LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitkering bij wie hoor ik?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
m. van reijen

uitkering bij wie hoor ik?

Ongelezen bericht door m. van reijen »

ik woon sinds ocktober 2002 in belgie omdat ik in nederland geen huis kon krijgen nu is het geval dat ik na een jaar ziekte wet afgekeurd ben van 15 tot 25% nu zou je zeggen dat ik een www uit nederland kan krijgen fout ik moest in belgie zijn aan gevraagd in belgie nee zegt belgie nederland hoort u te betalen omdat ik geen dag gewerkt heb in belgie dit duurt nu al 4 maanden nu krijg ik weer een e 303 waar mee weer in belgie moet zijn dit is toch om gek van te worden wij snappen het niet meer kunt u ons helpen?met vriendelijke groet marc van reijen. ps mijn vrouw heeft wel een uitkering in nederland van cadans ra ra hoe kan dit.

bert.butter

Re: uitkering bij wie hoor ik?

Ongelezen bericht door bert.butter »

Geachte Hr.Reijen;
Naar aanleiding van uw vraag zou ik graag meer informatie van u willen.
Wanneer bent u ziek geworden?
Wanneer bent u in Belgie definitief gaan wonen?
Waar heeft u gewerkt in Nederland voor dat u ziek werd?

Marco Bonte

Re: uitkering bij wie hoor ik?

Ongelezen bericht door Marco Bonte »

Hallo,Ik wou even reageren op dat E303 formulier van u?
Een E303 formulier is een formulier wat uitgegeven is door de Europeese Unie,Welke alleen geldig is in de EU.Met dit formulier kunt u 2 maanden in het buitenland verblijven(alleen EU)met behoud van uitkering,mits u solliciteert.Een heleboel gemeentes weten hier niets van af(E303formulier).Laat je niet voor de gek houden wil hierbij zeggen.Meer informatie ken je krijgen op het arbeidsbureau bij de EUROCONSULENT.....Hoop je hiermee te kunnen helpen.SUCCES Marco

Marco Bonte

Re: uitkering bij wie hoor ik?

Ongelezen bericht door Marco Bonte »

Sorry,je kunt 3 maanden in de EU verblijven.Je kunt beter naar Spanje gaan als je het mij vraagt,daar schijnt tenminste de zon,doe je gewoon soms solliciteren..Tis ma een tip.Gratis 3 maanden vakantie met behoud van uitkering.En het zal vast en zeker goedkoper zijn daaroo.SUCCES Marco Bonte uit Heerlen.

Gesloten