LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Jtje112
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2013 10:24

Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door Jtje112 »

Hoi, ik ben Jeroen en studeer Media & Entertainment. Voor mijn afstuderen heb ik respondenten nodig voor onderstaande enquête.

Inleiding:

Televisie is anno 2013 uitgegroeid tot een massamedium dat de mens dagelijks van entertainment en informatie voorziet. De televisie is al jaren niet meer weg te denken uit de woonkamers en heeft de afgelopen jaren een flinke verandering doorgemaakt. Naast de flinke make-over van de televisie zelf, van een flink bakbeest naar een flatscreen, is de manier van het ontvangen van het televisiesignaal ook veranderd. Digitaal het signaal ontvangen, begint nu echt de nieuwe standaard te worden.

Door deze opkomende digitalisering heeft het medium televisie een flinke verandering doorgemaakt. Deze digitale revolutie heeft er voor gezorgd dat het passieve televisie kijken verledentijd is en het mogelijk wordt om ook interactie met de kijkers te hebben.
Deze ontwikkeling heeft zijn impact op verschillende partijen zoals programmamakers en bij u, de kijker.

Deze enquête gaat over deze veranderingen.

Deze ontwikkeling en verandering onderzoek ik voor mijn eindscriptie. Deze enquête en de resultaten hiervan zullen een belangrijk onderdeel zijn binnen dit onderzoek.

Het invullen van de enquête zal circa 10 minuten duren, de resultaten worden geanonimiseerd.
Uw antwoorden zijn voor mij erg waardevol; u doet mij er een groot plezier mee!

http://www.thesistools.com/web/?id=354025

Alvast bedankt! :)

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door witte angora »

Graag gedaan. Leuke, voor mijn gevoel zinvolle, enquête. Je hebt hier serieus werk van gemaakt. Ik denk dat sommige van mijn antwoorden verrassend zullen zijn.

Twee aandachtspuntjes: Ik mis bij sommige vragen de optie weet niet/geen mening. Voor de jongere generatie zal het allemaal gesneden koek zijn, maar iemand die tevreden is met zijn bakbeest en een pc zijn engelse begrippen abracadabra. Je legt het wel goed uit, maar ik moet bij iedere vraag dan toch even nadenken wat je nu precies bedoelt.

Succes met je afstuderen!

Jtje112
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2013 10:24

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door Jtje112 »

Top om te horen en bedankt voor je feedback :!: En ben benieuwd naar de antwoorden dan :P

witte angora schreef:Graag gedaan. Leuke, voor mijn gevoel zinvolle, enquête. Je hebt hier serieus werk van gemaakt. Ik denk dat sommige van mijn antwoorden verrassend zullen zijn.

Twee aandachtspuntjes: Ik mis bij sommige vragen de optie weet niet/geen mening. Voor de jongere generatie zal het allemaal gesneden koek zijn, maar iemand die tevreden is met zijn bakbeest en een pc zijn engelse begrippen abracadabra. Je legt het wel goed uit, maar ik moet bij iedere vraag dan toch even nadenken wat je nu precies bedoelt.

Succes met je afstuderen!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door newmikey »

Hehe, eindelijk eens een goed opgezette en logisch in elkaar stekende enquête met heldere vragen en ditto antwoorden en een duidelijke routing.

Hulde, jij komt er wel!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door tenormin »

Sluit me aan bij bovenstaande schrijvers. Jij komt er "zeker en vast" wel!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik vond het door elkaar gebruiken van de termen en functies van digitale tv, en interactieve tv, wel wat lastig bij vlagen. Interactieve TV is digitale TV, maar niet elk digitaal tv abonnement heeft interactieve functies. :wink:

En ook miste ik de optie om series/afleveringen later te kijken door ze te downloaden en af te spelen via een mediaplayer, of smart-tv met mediaplayer functionaliteit.

Jtje112
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2013 10:24

Re: Enquête afstuderen: Digitale/interactieve televisie

Ongelezen bericht door Jtje112 »

Bedankt voor het invullen van de enquete!!! :D :D

Gesloten