LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
hermien.kamminga
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2019 19:38

Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ongelezen bericht door hermien.kamminga »

Eind april via dekoopjeshoek.com 2 smartwatch gekocht. Betaling ging vlot en binnen 2 weken had ik ze binnen. Bij uitpakken had ik al mijn twijfels. Zagen er niet mooi uit, voelde erg licht. 1 uitgeprobeerd en deed niet datgene wat hij zou moeten doen. Op dezelfde dag een mail gestuurd naar dekoopjeshoek.com, met de mededeling dat ik niet tevreden ben en dat ik de horloges retour wil sturen en mijn geld terug wil. Geen reactie. Uiteindelijk mij beroept op de herroepingsplicht en dit gemeld via de mail. Ook op papier geschreven en met track en trace pakket teruggestuurd. Met verzoek tot terugbetaling. Pakket is aangekomen op locatie en tot op heden geen reactie. Via Facebook lees is meer reacties. Kan ik hier nog wat mee? Ze reageren nergens op!
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jul 2019 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ongelezen bericht door Lowieze »

Misschien de winkel zelf bezoeken?? Ik zie dat het een soort supermarkt is die allerlei prullaria verkoopt.
Ik vraag me af waarom iemand, terwijl er zoveel betrouwbare webshops zijn, bij zo’n vreemde shop gaat bestellen. Wat verwacht men daarvan?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hebt u al gebeld? Op de website: Of via de telefoon op werkdagen van 10:00 – 16:00 : (+31) 20 2251675

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Telefoon in 020 dus regio Amsterdam.

In voorwaarden adres Sittard.

Dan krijg ik al twijfels.
En de BW 0031 werkte perfect, op fiets gebruikt wegens nieuwe regels.
Op mijn E bike gebeld en hartslag bekeken, moet de ondersteuning minder zetten...!
Maar met enig zoekwerk vond ik alle genoemde functies.

Alleen niet hier maar bij Jack Ma besteld, iets andere prijzen!
Ik heb voor de Paarse gekozen en keurig binnen 2 weken in huis.

Ik vermoed dat deze koper niet goed weet hoe je deze moest instellen, was ook voor mijn onder Android 8.01 even zoeken en elke Android 4.4 of nieuwere moet deze ondersteunen.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Dekoopjeshoek.com: bestelling teruggestuurd, geen reactie

Ongelezen bericht door Lowieze »

Klaas Jan schreef:
02 jul 2019 14:13
Hebt u al gebeld? Op de website: Of via de telefoon op werkdagen van 10:00 – 16:00 : (+31) 20 2251675
Als je googelt op dat telefoonnummer, zie je al minstens 9 vage bedrijfjes.

Gesloten