LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag dit zomaar?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door moederslink »

Een ' vreemdeling ' in dit land zal altijd zijn originele papieren op zak moeten hebben.
Een kopie van je ID volstaat nooit.
Iedereen zal trouwens bij identificatie zijn originele paspoort of ID moeten laten zien.

Het kán zijn dat zij bij uithuisplaatsing deze paperassen niet hebben meegenomen.
Het lijkt mij sterk want vlg een eerdere post van Ridder777 hebben ze toen alles meegenomen.
En welk ' belang ' heeft Ridder777 erbij om deze paperassen achter te houden?
Hij was ze toch liever kwijt dan rijk?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door mahadma »

Uitgaande van de eerlijkheid van Ridder, zelfs al zou hij de betreffende papieren nog/wel in huis hebben (wat ik niet aanneem), is hij toch wel zo slim om die uit zijn huis te verwijderen voordat er een inval met 4 busjes ME met huiszoekingsbevel voor de deur staan.

Als de dames het land uit willen komen door de douane zal je toch je paspoort moeten bezitten EN bij je dragen.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Ridder777: laat u niet op de kast jagen door dat nichtje dat op wat dreigende toon aankondigt dat de politie bij u de paperassen komt zoeken en u ook nog dwingend vraagt een en ander bij oom af te leveren. Dat nichtje snapt echt niet hoe het rechtssysteem werkt hier.
Lees bovenstaande reacties nog eens door en overleg eventueel met uw advocaat hoe u zich het beste kunt opstellen. Sterkte en svp: niet meer reageren!

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Ach dit zal iets opgeblazen zijn. Men wil niet dat uw vriendin alleen naar uw huis gaat, dus gaat er een agentje mee ter begeleiding. Dat gebeurt vaker in zulke situaties.

Maak het niet erger dan het is, en toon aan dat u bereid bent mee te werken. Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 compleet verschillende dingen in de wereld die Jeugdzorg heet.

Wat is het ergste dat je kan overkomen?
Jij wacht op de bank met oom agent terwijl zij even 15 min de kans krijgt iets te zoeken wat er volgens u niet is. Uiteindelijk druipen ze vanzelf af.

En ze kunnen en zullen u niet snel als verdachte bestempelen van het verduisteren van het paspoort en de bankpas want er is geen greintje bewijs wat die kant uit wijst.

Ik weet dat het om privacy gaat etc en je echt wel in je recht zal staan als je ze weigert, maar uiteindelijk verlies je het.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Radar »

Hoi allemaal, we deden een oepsie, wij zijn ook maar mensen. We verwijderen de offtopic berichten. Voor nu laten we dit topic staan, maar mocht de discussie weer te persoonlijk worden, zoals in het eerder gesloten topic van Ridder777, doen we dat hier ook.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door scontra »

Radar schreef:
28 aug 2019 17:44
Hoi allemaal, we deden een oepsie, wij zijn ook maar mensen.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG
^FG,

Hoe doe je een 'oepsie' ??
En doe je zoiets dan voor, tijdens of na de maaltijd ? :oops:

LectoriSalutem
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Een oepsie doe je door net voor het zingen begint, te maken dat je de kerk uitkomt.
Voor de rest is dit weer het zoveelste kul-topic .

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door kokka »

Nou.. ik zie het verhaal anders. DONG wil op het adres waar zij ingeschreven staat zoeken naar haar documenten. Aangezien ze blijkbaar bang is voor ridder neemt ze voor haar eigen bescherming ( en uiteraard ook voor die van ridder ) de politie mee. Ik denk dat dat wel mag

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zij draaide mishandeling om van haar naar zijn klappen!

En vermoedelijk kreeg ze van iemand advies paspoorten weg te gooien, komt vaker voor.
In die opvang zitten de problemen bij elkaar en die geven elkaar wel eens meer foute adviezen.

