Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
PGros
Berichten: 1141
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door PGros »

birkenstok.com is gewoon een website die niet meer bestaat met echte data, waar ze nu reclame op zetten zolang het domein geldig is. Dit soort domeinen met drie grote links komen heel veel voor.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door rwolters »

Moneyman schreef:
12 jun 2023 11:31
rwolters schreef:
12 jun 2023 11:22
Maar velen zullen de bovenste knop gebruiken Online Shop. Een slimme truc om net te doen alsof ze eerlijk bezig zijn. Je kunt immers naar de juiste site gaan als je maar de juiste link kiest. Als ze het netjes hadden gedaan hadden alle opties naar birkenstock.com geleidt.
Die button verwijst steeds ergens anders naar, dus niet standaard naar de officiële Birckenstock site.

Kan me overigens bijna niet voorstellen dat iemand via die baggersite ook maar een euro zou besteden - maar ja, wat zegt dat...
Ik kwam op een schoenensite uit die birkenstockachtige schoenen verkoopt. Maar ik begrijp dat anderen bijvoorbeeld op bol.com uitkomen.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door rwolters »

riddert schreef:
12 jun 2023 07:22
Als de ts tot drie keer toe de naam met een c schrijft in haar post, mag je ervan uitgaan dat ze ook deze site bedoeld. Vooralsnog ga ik ervan uit dat er via het officiële verkoopkanaal gekocht is.
Maar hoe verklaar je dan dat er nepproducten zijn geleverd? Birkenstock is een gerenommeerd bedrijf dat niet hun naam te grabbel gaat gooien voor een paar tientjes.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door riddert »

Het is niet aan mij om verklaringen voor gebeurtenissen te vinden, of aannames te doen over het verhaal van de ts.
We zullen het moeten doen met de informatie die gegeven wordt.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

riddert schreef:
13 jun 2023 17:59
Het is niet aan mij om verklaringen voor gebeurtenissen te vinden, of aannames te doen over het verhaal van de ts.
We zullen het moeten doen met de informatie die gegeven wordt.
Maar naast dat mogen we berekende logica ook niet uit het oog verliezen. Zo lang TS niet terug komt blijft de verbazing dat Birkenstock namaak zou verkopen en klinkt het in het verhaal logischer dat het birkenstok was.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb nog steeds niet gehoord wat er betaald is voor deze " neppers " .
Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Www.birkenstock.com verkoopt fakes

Ongelezen bericht door moederslink »

NeoDutchio schreef:
13 jun 2023 18:07
Zo lang TS niet terug komt blijft de verbazing dat Birkenstock namaak zou verkopen en klinkt het in het verhaal logischer dat het birkenstok was.
Maar als je daar op klikt kom je ook op Birkenstock sandalen mét de bijbehorende hoge prijzen van minimaal €80-€100-€120 .

Plaats reactie