LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] twee gratis reisdagen bij voordeelurenkaart dooie mus!

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
mariakoekkoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2009 11:47

twee gratis reisdagen bij voordeelurenkaart dooie mus!

Ongelezen bericht door mariakoekkoek »

Ben net naar het Amstelstation voor een voordeelurenkaart. Als je voor 20 juli een doorlopend voordeelurenabonnement aanschaft krijg je twee gratis reisdagen. Dat is een mooie aanbeiding, dan heb je de aanschafkosten er al bijna uit.
Helaas, de medewerker was kennelijk bekend met het probleem: u krijgt de twee vrij reizen dagkaartjes pas over zes weken. En die moet u voor 1 september dit jaar gebruiken. Je weet dus niet eens of ze wel op tijd aankomen.
Dat slaat werkelijk nergens op! Niet een dooie mus, maar wel twee!
Maria Koekkoek

jdek
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jun 2007 18:18

Re: twee gratis reisdagen bij voordeelurenkaart dooie mus!

Ongelezen bericht door jdek »

Ik had wel het probleem dat ik verkeerd via internet een voordeel abbo had afgesloten, maar niet dat rare nummer ingevuld. vandaar dat ik in 1e instantie niet in aanmerking kwam voor de 2 gratis kaartjes.

e.e.a. via Ns rechtgezet, en kreeg ik mijn vrijkaarten nog voor mijn voordeelpas

Monique1983
Berichten: 49
Lid geworden op: 03 jul 2009 18:34

Re: twee gratis reisdagen bij voordeelurenkaart dooie mus!

Ongelezen bericht door Monique1983 »

Dit klopt naar de informatie die ik zelf heb gekregen niet helemaal. De actie-formulieren worden om de dag verstuurd naar de klantenservice te Utrecht zodat de klant binnen enkele dagen de dagkaarten thuis gestuurd krijgt.
Omdat er veel gebruik is gemaakt van de actie komt het wel eens voor dat de dagkaarten te laat worden verzonden. In dat geval kan de klant (evt. via loket) contact opnemen met klantenservice en worden ze direct toegezonden(op enkele voorwaarde nagelaten).
Bij afsluiten van een 'normaal' voordeelurenabonnement duurt het idd zo'n 6 weken (er staan 3 maanden voor wanneer een tijdelijke kaart bij het loket wordt gehaald).
Ik denk dat de medewerker de informatie niet goed heeft doorgenomen en ik hoop dan ook dat u geen last heeft gehad.

Gesloten