LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
bakkerd
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2013 09:13

Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door bakkerd »

Beste forumbezoekers,

Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek naar naamsbekendheid van toeristische bestemmingen. Voor dit onderzoek heb ik 377 enquêtes nodig!!! Zouden jullie mijn enquête willen invullen ( De enquête is wel vanaf 18 jaar) en dan weer willen delen met jullie netwerk . Ik heb namelijk een zo gevarieerd mogelijke doelgroep nodig, dus mensen uit heel Nederland! Als je de enquête invult maak je kans op leuke prijzen! Meer hierover kun je terug vinden in de enquête zelf.

Alvast bedankt,

Dianne Bakker.

http://www.thesistools.com/web/?id=354514

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door witte angora »

Ingevuld... maar van sommige vragen weet ik echt niet wat ik zeggen moet, sorry. Welke toeristische plaatsen ik in Nederland ken? Honderden... niks ingevuld dus.

Je enquête is op zich leuk opgezet, maar sommige vragen kan ik niet zoveel mee, eigenlijk. En ik weet eigenlijk ook niet of je met de antwoorden op sommige vragen iets kan in je scriptie.

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Welke prijzen kan je winnen?!?! :P

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door Barman »

Dat is toch geen onderzoek naar naamsbekendheid van toeristische bestemmingen. Het is een onderzoek naar naamsbekendheid van Enkhuizen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Gaat idd bijna alleen maar over Enkhuizen :shock: (zelfs de prijzen die je kunt winnen) :idea:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Onderzoek naamsbekendheid toerisme!

Ongelezen bericht door tenormin »

Ja, het Zuiderzeemuseum. En een paar toeristische plaatsen invullen, fluitje van een cent, toch. Dus heb maar nee ingevuld of er een attractie bekend was in Enkhuizen. Wilt u dit of dat: ook maar nee: stel je voor dat (ik 'win' nooit iets) het ditmaal wel raak zou zijn; Enkhuizen trekt me niet. Ga met WA mee in zijn laatste zin.

Gesloten