LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
LisetteN
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2012 16:38

Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door LisetteN »

Beste allemaal,

Ik ben een masterstudent en studeer aan de Universiteit van Amsterdam. Voor mijn master scriptie dien ik een onderzoek te doen. Mijn onderzoek heeft betrekking op consumentenpercepties van een organisatie in crisis. Hierbij wil ik graag duidelijk maken dat dit niet om een commercieel onderzoek gaat en niet in opdracht van een organisatie wordt uitgevoerd.

Help mij aub slagen door op onderstaande link te klikken en mijn onderzoek in te vullen. Het zal slechts 7 minuten van uw tijd in beslag nemen. Mijn dank is erg groot, want ik heb veel respondenten nodig! Uiteraard wordt uw anonimiteit gewaarborgd.

Link naar mijn onderzoek:
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_7QA7zdGmO5afAyN

Hartelijk dank!

Lisette

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door dhc »

Nou, vooruit dan...ik doe een keertje mee.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gaat het over de VVD en het bedrog van Rutte ?

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door Barman »

Mag ik je bellen voor mijn antwoorden?

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door kuklos »

Verfrissend eens een onderzoek te zien wat wel de moeite waard is en goed in elkaar gestoken lijkt te zijn. Op 1 punt na. De vraag die na de reactie van .... stond bevatte twee stellingen en we konden niet kiezen of we het met de een wel en de ander niet eens waren.

Nog een fout, hoe sluit je extra kennis van mensen over deze organisatie uit? Je kan wel twee verschillende onderzoeken insteken (met en zonder reactie van .... ) maar daarop alleen kan je geen onderscheid. Persoonlijk weet ik zoveel van het bedrijf dat mijn antwoorden hetzelfde zouden zijn ongeacht welke variant van jouw enquête ik voor me heb.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door ruud_a »

wat betekent de titel van het onderwerp in het nederlands?

LisetteN
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2012 16:38

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door LisetteN »

Bedankt voor het invullen!! Jullie helpen mij enorm!!

@kuklos: het zou goed kunnen dat je het niet met alle stellingen eens bent. Wellicht had ik een extra optie moeten geven tussen 'ja' en 'nee' in. Het feit dat de verschillende reacties van de organisatie geen invloed hebben op jouw mening, betekent dat de organisatie een vrij solide reputatie heeft. Dat is ook een uitkomst! Maar je hebt gelijk dat ik geen onderscheid kan maken in voorkennis over de betreffende organisatie.

@ruud_a: Corporate Communication betekent in het Nederlands Bedrijfscommunicatie.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Onderzoek: Consumentenpercepties van organisatie in crisis

Ongelezen bericht door ruud_a »

LisetteN schreef:Bedankt voor het invullen!! Jullie helpen mij enorm!!

@kuklos: het zou goed kunnen dat je het niet met alle stellingen eens bent. Wellicht had ik een extra optie moeten geven tussen 'ja' en 'nee' in. Het feit dat de verschillende reacties van de organisatie geen invloed hebben op jouw mening, betekent dat de organisatie een vrij solide reputatie heeft. Dat is ook een uitkomst! Maar je hebt gelijk dat ik geen onderscheid kan maken in voorkennis over de betreffende organisatie.

@ruud_a: Corporate Communication betekent in het Nederlands Bedrijfscommunicatie.
u weet in ieder geval zeker dat u geen representatief resultaat krijgt als u een onderzoek doet waarbij de titel voor de helft van de nederlandse bevolking al niet begrijpelijk is
door een onderzoek op tros radar overigens ook niet
dat panel is zeker niet representatief voor de nederlandse bevolking
hooguit representatief voor het panel van tros radar

ook bedrijfscommunicatie is een wat vaag en algemeen begrip
het zou op de klantenservice kunnen duiden, maar eventueel ook op de reclame, of op communicatie tussen bedrijven onderling, dan wel de interne communicatie van een bedijf

ik mag toch hopen dat uw studie geen verband houdt met communicatie
anders zou ik uw boeken toch nog eens doorlezen

Gesloten