Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
wilmaschutten
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2023 15:59

Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Ongelezen bericht door wilmaschutten »

Potverdorie, vorig jaar waren we volop bezig om aan te tonen dat Bakker Media Groep B.V. (Safe Collect Incasso en Bouma Zeiger gerechtsdeurwaarder) boeven zijn die valse facturen sturen. Daarin zijn we door de rechter in het gelijk gesteld. Het werd zelfs een item bij Tros/Radar. In dat filmpje gaf opperboef Peter Hendrik de Vries uit Sappemeer aan dat hij toch echt zou stoppen met dit soort zaken. Wat schets mijn verbazing (niet) dat zich toch weer iemand heeft gemeld die slachtoffer is geworden! Hij is benaderd door de dnbgroep.nl of hij mee wil doen aan een serie boekjes (9 stuks) over onder andere anti pesten. Na wat mailverkeer krijgt hij een (spook) factuur van Stad&Streek Reclamemakers B.V. van 508,20 euro. En waarschijnlijk zit hij aan nog veel meer facturen vast. Dus let op mensen! Ze gebruiken steeds meer en andere B.V's, waaronder CooldownKids....

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Gaat het hier om bedrijven die benaderd worden om vermeldt te worden op https://bedrijfsspeurders.nl/ ?

Als dat zo is, zijn dan al die vermeldde bedrijven slachtoffer van deze praktijken of zit het anders in elkaar?

Viel me op dat er een holding met één werkzaam persoon vermeldt wordt. Aangezien een holding zelf geen commerciële activiteiten ontplooit, lijkt het me dat een holding geen reclame behoefte voor zichzelf heeft?

wilmaschutten
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2023 15:59

Re: Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Ongelezen bericht door wilmaschutten »

Dat zou heel goed kunnen? Bij mij was dat wel het geval. Ja klopt, je hebt telkens te maken met 1 persoon. Deze is aan het woord geweest toen Radar hem kwam opzoeken. Die opname is helaas niet meer te zien.

wilmaschutten
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2023 15:59

Re: Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Ongelezen bericht door wilmaschutten »

wilmaschutten schreef:
14 mar 2024 19:42
Potverdorie, vorig jaar waren we volop bezig om aan te tonen dat Bakker Media Groep B.V. (Safe Collect Incasso en Bouma Zeiger gerechtsdeurwaarder) organisaties zijn die valse facturen sturen. Daarin zijn we door de rechter in het gelijk gesteld. Het werd zelfs een item bij Tros/Radar. In dat filmpje gaf opperhoofd Peter Hendrik de Vries uit Sappemeer aan dat hij toch echt zou stoppen met dit soort zaken. Wat schets mijn verbazing (niet) dat zich toch weer iemand heeft gemeld die slachtoffer is geworden! Hij is benaderd door de dnbgroep.nl of hij mee wil doen aan een serie boekjes (9 stuks) over onder andere anti pesten. Na wat mailverkeer krijgt hij een (spook) factuur van Stad&Streek Reclamemakers B.V. van 508,20 euro. En waarschijnlijk zit hij aan nog veel meer facturen vast. Dus let op mensen! Ze gebruiken steeds meer en andere B.V's, waaronder CooldownKids....

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Nog steeds valse facturen van Bakker Media Groep BV!

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Wake up : Dit soort oplichters stoppen nooit, ze komen steeds onder een andere naam terug.

Plaats reactie