je toch wel dat bedrijven in de regel niet aansprakelijk zijn voor gevolgschade.

Plaats reactie