Laptop betaald, maar niet geleverd

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
sjaak076
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2023 09:10

Re: Laptop betaald, maar niet geleverd

Ongelezen bericht door sjaak076 »

Hier ook nog steeds 1 laptop van hem tegoed.
Dit loop al vanaf februari.
Steeds beloftes van ik lig in een scheiding naar ik ben net gescheiden.
Elke keer werd hij boos met de woorden, doe eens rustig komt goed, het komt volgende week...
Laatste keer in juni contact gehad, maar nog steeds niets ontvangen.

mark121212
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2023 17:43

Re: Laptop betaald, maar niet geleverd

Ongelezen bericht door mark121212 »

Hey, ik heb 2 laptops gekocht bij deze zaak, allebei wel degelijke laptops. Ik heb dat gedaan door fisiek naar de winkel te gaan, want ik woon in de buurt.
Ik heb nooit online een laptop bij hem gekocht.
Als je wilt dat ik een keer kijk of zijn zaak tegenwoordig wel open is, laat maar weten.

Urk
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2023 21:59

Re: Laptop betaald, maar niet geleverd

Ongelezen bericht door Urk »

Helaas ben ik ook slachtoffer van rvlaptops.nl. Ik heb eind oktober 2023 3 Refurbished Dell Latitude 5500 laptops bij hem besteld via Marktplaats en daarvoor op 30 okt 2023 € 535 betaald. Ik heb hem 5 dec 2023 als ultimatum gegeven te leveren of het geld retour te boeken. Tot op heden (5 weken later) nog niets ontvangen. Ook geen enkele reactie op meerdere berichten via Marktplaats. Ik heb hem ook 3 keer telefonisch gesproken en klonk allemaal positief. Ook op Marktplaats heeft hij uitstekende reviews met 2 accounts.

Zojuist heb ik beide accounts van Oplichting gerapporteerd bij Marktplaats en heb ik ook aangifte van oplichting gedaan, zeker gezien het feit dat ik niet de enige ben. Het wordt dus tijd dat er niet meer slachtoffers vallen.

Hij noemt als reden voor niet kunnen leveren steeds medische redenen maar daar twijfel ik inmiddels ook aan.

@mark121212: ja graag als je dat zou willen doen! Ben wel benieuwd...

TSPAK
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 jun 2023 18:54

Re: Laptop betaald, maar niet geleverd

Ongelezen bericht door TSPAK »

Inmiddels is er uitspraak in het verzet dat hij heeft aangetekend.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/#!/de ... uitspraken

Nu kunnen we verder met de deurwaarder...

TSPAK
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 jun 2023 18:54

Re: Laptop betaald, maar niet geleverd

Ongelezen bericht door TSPAK »

Urk schreef:
06 dec 2023 23:04
Helaas ben ik ook slachtoffer van rvlaptops.nl. Ik heb eind oktober 2023 3 Refurbished Dell Latitude 5500 laptops bij hem besteld via Marktplaats en daarvoor op 30 okt 2023 € 535 betaald. Ik heb hem 5 dec 2023 als ultimatum gegeven te leveren of het geld retour te boeken. Tot op heden (5 weken later) nog niets ontvangen. Ook geen enkele reactie op meerdere berichten via Marktplaats. Ik heb hem ook 3 keer telefonisch gesproken en klonk allemaal positief. Ook op Marktplaats heeft hij uitstekende reviews met 2 accounts.

Zojuist heb ik beide accounts van Oplichting gerapporteerd bij Marktplaats en heb ik ook aangifte van oplichting gedaan, zeker gezien het feit dat ik niet de enige ben. Het wordt dus tijd dat er niet meer slachtoffers vallen.

Hij noemt als reden voor niet kunnen leveren steeds medische redenen maar daar twijfel ik inmiddels ook aan.

@mark121212: ja graag als je dat zou willen doen! Ben wel benieuwd...
Als het lukt om het geld via de civiele weg terug te krijgen wil nl.legal je misschien ook wel bijstaan. Belangrijk hier voor is dat je rvlaptops een ingebreke stelling stuurt en daarna de aankoop ontbindt. Eerder in dit topic vind je een iets uitgebreidere beschrijving van de eerste stappen.

Plaats reactie