LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Student in nood

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
sjakodemus
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2012 15:52

Student in nood

Ongelezen bericht door sjakodemus »

Beste dames en heren van het forum,

Mijn naam is Sjaak van der Veen, op het moment studeer ik Commerciële Economie in Alkmaar. Voor deze studie ben ik bezig met een project over de supplementenmarkt en gebruik in Nederland. Dit is een erg moeilijke markt om te onderzoeken, omdat veel bedrijven graag hun geheimen voor zichzelf houden. Toch wil ik graag mijn onderzoek doorzetten en ik hoop dat jullie mij daarbij zouden willen helpen.

Ik heb een enquête gemaakt, waarin gevraagd wordt welke supplementen u gebruikt en waarom, waar u ze koopt en waarom hier. Ik wil graag onderzoeken waarom u supplementen, zoals vitaminen, mineralen, kruiden gebruikt en hoe u op het idee bent gekomen om deze aan te schaffen.

U zou mij heel erg helpen als u deze enquête voor mij in zou kunnen vullen, de geschatte tijd is ongeveer 3 minuten en u bent daarna tot niks verplicht.

Ik zou u graag ontzettend willen bedanken voor de moeite en alle hulp, het betekent veel voor mij.

Met vriendelijke groet,

Sjaak van der Veen.

De enquête is hier te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=293913

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door kuklos »

Als je nog niet eens in staat bent om het juiste subforum te vinden heb ik weinig hoop voor je.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door nevermind »

kuklos schreef:Als je nog niet eens in staat bent om het juiste subforum te vinden heb ik weinig hoop voor je.
En dubbel plaatsen, is tegen de gedragsregel.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&t=123919

Hier in dit subforum ,moet je onderzoek geplaatst:
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=124

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb het onderzoek gedaan, een van de weinige onderzoeken die eens goed in elkaar zitten. Alleen één puntje van (opbouwende) kritiek: je geeft overal slechts één keuzemogelijkheid. Op verschillende vragen had ik meer antwoorden willen geven, heb alles maar onder de mogelijkheid 'anders' gezet. Misschien kun je het aantal keuzemogelijkheden verruimen?

En 'student in nood' komop, je zit toch niet in de Kalverstraat op de grond om een aalmoes te vragen? :lol:

Wat betreft de plaats van het topic, je zou de moderator kunnen vragen of hij het topic even wil verplaatsen, is dat ook weer opgelost. :wink: Het andere zou je zelf kunnen verwijderen door op het kruisje te drukken.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Ik denk dat ik een zwakke plek in ThesisTools ontdekt heb: het is mogelijk om de enquête meerdere keren in te vullen.

Met andere woorden: hoe goed je vragen ook in elkaar zitten, de antwoorden zeggen niet zo veel (niks eigenlijk) omdat je ten eerste niet weet hoeveel dubbele inzendingen je hebt, ten tweede lijkt het me lastig om te bepalen of je steekproef aselect en representatief is en ten derde weet je niet hoeveel fake-inzendingen je ophaalt op een forum als dit.

thecleaner
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2012 19:17

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door thecleaner »

Succes met je onderzoek sjakodemus! Heb zojuist meegedaan! :) Veel succes met je opleiding!! :)

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Ik heb ook mee gedaan. Succes!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Student in nood

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb het ook voor je ingevuld, inderdaad veel anders:.....Maar geeft niet, je bent student. Succes hoor.

Gesloten