LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet legale kamerverhuur

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Blijven melden omdat de medewerkers die telefoontjes dan vanzelf wel een keertje zat worden. Dat er toevallig bij jou niks aan de hand was, betekent niet dat dit bij TS hetzelfde is.

Waarom zou iemand niet overlast mogen melden? Lijkt mij een normale zaak.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door moederslink »

O je bedoelt het melden van overlast?
Ja dat kun je melden, je kunt ook met de betreffende man in gesprek gaan en aangeven waar je last van hebt..en er samen uit zien te komen.

ZeerPrivé
Berichten: 5452
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
03 okt 2019 09:48
O je bedoelt het melden van overlast?
Ja dat kun je melden, je kunt ook met de betreffende man in gesprek gaan en aangeven waar je last van hebt..en er samen uit zien te komen.
Ja, dat bedoel ik. Dat schrijf ik toch? Om ergens samen uit te komen, heb je 2 mensen nodig. Ik ga1 keer het gesprek en zeg er meteen bij dat ik een volgende keer de verhuurder bel.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door reggie2 »

witte angora schreef:
03 okt 2019 09:18


De TS moet die mensen verder gewoon met rust laten.


Als TS geen last van die mensen heeft ben ik het met je eens. Geven ze overlast dan is het normaal dat TS klaagt, maar lijkt mij zinloos op dit forum beter dan de verhuurder te bellen.

Gaat het om iemand te verlinken of wat dan ook, komt TS zichzelf nog wel een keer tegen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door berndv »

afhankelijk van wat de overlast natuurlijk is. Het geeft troep wordt er gezegd door ts. Hoe moet ik die "troep" zien? Als het afval is, ja, dat moet een ieder voor zichzelf opruimen.

Het geeft ook geluidsoverlast. Ja, een gezin met kinderen produceert meer geluid dan een oudere man alleen. Maar dan is de vraag wat "overlast" is. Ook vaak genoeg bij de rijdende rechter gezien dat je geluid van de buren tot op zekere hoogte moet accepteren. Vaak tot grote teleurstelling van de klagers.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Niet legale kamerverhuur

Ongelezen bericht door reggie2 »

berndv schreef:
03 okt 2019 10:42
. Ook vaak genoeg bij de rijdende rechter gezien dat je geluid van de buren tot op zekere hoogte moet accepteren. Vaak tot grote teleurstelling van de klagers.

Leef geluiden zal je moeten accepteren, je woont nou eenmaal niet op een eiland.

Schreeuwen en gooien met deuren of wat dan ook later na 22.00 uur is niet acceptabel. Althans als het dagelijkse kost is.

Gesloten