Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
witte angora
Berichten: 30843
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
01 apr 2024 22:19
Hierop klantenservice proberen te bereiken van Leen Bakker, geen gehoor. Vanaf november tot nu meer dan 20x 45 minuten aan de lijn gehangen en geen gehoor
Ik heb 2x gebeld naar klantenservice LB in januari, beide keren iemand aan de lijn gehad. De 1e x duurde het bijna een uur voordat ik iemand te pakken kreeg. De 2e x zo'n 20 minuten. Dat laatste gesprek was op een woensdagmiddag, bewust op een middag gebeld dat de kinderen 's middags thuis zijn. Dat is doorgaans niet zo'n goed moment om dan rustig een zakelijk gesprek te gaan voeren.
Mijn tip is dus bellen op woensdagmiddag.

Probleem is trouwens netjes opgelost inmiddels.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf niet vrolijk zou worden van 2 x moeten bellen, en dan beide keren zo lang in de wacht moeten staan, en dan bij voorkeur op woensdagmiddag bellen omdat het dan sneller gaat...

Sterker nog: morgen komt er een servicemonteur voor noppes omdat ze me in de aankondigingsbrief een verkeerd nummer gaven, en op het juiste nummer dat ik vervolgens kreeg gaven ze ten antwoord dat ze op de tijd die in de brief genoemd werd niet open zijn, gewoon vrijdag overdag. Dan ben ik er wel klaar mee. Ik hoor wel wanneer ze dan gaan komen.

Maar goed, als jouw ervaring met andere bedrijven identiek is, dan weten we dat we van Leen Bakker niet veel beter hoeven te verwachten.

ZeerPrivé
Berichten: 5479
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf niet vrolijk zou worden van 2 x moeten bellen, en dan beide keren zo lang in de wacht moeten staan, en dan bij voorkeur op woensdagmiddag bellen omdat het dan sneller gaat...
Ik bel zelden (bijna nooit) met bedrijven, regel alles zoveel mogelijk digitaal. Ook mijn claim bij LB had ik in 1e instantie digitaal geregeld. Uitsluitend om het proces te versnellen, heb ik er nog even achteraan gebeld. En dat heeft inderdaad het door mij gewenste resultaat opgeleverd.

Dat ik lang in de wacht heb gestaan, heb ik geen enkel probleem mee. Zet mijn smartphone op de speaker en ga ondertussen door met andere zaken.

Karincheancy
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 aug 2015 20:45

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Karincheancy »

Hallo allemaal,

Het gaat niet om hoe zwaar iemand wel of niet is.
Het gaat om dat de klantenservice niet te bereiken is.
Zelfs niet voor de winkel.
Heel vreemd toch.
Heb zelf ook een bank bij leen gekocht.
Hij kraakt al aardig.
Maar verder doet hij het nog prima gelukkig

Annoniema
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2024 10:54

Re: Klantenservice Leen Bakker onbereikbaar

Ongelezen bericht door Annoniema »

Toevallig heb ik momenteel ook veel problemen met de bereikbaarheid van Leenbakker. Twee weken geleden een kast besteld, waarvoor ik nu 7x plus minus 20 minuten heb geprobeerd te bellen voor het plannen van een bezorgmoment, echter zonder gehoor. Ook op de mails en het contactformulier krijg ik geen gehoor. Op het moment van typen zit ik alweer 36 minuten in de wacht. Iemand enig idee hoe ik wel contact met de leenbakker kan krijgen?

Plaats reactie