Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Rilana1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 14:57

Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door Rilana1983 »

In dec 2022 zijn wij soort van opgelicht door een apartement verhuurder in benidorm . Mevr woont in Limburg en heeft 2 appartementen in benidorm en in Marokko. In het verleden ook in Italië maar dit blijkt ze niet meer te hebben .
Bij aankomst na 25 uur in de auto konden we zogenaamd niet in dit appartement door krakers
( nou ja dat zegt ze ) en mevr zou vervanging zorgen voor ons. Eerst 3 dagen klopte dit idd , daarna zou ze voor de overige maanden een nieuw appartement boeken. Bij aankomst van het 3 appartement hotel bleek dat het weer maar voor 2 dagen was en wederom niet betaald. We hebben contact opgenomen met mevr en gezegt dat we niet iedere 2 dagen voor 4 maanden gaan verhuizen . We hebben afgesproken met mevr dat we het bedrag zouden voorschieten en dat ze ons voor eind febr alles zou terug betalen . ( dit staat zwart op wit) Omdat eind febr mevr nog maar 260 euro had terug betaald van de 2.997 en we al 17x een smoes hebben gehoord ( niet kunnen inloggen , ziek zijn, begrafenis, fout van bank , enz ) hebben we een incassobureau ingeschakeld , brief 1 werd genegeerd. Na deze brief aanmaning via mail . Maar mevr zegt dat ze toch trouw betaald , waarna ze niets meer laat horen.
Ik vertrouw mevr en haar verhaaltjes/ smoesjes niet meer. Dit gedrag moet stoppen !!!

Ik ben nu opzoek naar nog meer gedupeerde van deze vrouw uit Limburg omdat ik een tv programma heb aangeschreven maar die wil alleen hier in verder als ze zien dat haar gedrag meerdere malen is gebeurt ( patroon )
Mevr woont dus in Limburg, mevr heeft een goede doelen stichting voor de minima met kvk
Daarnaast heeft ze een bedrukkings bedrijfje met kvk ,ook werkt mevr en haar man .

Ben jij dus ook opgelicht door deze vrouw met haar appartementen of denk je opgelicht te zijn door deze vrouw . Dan hoor ik graag van jouw . En hopelijk komen we dan verder dmv het tv programma.

Ps Namen laat ik ivm eventuele privacy achterwege maar wil je meer weten mag je gerust reageren

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het heeft geen nut om andere slachtoffers te zoeken.

U kunt beter op zoek gaan naar een advocaat. Indien u een rechtsbijstandverzekering hebt neem dan met hun contact op.

Rilana1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 14:57

Re: Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door Rilana1983 »

Als je goed hebt gelezen ben ik al bezig met hogere stappen . Maar om sterker te staan heb ik de opdracht gekregen om meerdere gedupeerde te zoeken van deze dame zodat ze geconfronteerd word door een tv programma . Samen sta je sterker .

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Samen sta je niet sterker, maar is “leuk” voor het programma.

HandigeHarrie
Berichten: 1375
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Lady1234 schreef:
16 mar 2023 11:45
Samen sta je niet sterker, maar is “leuk” voor het programma.
En de manier van "zaken doen" wordt bekend in heel Nederland; dat kan m.i. wel degelijk zin hebben (naast het terugvorderen van het geld via de reguliere weg).

Rilana1983
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2023 14:57

Re: Gedupeerd met Spaans appartement - Gedupeerden gezocht

Ongelezen bericht door Rilana1983 »

Klopt idd
ik heb al incassobureau in geschakeld en zelfs de brieven + aanmaningsmail negeert mevr .

Ik wil dat iedereen weet wat een wolf in schaapskleren die vrouw is en nooit in de haar belofteb moet trappen.

Plaats reactie