LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te weinig informatie

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
Bork

Te weinig informatie

Ongelezen bericht door Bork »

Waarom wordt er alleen naar Google gekeken? Dit is maar 1 van de vele zoekmachines.
Als je al uit Google verwijderd bent, hoe zorg je dat je daarna ook van Yahoo, van MSN, van Ask, van ...... verwijderd wordt? Daarover ben ik hier nog geen informatie tegengekomen.

Verder zijn mensen die hun personalia op diverse fora achterlaten wel erg naief: natuurlijk ben je dan nog te achterhalen. Vergelijk het met een ingezonden brief in een krant of een tijdschrift: deze komt ook in een archief en is altijd nog weer op te zoeken. Als je niet wilt dat je te achterhalen bent, moet je niets schrijven.[/url]

Gast

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door Gast »

als je iets op internet schrijft, je komt er nooit meer af! Dat moet je maar weten als je iets schrijft. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt!

En als je de hele zooi hebt gehad, dan ben je ook nog altijd op de mooie site van http://www.archive.org/ te vinden! :D

Volgens mij moeten wij is met ze alle gaan ont-tros-radar-en.nl 8)

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door ronald g »

Radar heeft de nieuwe privacy uitgevonden. Iemand die normaal op internet staat wil toch gevonden worden. Google is net een tom tom navigatie. We willen allemaal boven aan de lijst want dan heb je het goed gedaan. Persoonsgegevens die niet openbaar zijn kunnen enkel opgevraagd worden door de bevoegde personen. Wat maak je je zorgen over dat jou naam vermeld staat met de sportploeg waarmee je kampioen geworden bent, streelt enkel je ego toch?

Gast

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door Gast »

dacht altijd dat de meeste mensen juist zo graag op google wilde komen :D

Niet leuk als je naam misbruikt word, maar als je kan denken en je schrijft iets in een gastenboek van je favoriete sportploeg, ga dan niet zeuren dat google je vind. Logisch, want het staat op internet.

En dat je dan ook 4 keer spam krijgt (wooowwww spam!!!) en dan nog durft te zeuren dat ze je niet serieus nemen bij de politie, jaa.. Blijf dan weg van het internet..

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door ronald g »

Radar is door de onderwerpen heen, dat blijkt wel de populairiteit heeft het prgramma in gehaald dus Antoinette. Tijd voor een stop todat er zich weer een echt probleem aandiend we hebben legio lease gehad, energie bedrijven nu dit enigzins is opgelost wat blijft er dan voor tros radar nog over? Ik ben van mening dat het nu enkel nog maar om het scoren gaat kijkcijfers en zo, geen goed plan maar wie ben ik.
Ronald

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door S. »

Denk dat je gelijk hebt, Ronald :!:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door ronald g »

Eindelijk iemand die het eens is, let wel ze doet het goed. Ik zou haar wel eens in zoiets als boer zoekt vrouw willen zien presenteren lijkt me leuk want ze heeft best wel, denk ik een humoristische kant. Dus Antoinette ga er voor.
Ronald.

S.Beerenburgh
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 mei 2005 20:41

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door S.Beerenburgh »

Deels mee eens. Laatst ook het onderwerp over een dating-buro, het zijn steeds meer luxe problemen. Toen Frits Bom nog een man met principes was kwam hij op voor mensen die onrecht werd aangedaan. Nu wordt iemand al aan de schandpaal genageld die gewoon handig gebruik maakt van de naieviteit van mensen.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Te weinig informatie

Ongelezen bericht door S. »

Ben niet op de hoogte van alle ins en outs op PC-gebied, maar google is toch enkel een zoekmachine?
Ja, dan zou je google ook ten laste kunnen leggen dat er door bepaalde zoekwoorden in te voeren discriminerende site's naar boven komen.

En verder vind ik trosradar een prima progamma. Het ziet er idd wél beetje naar uit dat men door de onderwerpen heen is.

Gesloten