LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarprogramma,s etc

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
knutsel1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2013 15:47

Spaarprogramma,s etc

Ongelezen bericht door knutsel1972 »

Beste lezer,

Ik ben nu zo,n 9 maanden bezig met Money Miljonair waarbij je voor het klikken op een link een cent krijgt. Met pijn en moeite zit ik nu op ong 11 euro.

Zo zijn er meer spaar programma,s. Het is te begrijpen dat het geen wonderen verricht, maart 3 mailtjes in de week?? Zo zijn er meer, waarbij je zelf kiest om mee te doen. Maar iet meer en eerder resultaat bijvoorbeeld naar 10,00 euro mag wel. Welke programma,s zijn (Bijvoorbeeld 10 cent per vraag, 3 mailtjes in de week???? welke programma,s hebben de beste referenties? Hoor graag van jullie. Fijne avond en bedankt.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Spaarprogramma,s etc

Ongelezen bericht door plumber »

Volgens mij kun je met zo'n verdienste bijstand aanvragen :roll:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Spaarprogramma,s etc

Ongelezen bericht door sjohie »

knutsel1972 schreef:Beste lezer,

Ik ben nu zo,n 9 maanden bezig met Money Miljonair waarbij je voor het klikken op een link een cent krijgt. Met pijn en moeite zit ik nu op ong 11 euro.

Zo zijn er meer spaar programma,s. Het is te begrijpen dat het geen wonderen verricht, maart 3 mailtjes in de week?? Zo zijn er meer, waarbij je zelf kiest om mee te doen. Maar iet meer en eerder resultaat bijvoorbeeld naar 10,00 euro mag wel. Welke programma,s zijn (Bijvoorbeeld 10 cent per vraag, 3 mailtjes in de week???? welke programma,s hebben de beste referenties? Hoor graag van jullie. Fijne avond en bedankt.
Het beste programma heet "krantenwijk" en houdt in dat jij papieren "emails" bij anderen bezorgd om te lezen. Levert per tijdseenheid veel meer op dan dit soort dingen.

Gesloten