LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS Voordeeluren abonnement

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Latchmie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2011 12:05

NS Voordeeluren abonnement

Ongelezen bericht door Latchmie »

Ik heb advies/raad nodig.

Vorig jaar september heb ik een NS Voordeeluren abonnement genomen. In februari dit jaar ben ik verhuisd en heb ik dit ook netjes telefonisch doorgegeven.

Nu krijg ik vandaag een sms van Intrum Justitia of ik contact met hen wil opnemen, omdat ik ben overgedragen naar een incassobureau. Toen ik met hen belde werd mij verteld dat het abbonnement van de NS stilzwijgend is verlengd en dat ik nog niet betaald had.
Na wat doorvragen bleek dat de NS de rekening naar mijn oude adres heeft gestuurd.
Hierna heb ik contact met de NS opgenomen. Zij gaven aan dat de wijziging nooit heeft plaatsgevonden en dat er nooit iets is doorgegeven.

Ik heb het verschuldigde geld al overgemaakt naar het incassobureau, maar ik heb niet de bijkomende kosten betaalt die er nu bovenop zijn gekomen.

Sta ik nu in mijn recht? Of is dit vechten tegen de bierkaai, omdat ik de wijziging telefonisch heb doorgevoerd en ik dus geen bewijs heb.

Alvast bedankt voor de hulp!

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: NS Voordeeluren abonnement

Ongelezen bericht door jolanda77 »

je had ook het bedrag naar de ns kunnen over maken en niet naar intrum want die rekenen dubbelen kosten dat zijn oplichters

Gesloten