Die adviezen komen van mensen die willen blijven, en zij wilde weg, zegt ze......
Laat de Politie maar komen, er is niets te vinden volgens mijn.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door scontra »

kokka schreef:
28 aug 2019 19:05
Nou.. ik zie het verhaal anders. DONG wil op het adres waar zij ingeschreven staat zoeken naar haar documenten. Aangezien ze blijkbaar bang is voor ridder neemt ze voor haar eigen bescherming ( en uiteraard ook voor die van ridder ) de politie mee. Ik denk dat dat wel mag
Mw. is al weken geleden vertrokken en heeft te maken met allerlei instanties, waardoor ik mij niet kan voorstellen dat zij al weken zonder haar persoonsdocumenten door het leven gaat.
Onmogelijk!!!!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

moederslink schreef:
28 aug 2019 11:17
Ridder777 dit verhaal kan niét kloppen.
Op het moment dat vriendin en dochter uit huis zijn gegaan ( gezet ) en zijn opgevangen hebben ze hun papieren moeten laten zien en hadden ze deze dus bij zich.
Dat ze nu kwijt zijn is een kwestie tussen die opvang en hun, anders waren ze op dag één al gelijk bij jou gekomen.
Ze zijn uit huis gehaald omdat Ridder777 door zijn "dochter" is beschuldigd van seksueel misbruik. In het eerdere topic konden we ook lezen dat de politie de melding serieus nam, echter de terugkoppeling van Ridder777 ontbreekt, want de moderatie greep in.

In het geval van z'n reddingsactie door jeugdzorg hoef je geen papieren te laten zien. Het veiligstellen van het kind heeft de hoogste prioriteit. Daarnaast is zijn "dochter" en vrouw opgevangen bij familie.

Waar haal je vandaan dat ze hun papieren hebben moeten laten zien?

P.S. Ik geloof de verhalen van Ridder777 al lang niet meer. Het is een soort GTST soap al een lange periode.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee dat is een andere volgorde geweest...
Moeder sloeg dochter met stok, Ridder777 heeft de politie gebeld.
Daarná zijn ze uit huis gehaald en tóen kwam pas dat verhaal van ' misbruik ' en zij zijn niét opgevangen door familie.
Waar heb je dát gelezen?
Ze zijn door Jeugdzorg opgevangen.
Dan was toen dat paperassen verhaal al gelijk aan de orde geweest.
Je maakt mij niet wijs dat ze nu zo.n 6 weken al zonder énig ID bewijs ergens zitten.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen GTST soap maar een NTNT soap.

Naïeve tijden, nare tijden.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Arizonakid »

6 weken zonder id, no way. Zo werkt de opvang simpelweg niet. Of Ridder is zo ontstellend onnozel dat ze hem voor de zoveelste keer zwaar in de maling nemen, of hij jokt.
Ridder, laat ze in ieder geval niet alleen binnen, helemaal geen gek idee om daar politie bij aanwezig te hebben als getuige, als dit hele verhaal echt waar is.
En als het waar is, zoek hulp.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door renewouters »

Radar schreef:
28 aug 2019 17:44
Hoi allemaal, we deden een oepsie, wij zijn ook maar mensen. We verwijderen de offtopic berichten. Voor nu laten we dit topic staan, maar mocht de discussie weer te persoonlijk worden, zoals in het eerder gesloten topic van Ridder777, doen we dat hier ook.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG
Dus ik begrijp dat de rest van dit onzintopic wel normaal is volgens de moderatie? De regels van dit forum zijn erg ondoorzichtig. Een bedrijf wat maar een fractie van dit soort ondoorzichtigheid in hun voorwaarden zou hebben staan, wordt door jullie op TV publiekelijk afgefikt. Gevalletje balk en splinter.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Feiten:

Na opvang door Jeugdzorg is zij niet meer in zijn huis geweest.
Tijdens opvang is datum en paspoort nummers genoteerd of kopie gemaakt.
Dit is bewijs van Jeugdzorg dat de paspoorten nooit bij hem kunnen liggen tenzij zij die bij hem in brievenbus gooide!

Dus weiger toegang en stuur de Politie eerst naar Jeugdzorg voor dit bewijs!
Als er geen Paspoort was had Jeugdzorg eerder aan de bel moeten trekken!

criticus2
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door criticus2 »

ik vraag mij af waarom je de politie toegang zou weigeren wanneer je niets te verbergen hebt....Bij mij mogen ze zo komen hoor. Als ze in andere situaties dan ook maar net zo doortastend zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na Politie controle bestaat er een kans dat Ridder 777 ze heeft weggegooid!

Daarom is eerst bewijs halen bij Jeugdzorg wat ik adviseerde een beter plan.
Een geheel huis doorzoeken is veel werk en als Jeugdzorg bewijs van datum en nummers heeft?
Als Ridder de Politie dit doorbelde gaat de huiszoeking en toestemming niet door of is bewezen nutteloos!

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Man houd toch op met die onzin. Alsof de politie zich laat sturen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, maar Lady, je betaalt toch belasting? Dan mag je de politie toch opdrachten geven? :wink:

Gesloten